مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۷
بهمن ۹۴

مــــــن همانقــــــدر مستانگــــــی ام را محتــــــــرم میشمـــــــارم

که یک مذهبــــــــی ، مذهبــــــــش را...

و همـــــــان انـــــــــدازه به سیِــــــــگار

که یک کافــــــــر به کفـــــــرش...

به آییـــــــــن من بی احتــــــــرامی نکنیـــــــد...!


موافقین ۵ مخالفین ۱ ۹۴/۱۱/۱۷
فیروزه

نظرات  (۱۱)

۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۵۱ مهندس رضا عباسی

با عرض سلام و احترام

مطالب  وبلاگتان بسیار عالی و مورد پسند بود.گروه مدرسین پایتخت کلیه ی سوالات امتحانی مدارس،کنکور،دانشگاه های دولتی و آزاد را به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده و توسط متخصصین فعال کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه های برتر کشور در تمام ساعات شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.در ضمن باعث افتخار ماست که   لینک سایت گروه مدرسین پایتخت را در وبلاگتان ببینیم.

با سپاس فراوان

گروه مدرسین پایتخت
پاسخ:
O_o
لایک فیروزه عجب عکسی هم گذاشتی کاملا سه بعدی دمت گرم :)
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۱۲ خانوم فیروزه ای ※※
چشم احترام میذاریم:-)
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۵۳ عرفـــــ ـــان
چه عکسه خوبی :)
پاسخ:
ممنونم عرفان :)
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۰۲ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
لایک
بابا لایک داری دمت گرمممم عکس عااااالیییه متن عالی تر 
پاسخ:
فدات عزیز
باش هرکاری دوس داری بکن
محترم بشمار...!
پاسخ:
الان این تیکه بود عایا؟؟؟
ولی من این پستو همینجوری گذاشتم ب خدا...اون قضیم ک گفتی بهت ز میزنم برات تعریف میکنم..صد و هشتاد درجه با اونی ک تو گفتی فرق داره قضیه :)
نع تیکه نع..
نمیدونم
فقط خواستم ب عنوان خواهر بهت یادآوری کنم...
جایی ک من الان وایسادم خیییلی جای بدیه!
من آبرومو دادم
سره کارای کرده و ناکرده!
ب آدمای دورت دقت کن
یه روزی دلت بدجوری دردمیگیره
...
امیدوارم نرسه

پاسخ:
بابا قضیه فررررق میکنه کااامممملا...نگران نباش آجی.. میفهمم نگرانمی

این آیین تو سگ درگاه نمبخواد ؟

گیسو تو رو نمیشناسه که اینجوری میگه ...وگرنه وقتی فهمید تو پیرو این آیین شدی تمام دلوایسی و نگرانیشو خرج اونائی میکرد که دور و برت هستند و برا دل درد شون راه براه خاکشیرو آبگرم نبات سفرش میداد.

این  چرت و پرتاروگفتم تا بفهمی  از مسافرت برگشتم بیا که کلی فحش رو دلم مونده

پاسخ:
خخخخخخ چ میگی تو معلوم هس؟؟؟؟؟
گیسو اتفاقا خواهرمه میشناسه کاملا منو بسوووووز

خخخخ خوش اومدی...چشم شب میام
عکس پستتو دوچ دالم !!:-)
بیگ لایک !
It's good to see someone thnniikg it through.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">