مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۲
بهمن ۹۴

میدونین...شدم مث ی توپ...هر کی میخواد ب هر طرفی پاسم میده...

هر کسی از راه میرسه قضاوتم میکنه...هیچی نمیدونن و نظر میدن...

هر کی از راه میرسه میخواد نصیحت کنه...پند و اندرز بده...هه...گوشم دیگه از این حرفا پــــــره!

از نظر ی تعدادی من دختر بدیم...راستم میگن...من بدم...من همیشه تو هر قضیه ای آدم بده ی داستانم...

همون آدم بده ک جلو همه میخنده...همون آدم بده ک اگه رفیقش درد باشه تموم وجودش میشه درمون...همون ک از نظرش سیاه و سفید ی جورن بین کسی فرق نمیذاره...حتی ب اونی ک زندگیشو سیاه کرد هم لبخند میزنه...همون آدم بده ک بعضی وقتا انقدر بغضش سنگین میشه هرکس ب چشماش نگاه کنه تا ته داستانو میخونه...همون ک تنها چیزی ک اشک روی صورتشو پاک میکنه پشت آستین لباسشه...همون ک شبا انقدر گریه میکنه یادش نمیاد کی خوابش برده...همون ک ی سری حرفاشو بشری نشنیده...من اون آدم بدم ک روزی صدبار میگه خدایا...تمومش کن...

ب قول دوستم هرچیزی یه اول و آخری داره...من میخوام اون آخریه باشم...!!!!

قضاوتم نکنین...!

ک من هر روز و هر ثانیه دارم قضاوت میشم...

تویی ک میگی من بدم...خب مگه مامانت بهت یاد نداده با آدم بدا رفیق نشی؟ مگه بهت نگفته باهاشون حرف نزنی؟...پس از من دور باش...من بدم...من خطرناکم...من ضرر دارم واست...افکار من ویروس داره...ویروسشم ب جونت ک بیفته میکشتت...میشی یکی مث فیروزه...مرده ولی باید ادای زنده هارو دربیاره...

تو ک میگی من بــــــــدم:

پــــــــس...بــــــــا...مــــــــن...نپــــــــــر...


راه باز...جاده دراز...


موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۴/۱۱/۱۲
فیروزه

نظرات  (۲۶)

۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۱۸ فاطمه نظری
بیخیال حرفای آدماااااا
بچسب به افکاروعلایق خودت
کارایی کن که حالتو خوب کنه
کسی باش که دوست داری
خودت خودتو دوست داشته باش
اگه همه دنیاهم تنهات بذارن تو بازخودتو داری
وخودت یعنی تموم دنیااااااااا
پاسخ:
ایول
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۲۸ مهدی ابوفاطمه
:)
پاسخ:
:)
خوبه هنوز ازت قطع امید نکردن خخخخخخخ 
پاسخ:
خخخخخخخ برا چ؟؟؟
ولشون کن بی خیال بیا بغلم :)
پاسخ:
آآآآآآآآآآآآآآآآآآمدم

میگم خری ....نگونه

بخاطر همین خریتته که دوست دارم خره


پاسخ:
واقعا؟؟؟ خخخخخخ مرسی 

عاغو ما بیشترررررر
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۷ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
به حرف مردم گوش نده
پاسخ:
باوشه
برات مهم نباشه قضاوت بقیه
مهم  بالا سریته اوس کریما میگم که فقط اونه که از دلت خبر داره و درکت میکنه
پاسخ:
اونم ک خو حواسش ب عزیز کرده هاشه ک
ARE YOU BAD
پاسخ:
I dont know...maby I am
تو به هیچکس اهمیت نده قضاوتاشون و بی فکریاشون واس خودشون خوبه
زندگی کن
اونجوری که دوسداری...
پاسخ:
اوهوم
😊😊😊
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۰۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
:((
پاسخ:
:(
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۰۲ عرفـــــ ـــان
از نظر اونا همون بهتر که بد باشی ...
دختر به این خوبی :)
پاسخ:
ممنونم :)
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۴۸ خانوم فیروزه ای ※※
:)
لایییییییییییییییک موافقم با پستت بدجور
پاسخ:
:)

تو زندگی هر کسی همیشه یکی هست که نیست!!!!

تو ...تو زندگی کی نیستی ؟

پاسخ:
من.....نمیدونم


این حرفارو ول کن پاشو بیا کاتالیا حوصلم سر رفته اونجا
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۳۷ پوریا آریافر

سلام خوبید؟

به یک لبخند دعوت هستید

حتما بیایید :)

اینجا کلیک کنید

http://skylove.ir/post/66-smile

منم متنفرم از نصیحت ...
بیخیال حرفای چرندشون ...
اعصابتو بیخودی داغون نکن ...
پاسخ:
اوهوم...
۱۳ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۰۴ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
بیخیال !
پاسخ:
نمیشه
خوب و عالی، ممنون
فقط کرم‌ها و قبایل آدمخوارحق دارند درباره خوب یا بد بودن انسان نظر بدهند!

ولی هر قدر فکر می‌کنم می‌بینم بد بودن بهتر، هیجان انگیزتر، دوست داشتنی تر و احترام برانگیز تر از خوب بودن است. خوب بودن فقط به معنی ترس از بد بودن است… ترس از مجازات. پس پیش به سوی روی تاریک اما قدرتمند انسان!
پاسخ:
دقییییییییقا...لاییییک
"تقسیم کردن مردم به خوب یا بد بی معنی است,
مردم یا جذاب اند یا خسته کننده."
😭🙅🙏
۱۶ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۳۷ مهدیه گلشنی
خخخخخخ 
دیوونه 
از مدرسه اخراج شدی؟؟؟؟؟


وب جدید زدم 
لطفابهم سر بزن پستارو لایک کنو کامنت بزار 
ممنونم 
منم لایک میکنمو کامنت میزارم 
اگر دنبال کنی ممنون میشم 
منم دنبال میکنم 
مرسی
Naslenoe.blog.ir
راستی چرا وب قبلیمو لینک نکردی؟
Eshghe-man.blog.ir 

میشه اون وب قدیمیرو ک حذفیدمو از,لینکات دراری؟
یکی دیه رفته مثه اونو.درست کرده داره استفاده میکنه 
Aliomona.blog.ir 
بااسمه امیرتتلو لینکش کردی,لطفا بپاکش اجی جونم 
پاسخ:
یا امامزاده پارمیدا...من کی گفتم اخراج شدم؟؟؟

چشم دستورات اجرا میشه فقط چون زیاده یکم طول میکشه.مثلا تا فردا صبر پیشه کن
فیروزه تاثیر نهایی ابطال شد !!
فهمیدی ؟؟
همین امشب اخبار گفت !!!
پاسخ:
چ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ینی نهایی دیگه رو کنکور تاثیر نداره؟؟؟؟ واقعا؟؟؟؟؟؟؟ بدبخت شدیم ک!!!!!!!
اره !!!!!
تو مجلس تصویب شد !!
پاسخ:
آره فهمیدم...خیلی بد شد
Hey hey hey, take a ganedr at what' you've done
۱۸ بهمن ۹۵ ، ۲۰:۰۴ بانـــــ♥ــــوی دلدارم
سلام
از دستِ آدما..واقعا همینطوره
ولی باید آدم خودش رو بزنه به بیخیالی که سخته..
خوشحال میشم بهم سر بزنی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">