مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۰۶
اسفند ۹۴

یـڪے بہפֿـدا بـگـویـב

مـטּ بــے صـبـرانـہ مـنـتـظرمـ

 ڪہ نـوبـت مـטּ בر ایــטּ بـازے تـمـام شـوב

بـگـویـב مـטּ بــے صـبـرانـہ مـنـتـظرمـ

ڪہ مـرا بــنــشـانـב ڪنـار پـاے פֿـودش

ڪہ چـنـב سـاعـت گـوش بـسـپـرב

بہ ایـטּ صـב اے بـغـض آلـوב

یـڪے بہפֿـدا بـگـویـב

 مـטּ بــے صـبـرانـہ مـنـتـظرمـ

 ڪہ مـجـبـورمـ ڪنـב פــرف بـزنـمـ !

 گـریہ ڪنـم !

نـاے فـریـاב نــבارمـ!

هسـت ڪسے؟

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۴/۱۲/۰۶
فیروزه

نظرات  (۳۱)

۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۰۸ نویسنده عشق
سلام :) وبتون عالیه :) لطفا به وب منم سر بزنین :) اگه خوشتون اومد با اسم عشق و ادرس nofaz.blog.ir لینکم کنین دنبالمم کنین دیگه ممنون میشم  :)
موچکرم :)
:(((
بسی غمگین:(
پاسخ:
بسی هعی
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۷ نویسنده عشق
سلام :) وبتون عالیه :) لطفا به وب منم سر بزنین :) اگه خوشتون اومد با اسم عشق و ادرس nofaz.blog.ir لینکم کنین دنبالمم کنین دیگه ممنون میشم  :)
موچکرم :)
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۲۳ بآنو نارینـ
دردناک
پاسخ:
:(
:(
پاسخ:
:(
:(
بی صبرانه منتظرم..........هعیییییییییییییییییییی

پاسخ:
:((((
خدا نکنه عزیزم !!
پاسخ:
:(
هعی ...
پاسخ:
:(
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۲:۴۴ خانوم فیروزه ای ※※
هییییییی
پاسخ:
:(
....
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۰۰ فاطمه نظری
هعییییییییی
:|
به نظرت خیلی زود نیس خواب ابدی زود نیس دباباپوکیدم اینجاهمو دب زدن
پاسخ:
خوش ب حالت ک برای تو هنو زوده...واسه من دیرم شده
۰۶ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۴۸ عرفـــــ ـــان
دله منم خیلی وقته میخواد ولی بی فایده اس تا وقتی آدم بخواد نمیشه ... تا بیای یکم از زندگی لذت ببری میبرت اون دنیا ...
پاسخ:
کار دنیا برعکسه
(ناراحت)
فقط واس خودت زندگی کن فقط واسه خودت این زندگی خودته سعی کن تواین دنیاکه هستی عین سنگ سخت باشی والاخواب ارومم میشه یه رویا
۰۹ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۰۲ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
:(((((
میدونی چیه دنیاعین یه زن فاحشس یه حال کاضب به ماادمامیده بعد به ماثابت میکنه خیلی اشغاله یاعین یه مردلاشیه اول بت عشق میده بعدش کل زندگیتو ازت میگیره تنهاراه رهاهی ازاون ...خواب عمیقه...
پاسخ:
آآآآآخخ گل گفتیییییی
سلام فیروزه عزیز.. 
امیدوارم وبلاگ توئیت های من رو فراموش نکرده باشی..
من دوباره برگشتم و سرقولم موندم و بهتون سرزدم.
توی سایت جدیدم منتظر حضورت هستم، امیدوارم سایت نوپاام رو دوباره با همراهیتون یاری کنید تا به مرور بهتر و بهتر بشه به لطف شما. 

منتظرتون هستم 

آدرس : پرده نشیـــــن 
jameolhoda.ir
پاسخ:
چششششششششششششششم
پاشوووووووووووووووووووووووووووووووو بیا !
اپم!
پاسخ:
چشم
قبلا جک میزاشتین ک. 
عاشق شدین من چندوقت نبودم؟
پاسخ:
جک؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امکان نداره :/
سلام نازنینم.
متشکر از لطفت
خوشحالم که دوستای خوبم منو فراموش نکردن :)
بهم سر بزن

------------------------------------------------
jameolhoda.ir
پاسخ:
چشششششم در اولین فرصت
۱۳ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۰۸ آقای سر به هوا ...
دلم گرفت :(
پاسخ:
اوخی
بیا باز اپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپ شدم !
هعییی
هعییی
۱۵ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۳۸ مهدی ابوفاطمه
موفق و سربلند باشید
:((
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۳۸ نویسنده عشق
تولدت مبارک :)
پاسخ:
مررررسی
ما اونقد آدمای بی حالی هستیم که اگه بخوابیم هم، بازم میخوایم اون خواب تموم شه ):
I found myself nodding my noggin all the way thgrhou.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">