مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۲۵
بهمن ۹۴

هیچ وقت فکر نمیکردم تو یه همچین روزی بخوام فاتحه بخونم برا عشقی ک قرار بود منو به بهترینم برسونه...

امروز من یک بار دیگه تو زندگیم شکستم...

امروز نفسم برید...عجیبه که هنوز نفس میکشم!


+ کاش هیچ وقت وارد زندگیم نمیشدی...از حالا ب بعد چی کار کنم؟!

موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۴/۱۱/۲۵
فیروزه

نظرات  (۳۶)

حتما قسمت این بوده گلم 
:( غصه نخوریا تا منو داری غم نداشته باش
پاسخ:
چه جوری بدون نفس زندگی کنم؟؟ اینجا هوا کمه...چه جوری نفس بکشم
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۳۷ میثم یوسفی
خدا صبرتون بده
پاسخ:
خدا دردم میده...
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۵۴ عرفـــــ ـــان
خلق شدیم که بشکنیم ...
خلقمون کرده برا عذاب کشیدن ...
پاسخ:
من نمیخوام جز این مخلوقات باشم...نمیخوام
میگذره دختر 
بالاخره تموم میشه 
توکل بر خدا 
پاسخ:
میگذره...این جوونیمونه ک میگذره..این تموم روزاییه ک میشد بخندیم اما....

آره...میگذره
اوه فیروزه کی به رحمت خدا رفته؟
پاسخ:
کاش من ب رحمت خدا رفته بودم...

تموم شد افشین
....
پاسخ:
هعی
:'( 
....
پاسخ:
هعی...
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۰۰:۳۴ عرفـــــ ـــان
مگه من میخوام ؟
دنیا جبره محضه ...
من اختیاری که ازش حرف زدرو نمیبینم !
من حقه مردن دارم ؟
پس حرف از اختیار نزنه ...
پاسخ:
هعی...
:((
پاسخ:
:(
فیروزه:((
پاسخ:
حالم بده نگار
سلام دختره ی دیوونه این حرفا چیه ؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده بود لعنتییییییییییییییییییی




راستی من عروس شدم
ادرس جدید الکسا رومیخام داری؟
پاسخ:
عه مبارک باشه...

ن قربونت دیگه نمیرم

منم دلم برات تنگ شده بووووووود
چییی شده؟؟
تو ک گفتی چشم آب نمیخوره تموم شه ک؟؟

پاسخ:
هعی....

این توصیه رو بشنو از کسی که تمام وجودش بند خورده از شکستگیهای پی در پیه

تو خواهی پند گیرو خواهی ملال


***((دلا خو کن به تنهائی که از تنها بلاخیزد)))***

پاسخ:
خو کردم
یک بار دیگر شکست...

پاسخ:
بد شکست...خورد شد
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۳۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
از حالا به بعد زندگی کن
پاسخ:
شوخی میکنی
Jaye hey keshidan mese bache adam tozih bede che shode
پاسخ:
داریم تموم میکنیم...البته علی ک میگه صفرش نمیکنه...میگه حداقلش اینه ک آخر هر هفته چن ساعت باهام حرف بزنه...ولی خوب من ب صفر میرسونمش

البته قضیه ب همین سادگی ک گفتم نیس...این وسط حتما خودت میدونی چ داد و بیدادا و چ اشکایی بوده...
زیبا بود، ممنون بابت زحماتتون ♥
Vaghti enghad jesarat dari k b sefr beresooni ashk barchi?
پاسخ:
جسارت ندارم مجبورم...فکر کردی من خودم میخوام تمومش کنم؟
همه آب پاکی رو ریختن رو دستم...همه از همه طرف میگن علی نه...حتی مامانمم گف...چ کار کنم؟ الان ب صفر نرسونم چن سال دیگه ی هفته قبل عروسیم باید ولش کنم...نمیخوام ولی مجبورم...مث همه ی بدبختیام ک از سر مجبوری ب سرم اومده
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۴ مهدی اصغری
کسی که عاشق آدم باشه به راحتی نمیره
پاسخ:
ب راحتی نرفته داداش...اصن نرفته...من نامرد دارم کاری میکنم ک بره
هعی ...
نمیگم کتاسفم چون خودم هم از ترحم بدم میاد ...
پاسخ:
....
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۴ آقای سر به هوا ...
زمان باید سردت کنه .
همه میگن بهش فکر نکن ولی میدونم نمیشه ...
پاسخ:
وافعا نمیشه
Dir nashode
Faramoosh mishe akhar
Mano nega!
پاسخ:
من با تو صدوهشتاد درجه فرق دارم..
علی چپ و راست جلو چشمه...هرجا میرم هس...خونه مامانبزرگم خونه خودمون همه جا هس...من چ جوری فراموش کنم؟

چی شده  دیووونه

این همه خودتو جر میدی ...برا حرف دیگرونه ؟!!!

یعنی بین تو و طرفت مشکلی  نیست ؟


پاسخ:
:(

اوهوم...حرف دیگرون....ن بین خودمون هیچ مشکلی نیس...البته سر همین چیزا مشکل پیش اومده ولی قبلش نه مشکلی نداشتیم

ابن که هنوز نفس میکشی دو تا دلیل ممکنه داشته باشه.....

یا خیلی پوس کلفتی

یا قرص برنجا بی خاصیتن

پاسخ:
هر دوش...

خسته شدم دیگه...
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۲۱ مهدی اصغری
...
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۳۶ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
مطلب خوبی بود
پاسخ:
:/
۲۹ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۸ خانوم فیروزه ای ※※
:((((((((((((((((
پاسخ:
:(
فیروزه جان من از هیچ چیز رابطتون خبر ندارم ولی اگه همو دوس دارین به خاطر حرف دیگران خرابش نکنین عشقتون مهمه ن حرف بقیه :-\ 
پاسخ:
هعی
سلام فیروزه جون
وللش دنیا دو روزه دوست گلم
بیخی
بقول معروف لیاقتتو نداشته ツ
پاسخ:
نگین توروخدا اینطوری درموردش...اون ک کاری نکرده...من دارم بهش ضربه میزنم
دقیقا مثه کاریه که من کردم !!
چاره ای نیست فیروزه !
عشق واقعی وجود نداره مطمئن باش !!
این حوسا و هیجانات  رو نباید با عشق اشتباه گرفت !!
منم خودم تمومش کردم !!! ولی باور کن تا وقتی تو دلت بگی بدون اون نمی تونم ، نمی تونی !! 
قوی باش !!! اشکاتو برای تنهاییات نگه دار و پیش بقیه خودتو اونقد قوی نشون بده که بترسن ازت !!!
کاری که من تو این عمر 17 سالم کردمو می کنم !!



فقط قوی باش !! تو می تونی !!
نفستم نمی بره !! 
پاسخ:
.....
وبلاگ جدید درس کردم !!
دوچ دالی بیا
پاسخ:
باچه
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۷ مهســـــــــــــا ...
:(
فیروز دنبالت کردم !!!:-)
دنبالم کن !:-)
پاسخ:
چمش
Agha  ejaze?bnManam nemidii ramzesho?:-D
پاسخ:
این قضیه ی یاهوئه...برات تعریفش کردم
فیروزه !
استاد اومد باز !!!
خودش اومد این دفعه !!:-)
خدایا من تو خلقت این موجودات نرت موندم !!
پاسخ:
هه
۲۲ تیر ۹۵ ، ۲۳:۵۸ کتایون دولتشاهی
سلام عزیزم مطالبتون عالیه ازت یه خواهشی دارم لطفا بیا و منو دنبال کن.خیلی سادس بیا تو وبلاگم و رو گزینه سبز رنگ دنبال کردن کلیک کن عزیزم+

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">