مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۳۰
مرداد ۹۵


سلووووووم...

بچه ها این شات بالا 👆👆 پیج اینستامه...

منتظرتونم اونجا...

اینجا اخه خیلی کم میام دلمم برا بعضیاتون نقطس😍

چنتا از بیانی های دگم اونجان... گروهم زدن بچه ها...

خلاصه ک فداتون برم دگ...😘😘😘

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۳۰
فیروزه

نظرات  (۱۵)

۳۰ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۹ مَهسا هَسدَم ツ.
:)
پاسخ:
:)
سلام
جالب بود
با تبادل لینک موافقین؟؟؟
لطفا تو وبلاگم خبرم کنید.....

حتما مزاحم میشیم :)
پاسخ:
مراحمین عزیزم خوشحال میشم خیلی
حتما مزاحم میشیم :)

با سلام خدمت شما دوست عزیز ، وبلاگ خوبی دارید امیدوارم روز به روز شاهد پیشرفت شما باشیم . موسسه خیریه رافعین با ایجاد یک جامعه متشکل از خیرین به تازگی در چهار جهت مختلف شامل :

 1 -  کمک به افراد نیازمند ، بی سرپرستان و کمک هزینه تحصیلی کودکان و نوجوانان

 2 -  حمایت از افراد معلول و بیماران خاص

 3 کمک هزینه ازدواج و تامین جهیزیه

 4 کمک به آزادی زندانیان نیازمند کمک نقدی

 فعالیت خود را شروع نموده است . تنها با بازدید از وب سایت جامعه خیرین رافعین را مورد حمایت خود قرار دهید . با تشکراز شما هموطن خوبم .

لینک بازدید از سایت : http://goo.gl/yDQKxk

آدرس وب سایت :

www.rafein.com

www.rafein.ir

www.refein.xyz

دلم برات تنگ شده بود
پاسخ:
عزییییزم...منم همینطور...نمیای اینستا؟
ba ma tamas begirin Part
سلام خوش باشید
پاسخ:
سلااام....اینستا نیسی؟
:)
فالو می کنمت عزیزم
پاسخ:
عزیزم فقط بیا دایرکت بم بگو ک منم فالو کنم
^______^
فالویی
پاسخ:
تو هممممممم 😃😃😃😃
سلام 
عه تویی,  من برم تایید بدم,  اشنایی که,  فالوت هم میکنم
پاسخ:
تو کدومی مگ؟؟؟
سلام خوبی
فدایی داری فیروزه بانو
پاسخ:
سلام آقا امیر
خوبی؟
شمام فدایی داری
خب زودباش فدام شو دگ 
وبلاگ منم بیا خررررررجونم
This site is like a clssoroam, except I don't hate it. lol

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">