مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۲۰
اسفند ۹۴

دوستــــــــان از اتـــــــاق فــــــــــرمان اشـــــــاره میکنـــــــن کــــــــــــــــه....




امــــــــــــــــروز تولــــــــــــــــدمه...


هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی...


جشــــــــــــــــــــن منــــــــــــــــــــــــــــــــه...


مــــــــــــــــــــوزیک...


دوستـــــــــــــان بیاین وســــــــــط...

آهــــــــــــــــــا...

قــــــــــــــــــــررش بــــــــــده یک قــــــــــــــــــــــــر خوشگلش بــــــــــده....


قــــــــــــــــــربوووون خودم برررررررم...


بفـــــــــــــــــــرمایید میـــــــــــــــــــــوه...


ایــــــــــــــــــــنم کیکمــــــــــــــــــون...


کـــــــــــــــــــــــادو هـــــــــــــــــــــــــارو رد کنیــــــــــن بیـــــــــــــــــــــــاد....


حالا جمــــــــع کنیـــــــن بریــــــــــن میخـــــــوام با کادوهـــــــــــام خلــــــــوت کنم..

تولــــــــــــــــد تمـــــــــــــــومه...   :/



موافقین ۹ مخالفین ۱ ۹۴/۱۲/۲۰
فیروزه

نظرات  (۵۰)

توووووووووووووووولدت مبارک عزیزم !
ای شا الله 120 ساله بشی !:-)
پاسخ:
مرررررررررررررررررررررسی :))))

بابا از این دعاها نکن برا من...صد تا کم کن
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۴۳ عرفـــــ ـــان
:)))))))))))
مبارک باشه :)
پاسخ:
مررررررررررررسی
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۰۹:۴۶ مهســـــــــــــا ...
تفلدت مبارک اجییییی گلم...شرمنده فقط یادم رفت کادو بیارم ب بزرگیت ببخشد...بووووس ماااااچ....
پاسخ:
من بزرگ نیستم و نمیبخشم...کادوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
تولدت مبارک
پاسخ:
مرسی :)
تولدت مبارک ذختر خانوم

من که نمیشناسمت اسمتم نمیدونم کادو هم نمیدم همینجوری رهگذری تولدتو تبریک گفتم
پاسخ:
تو غلــــــــــــــــــــط کردی...

کادو بدهههههههههههه....
تولدت مبارک عزیزم :)
ایشالله تولد 120 سالگیتو بگیری:)
پاسخ:
نهههههههههههههههههههههه
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۴۴ دینای دیگر ※※
تولدت مبارک عشقممممممم
پاسخ:
:))))))))))))))
تولدت مبارک..

همه اسفند ماهیارو دوس دارم.. روز تولدت هم مثل من رُنده

10 اسفند هم تولد من بود.. تبریک پساپس هم قبول میکنم:)

http://www.siteaks.com/uploads/gallerydir/5565/5.jpg

موفق باشی گلم..

التماس دعای فرج
پاسخ:
واااااااااای اسفندی هستی؟؟؟؟؟ شیرن اسفندیــــــــــــــــــــــــــــــــا...

تولدت پساپس مبارک :))))9

مرررررررررررررررررررسی کادو هم آوردییییییییییییییییییییییییییییی....قربونت بررررررررررررررررم
تولدت مبارک :)
پاسخ:
:)))))))))
مبارررررررررررررررررررررک :))))))))))))))
پاسخ:
:)))))))))))))))
عمر مفید داشته باشی و سرشار از شادی ! 
پاسخ:
:))))))))))))))
تولد تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک
پاسخ:
مررررررررررررررررررررررررررررسی
فیروزه !
یه سوال دارم ازت ؟؟
سرعت اینترنتت چه جوریه ؟؟
منظور دیروز و پریروز و امروز ؟؟
اصلن اینترنت ایرانسل یا..... ؟؟؟
پاسخ:
سرعت عالی فول اچ دی خخخخ
9199120652ساله شی
تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک:-*
پاسخ:
قلبوووونت
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۳:۴۰ فاطمه نظری
مبااااااااااااااارک
پاسخ:
مرررررسی
جدی می گی یا مسخره ؟؟؟
پاسخ:
جدی جدی
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۰۷ آقای سر به هوا ...
تولد شما مبارک :دی
با آرزوی دست نیافتنی ها ...
پاسخ:
مررررسی
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۴۱ هــانـــــی خــانـــومــــــ
تولدت مبارک اجییییی



کادو تو بعدا یه پست برات تو وبم میزارم عزیزممممممم
پاسخ:
تو عزیز دلمیییی
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۵:۰۳ هــانـــــی خــانـــومــــــ
اجی یه پست گذاشتم برات بیا تو وبم ببین
پاسخ:
وای من عاشقتمممممم
تولدتون مبارک
شما دنبال شدید.
پاسخ:
مررررسی
با توجه به شعر اون گوشه معلومه به مرگ کم و بیش فکر می کنید یا شاید حتی بهش علاقمندید.
با این حساب اینکه یک سال دیگه به مرگ نزدیک شدین رو تبریک میگم.
البته تولد منم دوسه روز دیگه ست.
پاسخ:
بله فکرتون کاملا درسته...

مشخصه منم برا همین خوشحالم

تولدت مبارک
مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااک 
باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشه عریززززززززززززززززززززززززززززززززم
پاسخ:
مرررررررسی
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۴۵ نویسنده عشق
اونجا گفتم که :| صب کن اینجام بگم :|||

تولدت مبارک :)))))

کادو هم خریدیم برات :)))
پاسخ:
کوووووو؟؟؟؟ بده ببینم
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۴ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
تولدت مبارک عزیزم  :-* همیشه شاد باشی
پاسخ:
تچکرررر
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۴ 🎤Hįđđęñ ĺøvə🎶
Tavalodet mobarak azizam❤💖💖💙💚💛💗💖💘💖❤💚🎊🎁🎉🎂🎈🎁🎈🎈🎈🎈🎂🎈🎈
پاسخ:
مرسی مرسی مرسی
رفتی تولدت ؟؟؟؟:-)
پاسخ:
هوووووم خخخخخ
سالروز زمینی شدنت مبارک راستی ازونوس ومریخ چه خبر hapy birthday
پاسخ:
خخخخخ مررررسی
مبارکه عزیز دل :)))
پاسخ:
مرررررسی
سلام بانو فیروزه
تولدتون مبارک باد
(گل)
پاسخ:
:))))))

فیروزه عزیزم  مجددا زادروزت مبارک
سلامتیتو از خدا آرزومندم و امیدوارم از تک تک روزهای زندگیت لذت ببری

و هر روزت بهتر از روز قبل باشه و هیچوقت احساس نکنی از زندگی عقب هستی

تولدت مبارک خوشگل خانوم😛😛😝
شاد معید باشی

می گم تولد تموم شد دیگه !
یه پست دیگه بذار !
پاسخ:
حوصله ندارم بابا
بیا چت عزیز
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۳۵ مهدی اصغری
سلام
تولدت مبارک
ببخشید یه چند وقت نبودم
اقا همه بریزین وسط
حالا همه با هم
تولد . تولد . تولدت مبارک . مبارک . مبارک . تولدت مبارک
بیاشمع ها رو فوت کن که صد سال زنده باشی
میدونم دیره ولی خب از هیچی بهتره که تولدت مبارک فیروزه ای :)
پاسخ:
خخخخ مرسی
تبریک :))
تولدت مبارک گلممممممم
مباررررررررررررررررررررررررررررررررررکه 
دست و جیغ و هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :)


------------------------------------
پرده نشین: jameolhoda.ir
بح بح مبارک باشهههههههه.
کو کیک حالا؟
پاسخ:
خورررردم
میدونم خعلی دیره ولی تولدت پساپس مبارک (:
تولدت مباررررررررررررررررک
سلام.
من همون هانی هستم به دلایلی وبم رو حذف کردم الان دوباره یه وب زدم خوشحال میشم دنبالم کنید.
شما هنوز دنبالید.
تولدت مبارک با آرزوی سلامتی...
سلام 

امروز تولد یکی از بهترین دوستام هس خوشحال میشم.بیاید و بهش تبریک بگید

تو پست جدیدم

منتظرمツ
فیروزه ازت توفع نداشتم!
پاسخ:
چرا؟
یه سری چیزا بوده که بهم نگفتی!
واقعا فک نمی کردم اینجوری باشی!
پاسخ:
دوست من آخه من باید بدونم چ رو نگفتم؟؟؟ باید بدونم درمورد چ حرف میزنی؟؟ بابا لااقل توضیح بده چ شده
موااااارک   :)
۱۴ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۰ •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
ععع چی باحال منم 20 اسفندم ..... !!! 

You have more useful info than the British had colonies prWWIe-I.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">