مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۰۷
بهمن ۹۴



چرا امروز انقدر آمار بازدید وبم رفته بالا؟؟

111 نفر تا الان بازدید داشته با اینکه هیچ مطلب جدیدی هم من امروز نذاشتم...

مردم بیکار شدن یا ی چیزی هس واقعا؟؟



موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۷
فیروزه

نظرات  (۲۰)

بازدیدش وب های منو نگاه کن :|
http://crgame.blog.ir/
و
http://bitter-chocolate.blog.ir/

تعداد انلاین ها رو :|
پاسخ:
یا علی...

چ خبره امروز؟؟؟
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۰ بابک رستمی
😂😂😂😁😁😁
پاسخ:
خخخخخ
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۰ ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --
ی چیزی هست واقعا
پاسخ:
واقعا...واسه شمام همینجوریه؟؟؟
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۲ ❤melika mohseni❤
آجی نیومدی که 
:(
دنبالمم که نکرده بودی:(
پاسخ:
قربونت من نظرتو خوندم خارج شدم از بیان یک ساعت بعد اومدم نظرت نبود   :|

لینک ک هستی دنبال میشی قربونت...فقط...من جدیدا اصلا وقت نمیکنم سر بزنم...ببخشیییید
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۲۰ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
مردم بیکار شدن خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخ...یهو همه باهم؟؟؟
۰۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۵۰ ♥ محجبه ♥
فک کنم مردم بیکارن :))
پاسخ:
فک کنم
امتحانا تموم شده همه از خوشی ول شدن دیگه.بذار راحت باشن :-)
پاسخ:
خخخخخخ
وبت باحاله دوسداریم بیایم زود زود سر بزنیم
پاسخ:
تچکرررر
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۲۷ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
شاید هنر پیشه شدی؟؟؟؟
پاسخ:
هههههه شاید
خخخخ خوش به حالت
پاسخ:
خخخخخ
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۴۷ خانوم فیروزه ای ※※
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مردم بیکار شدن
پاسخ:
خییییلی دیگه بیکار شدن
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۱۰ بز بز قندی
:))))))))))))))))))))))))))
پاسخ:
تا الان 70 نفر...ساعت نه و نیم صبح هس....یا امامزاده پارمیدا
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۴۵ مهســـــــــــــا ...
تو که ب وب من سری نمیزنی ولی من انقد که با گذشتم هر روز میام وبت :( 😥
پاسخ:
الهی بمیرم...

آجی من اصن وقت نمیکنم...هیچ جا نمیرم ب خدا
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۰۹ گیسو شریفی
سلام خوبی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

یه نگاه کن به لیست پیوندات (لینکات)
پاسخ:
مرسی...

خب...نگاه کردم   :|
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۱:۲۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
مردم بیکارن دیگه
پاسخ:
ینی وب من هیچی نیس دیگه...متچکرم واقعا
پ چرا واسه من ملخم پر نمیزنه؟
پاسخ:
خخخخخ نمدونم
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۵۷ مهدی ابوفاطمه
عالیه احتمالن وبتون همه دارن میان
پاسخ:
اوهوم

اینروزا رعایت حقوق حیوانات کلاس داره ..یه جور عفه هستش..

مردم میخوان خودشونو بیتفاوت به حیوانات دور و برشون نشون ندن و  به حقوق حیوانات احترام بزارن .

منم که خودت خوب میدونی عاشق حیات وحشم ...روزی که یکیشونو نبینم اون روز برام روز نیست.

پاسخ:
مممممماههههههههانننننن....لهت میکنم خر نفهم...
منم همینطوره اتفاقا براش پستم گذاشتم:|
پاسخ:
خخخخخ
۱۷ اسفند ۹۴ ، ۲۲:۲۳ محمد محمدیان
سلااام

خیلی خاصی ! ( لبخند )



پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">