مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۲۶
شهریور ۹۴

شــــــانه هـــــــایت...

بغضــــــــی چنـــــــــــد...؟!


موافقین ۱۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۶/۲۶
فیروزه

نظرات  (۴۶)

هیییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
هعی...
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۳۱ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
پاسخ:
ههههممممم
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۵۷ ✿شمیم زندگی✿
:( یکم شادباش افسرده میشیا
پاسخ:
شادم :)
هِِــــ-ِ-ِ-ِ-ِ-ِ-ِــعــــ-ِ-ِ-ِ-ِ-ِ-ِـــــی


بیگ لایک
پاسخ:
هههممممم
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ:
کوووووووووفت...

ب چ میخندی؟
سلام
الهی که سربر شانه های آنکس بگذاری که بی بغض، همواره تو را قبل از اینکه بخواهی اش، داشته است.. می شناسی اش؟
پاینده باشی و سرزنده
پاسخ:
بهله...میشناسم چ کسی را میگویید خواهر...

مرسی :)
دوباره هیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خداااا
پاسخ:
هعی
)))))-:
پاسخ:
ههههمممممم
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۱ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
اوووووووووووووووووف
پاسخ:
اوف اوف
سه باره هییِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِّّّّّّّّّّّّیِِِِِِِِِِِیِِیییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
ههههممممم
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۵ maede jooooooooooooon
هییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
بیگ لایک 
پاسخ:
ههههمممم
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۶ ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮
هه لایک
پاسخ:
هه ههههممممم
وای
پاسخ:
ههههممممم
:-(
پاسخ:
:(
ههههههه
لایک
پاسخ:
خنده دار بود عایا پستم؟ 0_0
لینک و دنبالید
پاسخ:
شماهم
عاخییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.....
پاسخ:
ههههممممم
منم هعییییییییییییییییییییی
گفتم حتما کلاس داره منم گذاشتم :)))
پاسخ:
خخخخخخخ


هههههمممممم کلاسش بیشتره
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۳ سارا کاشانی
هووووف
پاسخ:
هههههمممممم
ای خدا یدونه به منم ازاین ونها بده بغضم کشتم
پاسخ:
هههههممممم
هعععععی
پاسخ:
هههههمممممم
۲۶ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۲ پارسا قلندر
کاش یکی بود ک 24 بغض میکردم ک شانه اش رو بده :||||||
پاسخ:
:|
من که شونه ای نمیبینم والا..
پاسخ:
والا...
اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووخی !
اچکم در اومد !:-(

پاسخ:
هههههممممممم

تنکس فور یور تایید..;)

پاسخ:
:)
میخواهم تو را در آغوش بگیرم 
                                       سرت را روی شانه ام بگذارم !
                                                  تا همه بدانند 
                                                     حالا...
                                       همه چیز ، زیر سر تو است .
شاعر میگه:
خودم زانو دارم شونه بقیه رو میخام چیکار
هعییییییییییی
البته شاعر نمیگه ها
پاسخ:
خخخخ
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۸ پدرام یراقچی
لایک
پاسخ:
:)
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۸ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
عالییی
پاسخ:
:)
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۲۱ ❤❤مــــــــmyroـــــــــای رو دختـــــر تنــــها❤❤
 آجی


 
آپم 



بیا....
هعیییییییییییییییییییی
چرا دیگه سر نمیزنی بهم؟
پاسخ:
ببخشید مهدی جان...چن روزه واقعا درگیرم...یا مهمونیه یا عروسی یا خرید یا گردش...ب طرق مختلف وقتم پر شده....حتما سرم ک خلوت تر شد میام پیشت...ب روی جفت چشمام :)
باشد
پاسخ:
:)
۲۸ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۹ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
بغضی ۵۰۰۰هزار
پاسخ:
گرونه باووووو
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۰۹ محمدرضا زال آقایی
یه لیوان از تو اون کابینت بردار
-خب
-پرتش کن زمین
خب
-شکست؟
آره
-حالا ازش عذرخواهی کن.
ببخشید لیوان.منظوری نداشتم.
-دوباره درست شد؟
نه…..
-متوجه شدی…؟؟؟!!!
احساسات آدمامثل همون لیوانه

جملات و اس ام اس های عاشقانه

پاسخ:
:)
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۵ پارسا قلندر
اپم خوشحال وشم :| ویای :|
پاسخ:
چشم ویام ولی چن روز دیه....قول ودم
مرسی از حضورت
پاسخ:
وظیفه بود

لینکی آجی جـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــونمــــــــــــــــــــ

 

وبمم موبارکه:)))))))))

بالاخره ب حرفت گوشیدم و اومدم بیان:)))

پاسخ:
مبااارکهههههههه
لینک و دنبالت میکنم آجی ولی متاسفانه این سه چهار روزه رو نمتونم بت سر بزنم باید ببخشی

دنبال هم شدی:))))))

 

تازه دارم میفهمم چ ب چیه تو بخش مدیریت:)))

پاسخ:
فدااات...

خخخخ

ملسییییییییییییییییییی:)))

 

نوپرابلم بابا;))) کلا نیای هم عجقی شوما;)))

پاسخ:
میام حتما میام عزیزم
۲۹ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۱۱ آقای سر به هوا ...
تمام دارایی ام را میدهم برای ثانیه ای از شانه ات !
پاسخ:
هههههممممم

فداتم آجی

پاسخ:
بوووووس
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۳۸ ܓ✿ بانوی بهار
کی شکست عشقی خورده؟
پاسخ:
هیچ کس ب جون خودم
سلااااااااام فری جونمممم
چطوری؟؟؟؟
عاقا هزاران سپاس که اومدی...واقعا تشکرررررررررررر..فک کنم خیلی ب زحمت انداختمت....کلا مایه ی دردسرم-_-   
انقد این روزا سرم  شلوغه که نتونسته بودم تا الان سر بزنم به وبلاگ...لامصب همش بیرونیم...
الان پاسخ همه ی نظرات قشنگتتتتت رو دادم خواهرجان...راستشالان با تبلت اومدم نمتونم کامنت بذارم برات...وری ماچ پوزش...
ولی..ولی در اولین فرصت با لپ میام چرب و چیریب جبران میکنم:

مرسی عزیزدلم:******


پاسخ:
وظیفه بود دووووووووووووووووووووووووستـــــــــــــــــــــــم
من عنوانو شان حیات خوندم  :|
پاسخ:
ههههههههههههههه.....

شانه هایت...
Arclties like this make life so much simpler.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">