مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۲۱
شهریور ۹۴

وحشـــــــت از عشـــــــق که نـــــه ، ترســــــــم از فاصلـــــــه هــــــــاست

وحشـــــــت از غصـــــــــه که نـــــه ، ترســـــــم از خاتمــــــــه هــــــــاست

تـــــــــرس بیهــــــــــوده نـــــــــدارم ، صحــــــبت از خاطــــــــره هــــــــاست

صحــــــبت از کشتــــــــــن ناخواستــــــــــه ی عاطفـــــــــــه هــــــــاست

کولـــــــــــه باری پـــــــــــر از هیـــــــــــچ بر شـــــــــــانه ی مــــــــــاست

گلـــــــه از دست کســـــی نیــــــست ، مقصــــــر دل دیـــــوانه ی مــــــــاست




+ادامه مطلب با فری تنها در خانه... :)



سلام...
امروز نمیدونم چرا ولی خیلی روز خوبیه...خیلی خوشحالم...از صبح که بلند شدم سرحالم...
برعکس روزای دیگه ک اصلا حوصله ی هیچ کاری رو ندارم امروز خودمو خجالت دادم
و از صبح دارم خلاقیت به خرج میدم :)
آماده کردن خوراکی برای خودم یکی از محالاته که امروز اتفاق افتاد...
جلل خالق... 0_0

اینم چن تا از عکساش...


بلال رو گاز...!!!



اینم نتیجه...البته بلالش زیاد خوب نبود...!



و در نهایت عشق یعنی همین خوراکی هایی که الان رو میزه :)
بلال ، پسته ی خام ، بادوم خاکی ، تخمه آفتاب گردون آبلیمویی ، هلو ، شلیل ، نارگیل و از همه مهم تر
بیسکوئیت ساقه طلایی...


فری تنها در خانه...یه روز خوب :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۱
فیروزه

نظرات  (۴۰)

قشنگ بود
پاسخ:
:)
عالییییی
لایک
پاسخ:
:)
عالی
پاسخ:
:)
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۵۳ نفس سادات ......
لاییییییییییک
پاسخ:
:)
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۱ نفس سادات ......
چه خوش میگذره جای منم خالی
پاسخ:
خالی خالی :)
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۵۰ نفس سادات ......
هیییییییییییییییی
درس زندگی  وب با هم مخلوط میشن نمیتونم سر بزنم همش
پاسخ:
اشکالی نداره خوب...!
کمتر سر بزن...چرا میخوای حذفش کنی؟
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۵۱ نفس سادات ......
هر ماه اگه بخوام بیام میشه ماهی 1 بار میام اره
پاسخ:
خوبه...

مگه چقدر درس میخونی؟؟؟
چندمی؟؟؟
سلام
خیلی جالب انگیز بود.
پاسخ:
:)
 خوشمزه ست 
پاسخ:
عالیه
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۰۰ نفس سادات ......
خب امسال انتخاب رشته میکنم اجی
پاسخ:
خب پس هنوز وقت داری...

خودتو زیاد از الان اذیت نکن
منم موخاااااااااااااااااااااااااام
:(
پاسخ:
متاسفم :)

برو خودت بخور :دی
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۶ 🎧hidden love🎶🎵
خیلی قیشنگ بود اورین لاییک
پاسخ:
:)
ایول، گرسنم شد D:
پاسخ:
:))))
لایک
پاسخ:
:)
خیلی بهت خوش گذشته؟
پاسخ:
اووووووورع
عالی بود
پاسخ:
:)
دست به چاقو نزنیا
جیییییییییییییززززززززززززززززززه
پاسخ:
ههههه چشم
چشمت بی بلا
پاسخ:
هههمممم :)
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۱۴ ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮ ...
به به چه عکاسایی
عکاس شدیا 
پاسخ:
ب عکسای تو ک نمیرسه :)
جای ما خالی :)))
ساقه طلایی خوردی بعدش آب بخور که خدایی نکرده خفه نشیااا
خوردم که میدونم :|
لامصب بدونه آب بخوری خودکشی حساب میشه :|

پاسخ:
هههههههه

چشم
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۵ مهلا اقاکاظم
O_o
من تخمه میخوام!
من تخمه میخواااااااااام فیرووووووووووووزه!
عررررررررررعرررررررررررر!
منم میخوام!
ببین برا خودت میگم
نخووووووور چاق میشی میمونی رو دسته مامانت بعد باید خمره بخره تررشیت کنه ها؟!!؟
از من به تو نصحیت
نصف نصف کنیم؟؟ :)
پاسخ:
نهههههههههههه

بذار باد کنم رو دستش ولی من خوراکیامو تقسیم نمیکنم... :دی
برعکس امروز من نتها خیلی خوشحال نیستم بسی هم منتظرمو استرس دارم !:-(
نوشته های عکست با حال اینده من همخونی داره !!:-) / :-(
یا برای اون دیره یا برای من !:-(
پاسخ:
دیگه درمورد اون تو این وبلاگ حرف نزن آیلین...

لطفا...!
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۷ عرفـــــ ـــان
بلالت سوخته که :دی
ولی مهم نیست ، مهم اینه که حالت خوبه :)
ایشالا همین روند ادامه پیدا کنه ...
پاسخ:
نخیرم کجاش سوخته؟؟ خیلی هم سالمه و خوشمزه...

:)

مرسی ایشالا...
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !
خو چرا ؟؟
این نظزی که من می ذارم و چیزیم که توی اون تصویر نوشته شده منو یاد موقعیت خودم می ندازه !!!
ووووووووووواااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !
در ضمن شماهم منو سارا صدا کن اوشوووون از ایلین خوشش نمی یاد !!خخخخخخخخخخ
نوش جانت عزیزم بازم شکر
پاسخ:
مرسی
عالی
پاسخ:
:)
خیلی زیبا
پاسخ:
:)
منم بلال موخوام
پاسخ:
برو بخور خوووو...
من خوراکیامو با هیچکس تقسیم نمیکنم :دی
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۴ مــــای رو دختر تنــــها
خوش بگذره آجی :)
جامنم خالی کن ......

پاسخ:
چشــــــــــــــــــم
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۸ آقای سر به هوا ...
فقط دل مارو آب کن باشه ؟ :|
بلال :|
ساقه طلایی :|

پاسخ:
چشــــــــــــــــــم

ههههههههههه
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ

امیدوارم هرروزت خوب باشه فیروزه جون :)

پاسخ:
مرسی عزیزم
:-)
پاسخ:
:)
سلام
به خودت اهمیت بده وگرنه لابه لای زندگی ازبین میروی وهیچ کس هم نمی فهمد
پاسخ:
هعی...چشم
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۵۰ سارا کاشانی
^_^
پاسخ:
:)
عالی
پاسخ:
:)
خونتون خیلی خوشگله 
پاسخ:
سلیقه ی منه دیه.... :دی
عالییییییییه سلیقت
پاسخ:
:)
مقصر
 دل دیوانه ی آواره ی سرگشته ی ماست
پاسخ:
بعله
نوش جااااااااااان قیروزه جون


اندر احوالات ساقه طلایی :علت خشک شدن دریاچه ارومیه معلوم شد :یه از خدا بی خبر یه ساقه طلایی انداخته توش !!!


مدیونی اگه نخندی خخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخ
Wow, your post makes mine look felbee. More power to you!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">