مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۵
شهریور ۹۴

انتقــــــــــام....؟

نـــــــــه عزیــــــــــزم...

وعــــده ی مـــا باشـــــه بــــرای روزی که دلتنــــگ شدی...!


موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵
فیروزه

نظرات  (۴۸)

۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۰ سارا کاشانی
هـــHEHـــه
پاسخ:
عوضش کردم...

دیـــــدی که فــــــرق داره فکـــــر تـــــو با مـــا 


هـــــHEHـــــہ

زیبا هوراااااااااااااااااااااااااااا

پاسخ:
متنو عوض کردم...!
:"(((((((((((((((((((((((
پاسخ:
:(
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۰۵ ܓ✿ بانوی بهار
:)
پاسخ:
:)
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۲۷ نفس سادات ......
لاییییییییییییک
پاسخ:
:)
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۲۸ مهلا اقاکاظم
نه من انتقامم رو خودم میگیرم ازش اونم درچند مرحله که مرحله اخر دلتنگیه!
نمیدونم چرا هیشکی واس همیشه از زندگیم بیرون نمیره!!همش میاد جلو چشت جلوون میده مخصوصا اگه ازش متنفر باشی..
درشرایط وخیم دیدن عوووووووضی ترین نفر تو زندگیم هستم...خودم به خودم میگم تسلیت!! :(
مرسی که یاداوری کردی حالم بده!! -_-
پاسخ:
ببخشید...! :(
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۳۴ نفس سادات ......
لاییییییییییییک
پاسخ:
:)
^-^
پاسخ:
:)
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۵۰ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
لایک
پاسخ:
:)
می گم قالب میخوای برات درست کنم
پاسخ:
فعلا همین خوبه....

ب قالبای دیگتم هنوز نرسیدم سر بزنم....میخواستم حتما بی زحمت نمیذارمت دوسم
قشنگ بود
پاسخ:
:)
خودت فهمیدی چی نوشتی
پاسخ:
خخخخخخخخ آره مگه تو نفهمیدی؟؟
لایییییییییییییک
پاسخ:
:)
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۴۰ ســــارا تــــک

اوه چه دل پری

پاسخ:
اوهوم
فیروووزه دارم میمیرم
عذاب وجدان داره میکشتم
دعا کن بمیرم فقط
حال منم بد شده مث چن وقت پیش تو

پاسخ:
خفه شو احمق خفه شو....
یعنی چ بمیرم؟؟؟؟ مگه دست تویه؟؟؟؟
پ من چ کار کنم؟
عذاب وجدان؟ چرا؟...ب خاطر کی؟
درست حرف بزن ببینم چ شده...
این نظرتم تایید میکنم چون نمیدونم اینجایی یا ن الان...
اگه میخواسی بیا بخش مدیریت اونجا باهم حرف بزنیم
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۱۳ عرفـــــ ـــان
اینم یه جور انتقامِ دیگه !
پاسخ:
بعله دیگه...
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۶ پارسا قلندر
هیچ وقت
یکی را با همه ی ﻭﺟﻮﺩﺕ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ !
ﯾﮏ ﺗﮑﻪ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺕ ﺭﺍ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺭ
ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﮐﺲ ﺭﺍ
ﺑﻪ ﺟﺰ ﺧﻮﺩﺕ ﻧﺪﺍﺭﯼ …

بله خیلی وقته مرده . :(
پاسخ:
هعی
خودت نوشتی بیایید بکنید
پاسخ:
من و هفت جد و آبادم غلط بکنیم....

چشات بد دیده جناب...هری!
من معنی جمله عکس رو متوجه نشدم:|
پاسخ:
اعتماد نکن فرزندم....بیخیال بقیش
باز هم مثل همیشه لایک :)
پاسخ:
باز هم مثل همیشه:

:)
خیلی زیبا بود و حال داد

دلشاد باشی
پاسخ:
:)
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۳۸ ✿شمیم زندگی✿
:)
پاسخ:
:)
خوندی بتک
پاسخ:
تکیدم
قالب نمی خوای
پاسخ:
ن فعلا...

بازم میخوام همین اول من بگم سلام

چونکه همیــــــــنه اول و آخر هر کلام

 

وقتــــــــــــی آدم دردی داره توسینه

نباید تبــــــــــدیل بشه سریع به کینه

چونکه مشــکلات زندگی دیگه همینه

 

خیانت پـــــــــاک میشه فقط با انتقام

نه این درست نیست هست فکر خام

 

میخوام واســــــتون بگم حالا یه قصه

شاید فکر کنــــــی این فقط یه حسه

 

ولی پیـــــــش اومده از این تو جامعه

میشه اســــــمشو بزاریم یه فاجعه

 

این ها هســـــــــت افکاری تو نفرت

که چجور طرفـــو کشید اخر به خفت :

 

شاید الان واســــــش آماده هستم

یکی بیاد خنـــــــــجرو بده به دستم

تا که بگم شیشه عمرشو شکستم

باید بکشــــــــــمش اونو ناز شصتم

انتقام بگیــــــــــرم و بزنم به دستم

زجر میــــــــدمت من تا زنده هستم

 

حالا گرفتـــــــــم خنجرو من تو مشتم

کوتاهی نـــــــکردم زدم یارو رو کشتم

خالی شد هر چی بارغم بود رو پشتم

 

یکی میــــخواد بیاد بزنه به من دستبند

کسی جرات نداره دست بزنه به دستم

 

هنوز تنم داغــــه و نمیفهمم چی شده

شلوغ پلوغه معلوم نیست کی به کی شده

 

ولی پشیـــمونی داره حالا این اشتباه

حالا وقتشــــــــه دنیا بگیره ازم انتقام

 

کاش بشه یه روز جواب بدی نیکی باشه

جای انتقام شـــــکر و خوش بینی باشه

 

این باشـــــــه دیگه حالا فکر هر ایرونی

تا که خودمـــــــــونو نکشیم به ویرونی

حالا وقتشه که عکست قاب بشه

تا که مردنت روی لب ها باب بشه

 

پاسخ:
لایـــــــــــــــــــــــــک

به هیچ کس اعتماد نکن!

از اعتماد به آدما بترس و امیدوارم هیچوقت
 از اعتمادی که آدما کرده ی شرمسارنباشی



پاسخ:
:)
راس میگه 

حال نداد
پاسخ:
هعی
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۲ دخمل شب یلدا♡♡♡
:-)
پاسخ:
:)
 لینک و دنبال شدید
پاسخ:
مرس مرس
لایک
پاسخ:
:)
سلام
خوشحال میشم به منم سر بزنی اجی فیروزه
پاسخ:
چشم
اجی من اصن لینک نمیکنم.فقط دنبال میکنم.دنبالی
پاسخ:
اشکالی نداره گلم
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۰۲ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ

قشنگ بود لایک ;)

پاسخ:
:)
قشگ بود حال کردم
پاسخ:
:)
لایییییییییییییییییییییییییییییییک
پاسخ:
:)
واقعا واقعا واقعا وا... قشنگ بود افرین
پاسخ:
:)
ب هر خری نباس اعتماد کرد وگرنه هستن کسایی ک قابل اعتمادن  
پاسخ:
هعی....آره
خخخخخخخخخخخخخخخ میخوای بگم اسکریپ چت چی
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

ن دستت درد نکنه...

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
می گم میکرو رو اماده کنم بیای قارچ خور بازی کنیم
پاسخ:
ههههههههه بازی کنیم
بیا پایین تر سمت چپ
پاسخ:
:)
لایک
پاسخ:
:)
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۸ 🎧hidden love🎶🎵
Big like
پاسخ:
:)
تو دیکه خیلی شاخی خواهرم
پاسخ:
شاخ......!

ای بابا!
خیلی لایک:(
پاسخ:
:)
Your thinnikg matches mine - great minds think alike!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">