مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۲۵
تیر ۹۴

چـــــــه ﺣﺎﻟـــــــﯽ ﻣﯿﺪﻩ ﺳﯿــــــﮕﺎﺭﯼ ﺑﺎﺭ ﺑﺰﻧـــــــﯽ 


‌ ﺑﺸﯿﻨـــــــــﯽ ﯾﻪ ﮔﻮشــــــــه ﺯﺍﺭ ﺑﺰﻧــــــی


ﮔﺮﯾــــــﻪ ﮐﻨﯽ ﮐـــــــﺎﻡ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺑﺎﯾﻪ ﺣـــــﺎﻝ ﺑﺰنــــــی


خاطـــرات یه حــــرومزاده رو همونجـــــــا دار بزنـــــــی



↯↯↯هــــــــــی روزگـــــار نامــــــــــرد یــــــــــواش↻


✓دل مــــــــــا بــــــــ تنهایـــــی عادتـــــ نــــــــداش✓


سپـردیـــــمون دسـت آدم بــــــــــداش↯↯↯


ولــــــــــی خــــــــــب دارم بــــراش...



درســـته که قـــفل شـــده رو لـــــبم ســــکوت


عــــــزرائیـــل هم بی صــــدا میبــــره️ ملکـــــوت...


یادتــــه با آفتـــابه آب میخـــوردی، با آب معدنــــی آشنــات کردم؟


حالا مـــــــــد شدی؟؟؟


هــــــــــــــــــــه!



حاجـ‌ـــــــی!!! 


واســـــــه مـــــن از باختــــن حـــــــرف نــــــــزن...


مـــــن وقتـــــــی بــاختــ‌ــم کــــه عـشقــــــــم 


تـــو بـغلـــــم واســـــه عـشقـــــــش گریـــــه کـــ‌ــرد...



ببیــــــــــن بـــــــــــــــــــز...


انقـــــــــد واسه مــــــــن نیا پــــــــــــــــــز...!



+ چرا هر پیوندی ک ب وب اضافه میکنم

پیوندای قبلی یکی یکی از روی صفحه حذف میشن؟

چ کار کنم...کسی میدونه؟

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۵
فیروزه

نظرات  (۴۵)

۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۶ مهدی اصغری
لایک
پاسخ:
مرسی
لایییییییییییییییک
پاسخ:
مرسی
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۶ مهدی اصغری
کاش پشت پاکت سیگار
به جای تصویر ریه ای بعد از کشیدن سیگار
تصویر اعصاب های خراب
قبل از کشیدن سیگار را می گذاشتند…


پاسخ:
کاش
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۶:۳۹ مهدی اصغری
سیگار چه زیبا کام میدهد…
او تا صبح پیراهن سفیدش را برایم میسوزاند
و من از لبانش بوسه ها میگیرم
چه لذتی میبرم از این همخوابی
او از جان مایه میگذارد
و من از عمر


۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۱ ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
لایک لایک لایک
میس لایک عشقممممممممم
:)

پاسخ:
مرسی
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۸:۰۳ میســــــــ مهســـا
خیلی قشنگ بووووووووووود.



آپم بدو بیااا
پاسخ:
چشم
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۸:۱۰ مهلا اقاکاظم
عالی بود اجی! :)
لاااااااااااااااایک عزیزم قشنگ بودن
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۲ محمد محمدیان

چـــــــه ﺣﺎﻟـــــــﯽ ﻣﯿﺪﻩ ﺳﯿــــــﮕﺎﺭﯼ ﺑﺎﺭ ﺑﺰﻧـــــــﯽ 


‌ ﺑﺸﯿﻨـــــــــﯽ ﯾﻪ ﮔﻮشــــــــه ﺯﺍﺭ ﺑﺰﻧــــــی


ﮔﺮﯾــــــﻪ ﮐﻨﯽ ﮐـــــــﺎﻡ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺑﺎﯾﻪ ﺣـــــﺎﻝ ﺑﺰنــــــی


                                 ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﯾــــــه ﺣــﺮﻭﻡ ﺯﺍﺩﻩ ﺭﻭ ﻫﻤــــــــــﻮﻧجا ﺩﺍﺭ ﺑﺰﻧــــــﯽ


خب چه کاریه !!

برو با کسانی هم نشین شو

که خاطرات با اونا باعث نشاطت بشه

که دیگه نیاز نباشه یه کام هم بزنی **

امیدوارم اینها فقط نوشته هایی باشه وواقعیت درونت نباشه

پاسخ:
هــــــــــــــــــــــه..
اونایی که هستن کنارمون یا نارو میزنن یا گوش ندارن واسه شنیدن حرفامون...
اوناییم ک واقعا رفیقن ازمون دورن...
شما میگی چ کنیم آقا محمد؟
رمان میخونی
پاسخ:
هم میخونم هم مینویسم...چ طور؟
اه چه جالب اسم رمانت چیه منم یه زمانی می نوشتم
هیچی همینجوری از رو بیکاری
۲۵ تیر ۹۴ ، ۲۰:۰۹ امیرمسعود ضیاء
zeya.ir
عالی بود
پاسخ:
مرسی
تو نودهشتیا مینویسی
پاسخ:
نــــــــــــــــع :)
کاشکی میزاشتی
پاسخ:
:(
راسی تو چندمی
پاسخ:
سوم تجربی
نهم :دی
پاسخ:
یعنی اول دبیرستان ما آره؟
۲۵ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۱ بز بز قندی
آجی با این دومیه خیییییییییییییییییلی حال کردم...
ولی سپردیم نبودا انداختیمون دست آدم بداش...


آجی این اخریه رو با من بودی....
پاسخ:
هههههههههه ن دوستم
اون بز با تو فرق میکنی...
تو بز اصیلی هستی برا خودت ماشالا *_^
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۳:۵۰ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
ツツツツ Like
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۹:۰۱ محمد محمدیان

استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان

و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...


عید سعید فطر بر شما مبارک

big likeee
خیلی باحال بودن واقعا لایکککککک داری.
پاسخ:
(:
آره میشه اول دبیرستان
سلام 
خیلی خوب بود خسته نباشی
پاسخ:
مرسی گلم 
سلام
+عکس اخرت بیگ لایک:)
لایییییییییییییک.
سلام مطالب وبت باحاله اگه دوس داشتی به وب منم سر بزن
پاسخ:
مرررسی :-)
چشم حتما
لاییییییییییییییک.
پاسخ:
((((:
یوووووووووووووهووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو
سلوووووووووووووم سلووووووووووم سلووووووووووووووووووم ب آجی جون گگگگگلممممممممم
شیطوری عایا؟
همهههههههههههههههههههه ی پستات پرفکت بودن عخشولیییییی جونمممممممممممم
خسته نباشییییییییییییید حساااااااااااااااااااااااااااااااااابی
دفه ی پیشم گفدم نمتونم با تبلت کامنت بذارم؛الانم کافی نت تشریف دارم
ذوق کردم از هر حرفی شووووووووووونصدتا میذارم:)))))))))
خوووووب دیگه چی میخواستم بگم!آها من ش نداشتم ج بدم؛ببجقییییید.
راستس اون قضیه رو هم با دوستم حساب کردم;)))))تموم شد رفت آجی جونم
من دیگه باس برم...انقد خوجالم که کامنت گذاشتم برات ...امیدوارم ناراحت نشده باشی خانومی

عاقا تا درودی دیگر بدوووود...مااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچ مووووووووووووووووووووووووووووووووچ
پاسخ:
اوووووووووووو نییییییییگا چهههههه همممممه روووووو همممممم کشییییییییده
مرسی من عاااااالیم(:
مرسی ک اومدی راضی ب اینهممممه زحمت نبودماااااا
نارحتی چیه بابا خیییییلی خوشال شدممممم مررررررررسی
راستی یاسمن من ش گرفتم ولی هرچی از اون روز بهت اس میدم نمیرسه بهت...
هم همراه اول گرفتم هم ایرانسل چون نگفتی چ بگیرم
بعضا جالب بود جانم تشکر.
پاسخ:
خوهش (:
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۶ پارسا قلندر
اگه تو زندگیـــــ یکیــــــ از سیمـــ هایـــــ سازتـــــ پاره شد,

آهنگــــ زندگیتو جوریـــــــ ادامه بده کهـ هیچکســـ نفهمه

چیـــــــ به تو گذشتـــــــ...

حتی اونیــــــ که سیمو پاره کـــــــــرد ....

http://uploadboy.com/19z6kxh6mk7a.html

اگر مایل ب کسب در امد هستید از طریق نت اول اون کلیپی ک بهتون دادیمو دان کنین تا کد ای پی شما وارد سایت ما بشه برای دانلود و بعد اینجا کامنت بزارین تا ظرف 1 روز بهتون ادرس سایت اصلی رو بدیم تا عضو بشین...

هیچ گونه هزینه ای نیاز نیست برای این نوع در امد از طریق نت فقط کافیه اول اون کلیپ دان بشه و بعد عضو بشین...تصمیم با خود شماست ...


سلام دوست مجازی من
خودمونی بگم:
2تا پست جدید آپ کردم تلافی این 2،3روزی که نبودم
درضمن شرمنده ام چون الان دستم بنده و نمیتونم پستای جدیدتو بخونم
انشاالله سرفرصت همه ی مطالب جدیدتو میبینم و نظر میدم،فقط تونستم که از پستای جدیدم باخبرت کنم چون نظرت همیشه مهم بوده و هست
خوشحال میشم اگه بازم بیای و نظرتو راجه به پست جدیدم بدی
                                                                
سلام دوست مجازی من
خودمونی بگم:
2تا پست جدید آپ کردم تلافی این 2،3روزی که نبودم
درضمن شرمنده ام چون الان دستم بنده و نمیتونم پستای جدیدتو بخونم
انشاالله سرفرصت همه ی مطالب جدیدتو میبینم و نظر میدم،فقط تونستم که از پستای جدیدم باخبرت کنم چون نظرت همیشه مهم بوده و هست
خوشحال میشم اگه بازم بیای و نظرتو راجه به پست جدیدم بدی
                                                                
چیه حسودیت میشه من اون همه حرف کشیدممممممممممممممممممممم:p..زبون درازززززززززززززی
ای باباااااا نفرماااایییییدد.....زحمت چیه؟وظیفس...بععععععععععععععله:)))
فیروزه ژون خو این چکاریه دختر؟×_×برا چی گرفدی ؟من که گفدم حساب کردم باهاش;)زبووووون دراززززی
حالا عصر بت اس میدم عخشول:*
پاسخ:
قربونت نیگا من گوشیم ممکنه بره دست یکی دیگه....این چن روز یا آنتن ندارم یا اسام نمیرسه یا گوشیم دستم نی...
بهت اس میدم عزیز
سلاممممممم فیروزه جون اپم زوددددددد بیا اجییییییی...
پاسخ:
اومدم
لینک  شدید
پاسخ:
شمام
لینک  شدید
وواای چ قشنگ
پاسخ:
:)
چشات قشنگ میبینه
سلام عزیزم
ممنون از حضورت...

عکسای وبلاگت ترسناکن :(
پاسخ:
ترسناک؟؟؟؟
باباعاشق پستاتم فدایی دارییییی
پاسخ:
فدااااااااااااااا
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۶ محمدرضا زال آقایی
پس صب کن ورجن اصلیه این پست رو الان میزارم
پاسخ:
باوشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">