مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۲۳
تیر ۹۴

سلام داداش مصطفی..


امروز غم دارم...امروز بغض دارم داداش...


امروز...درد دارم!


داداش نیستی اشکامو پاک کنی...دلم برات تنگ شده داداشم...


یادته وقتی جلو همه بهت میگفتم داداش ،


 با تعجب نگامون میکردن و میگفتن اون ک عموته...


چرا داداش صداش میکنی؟


داداشمی...چون یارم بودی محرم رازم بودی..


بگذریم که دیگه نیستی..بگذریم که سرت شلوغ شد..


بگذریم که نه تنها دلت بلکه خودتم دور شدی...


نمیدونم الان کجایی...


حدس میزنم با یه کوله ی بیست و سه چهار کیلویی و


یه اسلحه رو دوشت تو کوها باشی...


سربازیه دیگه...چشم رو هم بذاری تمومه...


ایشالا کارای انتقالیتم درست شه و بیای پیش خودمون...


داداش پارسال این روزو یادته؟


من عاشق بودم...تو اما........!


من درد بودم و تو مرهم...


من اشک بودم تو شونه...!


دستمو گرفتی..محکم گرفتی..نذاشتی بیفتم..نذاشتی پرت شم..


نذاشتی بمیرم...!


پارسال یه فرق دیگم داشتی...مجرد بودی و الان یه خانوم مهربون داری..


ایشالا خوشبخت بشین در کنار هم....


چقدر حرف زدم داداش بیخیــــــــــال...


فقط خواستم بگم..." تـــــــولــــدت مبــــــارک "

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۳
فیروزه

نظرات  (۳۰)

شادترین مردم لزومأ بهترین چیزها را ندارند بلکه از هر چه سر راهشان قرار مىگیرد بهترین استفاده را مىکنند
پاسخ:
آره خوب...
بیا دعوتی جانم
تفلدش مبارک
پاسخ:
مرسی عزیز
۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۸:۵۷ علی شبگرد
خوش به حال آقا مصطفی... یه خانوم مهربون...یه برادر زاده از خواهر نزدیکتر... چی از این بهتر؟
دعا میکنم زودتر برگرده خونه :)
پاسخ:
ایشالا
چ غم بار و تلخ...:-(
اکشال نداره منکه نمردم
ولی فیروزه ببین کی بت گفتماااا
نمیذااااارم عروس شی
همینه ک هس
اصاازدواجج ک میکنن آدما خودشون خوشن ولی اطرافشون...
دیگه بهرحال
همینکه گفتم بگو چشم ;-)

پاسخ:
چشـــــــــــــــــــــــــــــــــــم...
میخوای بیام درجوار خودت زندگی رو شروع کنیم باهم؟
یادته گیسو؟
لندن...من خونه بسازم تو بری سرکار پول دربیاری...اسما قرار بود چ کنه؟
هــــــــــــــه...
چ خوش خیال بودیم آجی..
تولدش مبارک
پاسخ:
مبارک!
سلام وقت بخیر 
مطلب جدید پست کردم منتظر نظرتونم
پاسخ:
حتما
تولدش مبارک...
اشک تو چشام جمع شد دختر بااین پستت...
خوش به حال تو که همچین داداش مهربونی داری...
ایشالله زود برگرده....
پاسخ:
ایشالا
تولدشون مبارک:)
پاسخ:
ممنون
سلام عزیزم تولدش مبارک...ایشالا 1000ساله شه...
لایک گلم..
پاسخ:
مرسی عزیز
من تا یه وبی رو کامل نخونم لینک نمیکنم جانا اجازه بده بیشتر آشنا بشم و فرصت برای خوندن مطالبت باشه بعد تبادل لینک کنم...
دعوت کردم رو پست ثابت نظر بدی جانم محبت کن دوباره بیا.
پاسخ:
باشه
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۳ محمد محمدیان
من هم نسبت به عموهای خودم یه ارادت خاص تری دارم

خوبه که چنین حسی نسبت به عموی عزیزت داری

خوشا بحالت *

ایشالله هم شما و هم خانواده ی عموتون در زندگی تون شاد وشاد باشید


**

تولدش هم مبارک
پاسخ:
مرسی
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۸ بز بز قندی
تولد تولد تولدش مبارک
مبارک مبارک تولدش مبارک
پاسخ:
مرسی
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۰ مهدی اصغری
تولدش مبارک
پاسخ:
مرسی
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۰ مهدی اصغری
خواهش میشود
 خخخخخ یادته من میگفتم اتریش تو میگفتی لندن؟؟؟
من کوتااومدمااااا
اسما قرار بود خلبان شه خخخخ
خدایی خوش بودیم
کاش برگردن اونروزا
اگه برگردن من بازم مث قبل 28اسفند اس میدم برامنت کشی...
بازم روز آزاد با فاطمه میام پشت مدرسه ک تو بیای بغلم کنیو انقد گریه کنیم ک چشامون لبو شه....
بازم کنارتوبباجاروسیخی میفتم دنبال ندا...
بازم نجمه رو ول میکنم....
بازم گروه زبانموباتوبرمیدارم....

با تو هررررکاری میکنم فیروزه
کاش پیشم بودی.....
کاش...

پاسخ:
ای جانم...چقد قشنگ بودن تمام کارامون...
راستی گیسو دیشب میخواستم تک بزنم واسه شب بخیر دیدم آنتنم پریده هرکار کردم درست نشد...
ب ی تنبیه اساسی نیاز دارم میدونم...
ببخشید :(
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۵ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
مبارک باشه ツツツ
لینک شدی
پاسخ:
تو هم
نععع بابا شوما سرورمایی تنبیه چیه؟؟

پاسخ:
بیا بزن تو گوشم :(
آخ...یواش بزنیا
هی یو سوم براکانون بنویس براکانون
منم نوشتم
فکر رررکنننننن
2سال همو هر2هفته ای یه بار ببینیم
آخ جووووووووو.وووووونننننن
پاسخ:
چرا امرو همه از کانون حرف میزنن؟
سیمام قراره بیاد...منم قراره بیام
از اول مهر...
آرررررررررره خیلی خوب میشه ولی از همین الان بگم ترازامو بهت نمیگمااااااا اصرار نکنی
سلام مطلب جدید پست کردم منتظر نظرتم
پاسخ:
به روی دیده
سلام لینک شدی اما اگه منو لینک نکرذی هم زیاد مهم نیس....
پاسخ:
لینک شدی
مبارک باشه تـــــــــــــــــولـــــــــــــــــــدش
پاسخ:
مرسی
چون فرداآزمون داریم :-(
نگو اصنشم کصافط
طفلی من
نکه جزو نفرات اولم ترازم میره رو سایت تو هم میبینی
اههههکوفتت شه ک ممن انقد زرنگم

پاسخ:
خفــــــــــــــــــــــه شو بابا گولاخ
معذرت خواهری اومدم ولی دیر اومدم

تولد داداشی هم مبااااااارک
پاسخ:
اشکال نداره عزیز
مرسی ک اومدی
سلام
مرسی که سرمیزنی
پاسخ:
دوست دارم وبتو

این عید فرخنده را به همگی شما عاشقان و دلدادگان صیام تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 

پاسخ:
ممنون
۲۶ تیر ۹۴ ، ۰۴:۲۱ ♥♥میگ میگ ویژژژ ♥♥
تولدش مبااااااااااااارک مبااااااااااااارک تولدش مبااااااااااااارک

هزارساله شه
پاسخ:
مرسی
Posts like this make the innretet such a treasure trove

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">