مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۳
تیر ۹۴

به ســـــــلامتی روزی که تو چنـــــــد کلمه خلاصه شـــــم..


"پشـــــت..."


"ســـــــر..."


"مــــــرده..."


"حــــــرف..."


"نزنیــــــد..."


هنـــــــــوزم یه پنــــج برعکــــــــس


ســـــــمت چـــــــپ سیــــــنم هــــــــس..!


فرمـــــــول شخصیتــــــــم طوریـــــــه که


نه رقیـــــــب میپذیـــــــره...


ن شریــــــــک...!


رفیــــــــق..


تهدیــــــــد واســـــــــه ما عـــــــــادی شده...


حمـــــــــــله کـــــــــــن...


خودم زانـــــــــــــو دارم


شونـــــــــــه ی بقیـــــــــــه رو میخوام چــــــی کـــــــــار؟




+ خدایــــــــــــــا من بمیــــــــــرم حلــــــــــه؟؟؟!

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۳
فیروزه

نظرات  (۲۸)

۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۹:۵۳ تبلیغات اینترنتی

 

باسلام ودرود خدمت شما دوست گرامی

وبلاگ خیلی جالب وزیبایی دارید از خداوند متعال برایتان موفقیت همیشگی آرزومندیم

بنده یک سایت در زمینه تبلیغات اینترنتی ونیازمندیهای اینترنتی دارم وازشما دعوت میکنیم به سایت تبلیغات اینترنتی ما مراجعه کنید وماراخوشحال کنید همچنین در این سایت می توانید تبلیغات ونیازمندیهای خودتان را به صورت کاملا رایگان  وتبلیغات رایگان ثبت کنید.

ازشما درخواست میکنیم اگه امکان پذیراست لینک سایت ما هم در وبلاگ خیلی زیبا وقشنگ تون در قسمت پیوندها ولینک دوستان ثبت کنید تا کاربران عزیز باسایت تبلیغات ونیازمندیهای اینترنتی آشناشوند

عنوان لینک : تبلیغات اینترنتی

لینک : http://niazgoo.com/index.php

تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی رایگان سایت تبلیغات اینترنتی درج آگهی رایگان درج آگهی رایگان در اینترنت درج آگهی رایگان اینترنتی

 

۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۰ میســــــــ مهســـا
خییییییییییلییییییییی قشنگ بووووووود.
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۰ میســــــــ مهســـا
خییییییییییلییییییییی قشنگ بووووووود.
پاسخ:
مرسی عزیزم
سَلامَتیِ سِه تَڹ
مُرده شُور و رُوضِه خوڹ و دَستے ڪہ گِرفْت زیر تابوتِ مَڹ

سَلامَتیِ سِه روزَم
روزِ مَرگم،،روز دَفنَم،،روزِ هَفتَم

سَلامَتے اوڹ نَفَس

ڪہ دیگه یادَم واسَش خاطِرَسْ
پاسخ:
عالی بودن...
عکس اولت لایک داش:)
پاسخ:
^_^
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۹ بز بز قندی
این جمله ها رو از کجا میاری اجی خییییییییییییییییییییلی قشنگن...؟
پاسخ:
مرسی
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۹ سیبیل مغرور
فیروزه جونم خوبییییییی؟؟؟
پاسخ:
مرررررررررررررس
خدایااااا یکی بزن تو دهن این،حله؟؟؟
آخ اگه بابام میذااش  خودم. میومدم  درستت. میکردممم
چته تو؟؟ الان ک خوبه همه چ توافقمم کردین، منم  ک دوست  دارم  پس مکشل  کوجااااس؟؟؟

پاسخ:
هـــــــــــــــــــــــــــــوچ
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۴ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
همشون لایک داشتن
پاسخ:
مرسی
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۲ مهدی اصغری
لایک
پاسخ:
مرسی
لاییییییییییییییییک.
پاسخ:
مرسی
سلام خوبی ؟

چن روزی نبودم سر بزنم

شرمنده
پاسخ:
خواهش
عکس یکی مونده به آخری خیلی با حااله
سلام
لایککککککککککککککککککک خوجمل!!!!!!!
وب جدیدتم مبارک!!!!
وب منم بیا البته ادرسش عوض شده...
در ضمن لینکی...
۱۴ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۵ مدافعان حرم
پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
یاعلی
سلام وب خوب و مفیدی داری
ممنون میشم اگه به من هم سر بزنیو نظرتا راجع به وبم بدی

سلام نظر قبلی اشتباه شد
۱۴ تیر ۹۴ ، ۲۱:۴۰ محمد محمدیان
این بار قشنگ بود

خدا میگه با من باش وخوش باش وخوب زندگی کن وشاد باش
و حرف های نامید کننده نزن
پاسخ:
ممنون
کاربر گرامی و دوست عزیز سلام
از شما صمیمانه تشکر میکنم که تا به اینجا وبلاگ نفرین شده را دنبال کرده و نظر خود را مطرح کرده اید
مطلب جدید پست کردم و بی صبرانه منتظر نظر شما هستم
خودمونی بگم:
ممنون میشم اگه سر بزنی ونظرتو بدی 
چون نظرت درمورد این مطلب جدید خیلی مهمه
۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۲ امیرمسعود ضیاء

یه وقت نگی دوست دارم ، که دیگه دیر باشه

تنش میون خاک سرد ، سرد و اسیر باشه

یه وقت نگی دوست دارم ، گوشاش نتونه بشنوه

سیاهی نورو بکشه ، بگه فقط جای منه

یه وقت نگی دوست دارم ، پاهاش نتونه را بیاد

واسه ی لمس چشم تو ، نتونه تا هر جا بیاد

یه وقت نگی دوست دارم ، وقتی نداره حرکت

دستاش که با موهات می شد ، همیشه پر از برکت

یه وقت نگی دوست دارم ، میون سد تا همهمه

چشاش نتونه ببینه ، صدای تو چه روشنه

یه وقت نگی دوست دارم ، دوست داشتنت حروم بشه

قبل اینکه بخوای بگی ، عمر اونم تموم بشه

۱۶ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۶ مهدی اصغری

شب عفو است و محتاج دعایم

ز عمق دل دعایى کن برایم

اگر امشب به معشوقت رسیدى

خدا رادر میان اشک دیدى

کمى هم نزد او یادى زما کن

کمى هم جاى ما او را صدا کن

بگو یا رب فلانى رو سیاه است

دو دستش خالى و غرق گناه است

بگو یا رب تویى دریایى جوشان

در این شب رحمتت بروى بنوشان

“التماس دعا”




۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۰:۵۲ امیرمسعود ضیاء
ثروت بهتره یا پول؟
۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۴ امیرمسعود ضیاء
فرار مغزها که داریم چرا فرار قلب‌ها نداشته باشیم… یا حتا فرار پاچه و بنا‌گوش!
۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۶ امیرمسعود ضیاء
میپرستم فاحشه گان خیابانی را 
حرمتشان بیشتر از مغزهای فاحشه است 
مغزهایی که به زودی به فاضلاب های ذهنی تبدیل میشوند
.
.
.
بــکــارت مـغزت را بــردار 
مـغــز که باکــره نـبــاشــد،
کلــمـات فـاحـشــگـى میکــنـند...
و طــرفــدارانـــش با خــوانــدنـشــان ارضــاء مـیـشـوند...!
حلههه؟!!
من نباشم چی میشه؟:////
پاسخ:
هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوچ به جان شـــــــوما
با افتخار لینک شدی....
پاسخ:
مرسی
ای کاش آدم ها قدر هم رو بدونن
پاسخ:
ای کاش
Tooncduwh! That's a really cool way of putting it!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">