مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۰۶
دی ۹۴

سکــــــوت میکنــــــم...

به حـــــرمت چشمــــــانت...

به حـــــرمت چشمــــــانم...

به حـــــرمت....نگاهمـــــــان...!

شایــــــد...

قسمـــــت...کمــــــی....فقط کمــــــی....خجــــــالت بکشد!


عاشـــــق را که بـــــرعکس کنی میـشــــــود قشـــــاع...!!!

دهخــــــدا را میشنــــــاسی؟؟؟

لغت نامـــــه اش را که باز کـــــــردم نوشته بــــــود:

قشـــــــاع: دردی که آدم را از درمان مایوس میکند...!


گــــــاهی وقت ها...

از شـــــدت بی کســـــی...

گــــــریه که هیــــــچ....

دلت میـــــخواهد هــــــای هـــــــای بمیـــــــری.....!


هر گـــــــاه از شدت تنهـــــــایی

به ســـــــرم هـــــوس اعتمــــــادی دوباره میــــــــزند...

خنجـــــــر خیانتـــــــی را که به پشتـــــــم فرو رفتـــــــه....

در میـــــــاورم....میبــــــوسمش...اندکــــــی نمک به رویـــــــش میپــــــــاشم....

دوباره بر سر جایــــــــش میگــــــــذارم...


خوش بحــــــالت سیگــــــار..

میســــــوزی و میـــــــروی...

ولــــــی من میســـــــوزم و نمیـــــــــروم...

تنهــــــــا شباهتمــــــان این است که...

هیچکـــــدام صدایمـــــــان در نمی آیـــــــد...


دوبــــــاره سیب بچیــــــــن آدم...

همـــــه خستــــــه ایم...

بگـــــــــذار از اینجـــــا هم بیرونمــــــــان کنند...


خدا قبــــــول کند...

امسال تمــــــام آرزوهایــــــم را به خط کــــــردم و قــــــربانی...

تمــــــام دشمنــــــانم را سیــــــــر کرد...

خون دل خــــــوردنش هم برای خـــــــودم ماند...


+ سپند مرد...!


+ این پست تقدیم میشه به ی دوست خوب ک خودش میدونه کیه...ببخشید ک بده...

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۶
فیروزه

نظرات  (۲۴)

۰۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۲۰ مهســـــــــــــا ...
:)
پاسخ:
:)
:(((((((((((((((((((((
بمیرم برات ابجی
پاسخ:
خدا نکنه

قسمـــــت...کمــــــی....فقط کمــــــی....خجــــــالت بکشد!

 

قشنگ بود

پاسخ:
مرسی
وای من بمیرم برای تو فیروزه جونم
پاسخ:
ای وای خدا نکنه
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۸:۲۶ محمدامین فضلی
:(
پاسخ:
:(
big like

پاسخ:
:(
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۱۰ ✿شمیم زندگی✿
like
۰۷ دی ۹۴ ، ۱۹:۳۰ سیبیل مغرور
دوست دارم آبجی جونم:-)
پاسخ:
منم دوست دارم عزیزم
هنگ بودم الان کلا قفل کردم
دختر تو چرا زندگیت اینجوریه
پاسخ:
هه..مزخرفه نه؟؟ زندگی مزخرف تر از زندگی من دیدی؟ چرت...پر از اتفاقاتی ک هیچ کدومشونو نمیتونم هضم کنم فقط قبول میکنم...زندگی چرت تر از زندگی من نمیتونی پیدا کنی

چون دیگران ز دل نروى گر روى ز چشم ، کاندار میان جانى و از دیده در حجیب

۰۸ دی ۹۴ ، ۰۰:۳۹ عرفـــــ ـــان
چه فاز سنگینی
پاسخ:
.....
خواهری غصه نخوریا گلم منو دوستت بدون حداقل خواهرت نمیدونی
پاسخ:
عزیزی
لایک ...
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۲:۲۳ بز بز قندی
ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هییییییییییی
الهی بمیرم برات
پاسخ:
ینی مرد...
بابا برا چ آخه؟ خدا نکنه
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۲:۳۰ علی اصغر
براتون آرزوی خوشحالی،خنده،عشق و هر آنچه
زیبایی ها هست را دارم
پاسخ:
همچنین
۰۸ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۴ ♥ محجبه ♥
سلام آجی


عیدت مبارک :)
پاسخ:
ممنون :)
فقط دارم به این فکر میکنم که چیکار کردی اخرجت کردن 
پاسخ:
اینا همه قضیه داره افشین...میام الان برات میگم
:(((((((((((((((((((((
پاسخ:
:)
زندگی تو بمن ربط نداره تو دیگ ه بزرگ شدی و میتونی فکر کنی ولی یچیزی میگم ک روی این حس تنفرت پافشاری کنی
عین تو بودم...حرفاش قسماش دروغاش همه ش مث این پسره
روزه میگرفت هیئت میرفت نماز صبحش بیخ بیخ اذون خونده میشد اما....
ب قسماش اعتماد نکن
ب عشقم گفتناش اعتماد نکن
مگه خیلی سخته ب بقیه قولایی داده باشه تا اونا ازش تعریف کنن تا تو گول بخوری؟
به همین راحتی؟ زنده شه؟دیگه نره؟شک نمیکنی ک همش فیلم بوده؟
دختر از پست قبلت کااااملا میشه فهمید دروغ میگه 
من با همچین آدمی بودم پس قششششنگ میفهمم
وقتی دیگه جواب سلامسم ندادی دیگه بودن یا رفتن قسم و آیه یا تهدید ش رو نمیفهمی و اونوخته ک با یه نفس راحت میگی:آخیییییش....
:-)
پاسخ:
برام از اولم مهم نبود این آدم...خودش فکر میکرد من الان وایسادم ک بیاد با من...گفتم ک برام مهم نیست حتی اگه بمیره...اصن بمیره ب درک
۱۰ دی ۹۴ ، ۰۱:۱۸ 💀Marge khamosh💀
لایک 
زندگی در کل خوبه.
پاسخ:
کی گفته؟
مبارک باشه کدوم مسجد دعوتیم؟حلیم میدن یا چلوگوشت؟
.
.
.
یه اشغال کمتر اکسیژن بیشتر :)
پاسخ:
خخخخخخخخخخخ
سلام ✋ این پست خیلیییییییی عااااللللییییهههههه ,لایک 👌😔😔😔😔
It's good to see someone thnnikig it through.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">