مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۲۴
بهمن ۹۴

هیــــــــــــــس...!

اینجا دیگه زندگی منه...


برای خودم یه دنیا ساختم...


یه دنیا پر از دود سیگار...


پر از مستی عرق و برد و باخت تو ورق...!


پر از قهقهه زدن با رفقام...


یه هندزفری که همیشه تو گوشم جا خوش کرده...


تنهایی قدم زدن زیر بارون بدون چتر...


کبودی بوسه ی سرم ها روی دستم...!!!!


بعد از نجات زندگیم به دست بقیه...فقط یه چیزو زیر لب تکرار میکنم...

" چه احمقانه زنده ام...چه وحشیانه نیستی... "


و برای هزارمین بار تصمیم میگیرم برای خط کشیدن دور احساساتم...


در نهایت این منم...و این باتلاق دنیای من...

ورود به باتلاق ها هم که...هـــــــه....خطــــــر مـــــــرگ...!!!!


+ کپـ ـ ـ ـ ـی ممنـ ـ ـ ـوع !


موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۴/۱۱/۲۴
فیروزه

نظرات  (۱۸)

چه دردناک است دور احساس خود را خط کشیدن
پاسخ:
هعی
عااااالی لااااااااااایک 
پاسخ:
ممنونم
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۱ خانوم فیروزه ای ※※
:((((((((((((

پاسخ:
:(
به به چه پست خوشگلی 
پاسخ:
فدای تو

رااااحلههههه


دم پائی من کو  چه کسی بود صدا زد راحله

چون به خود آیم

بیابم کان همه وهم و تصور بوده است

ورنه گر خواند مرا هر کس به جد

راحله  ، فیروزه ، حاجی یا که هر نام دگر

من به سر گردم روان سویش

چه حاجت باشدم نعلین و کفش و چکمه و پوتین و حتی

بی نیازم من ز آن یکدست سلاح رستم دستان

همان  دم پائیم .


پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخ ماهان خدا نکشتت مرررررردم از خنده....نوشتمش رو دفترم اینو....هههههههههههههههههههههههه
آها راستی تو ک خسته شدی گفتی میخوای بخوابی چ شد؟؟
هعی خیلی بدم خیلی فیروزه
دوسدارم مثل تو شم:(
پاسخ:
مثل من بودن خوب نیس...من خوب نیستم
۲۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۴۱ عرفـــــ ـــان
منم را میدی تو باتلاقت ؟ :)
پاسخ:
تو هم مثل من اهل مرگی...پس خوش اومدی
فوق العادس...
پاسخ:
فدای توو
فیروزه منم با خودتون ببرید تو مرگ
پاسخ:
دوس داری؟ :(
لاییک
پاسخ:
:)
عالی بود ...
هعی ...
پاسخ:
هعی
هعیییییییییی روزگار..........
بسی عالی♥
پاسخ:
بسی مرسی
این پست مثل یه فیلم از پشت پرده ذهنم گذشت ..

جالب و متفاوت بود +
پاسخ:
ممنون
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۴۲ بآنو نارینـ
:)
پاسخ:
:)
۲۷ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۱۲ مهدی اصغری
تشکر
پاسخ:
:)
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۲۶ raha !!! روانیه احساس
چه جالب .... دنیای قشنگیه .... شاید منم یکیشو ساختم
پاسخ:
...
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۱ ܓ✿ بانوی بهار
خیلی هم خوب
پاسخ:
:)
It's a pleasure to find such raaltnoiity in an answer. Welcome to the debate.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">