مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۰
آذر ۹۴

تمـــــام نیامـــــدنت را خوابیـــــــده ام...!

در یک بعــــــد از ظهـــــــر پاییـــــــزی...

زیــــــر سایـــــه ی " آلپرازولام ها"...

با تیـــــک تاک بیهــــــوده ی ســــــاعت...

که فقـــــط رفتنت را نشــــــان میدهنــــــد...

و سیگــــــار ها ؛

نمـــــــاد مسخـــــــره ای از تنهایــــــی مــــــدرن...

من کـــــه خوابیـــــــده ام...

حالا تو هــــــرچقدر که میخــــــواهی نیا...!



موافقین ۵ مخالفین ۲ ۹۴/۰۹/۱۰
فیروزه

نظرات  (۳۲)

۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۶ نآرینـ بآنو
:)
پاسخ:
:)
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۶ نآرینـ بآنو
:)
پاسخ:
:)
:/
پاسخ:
:/
من هم سیب زمینی با جیگر می خوام

پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخ

منم نخوردم منم میخوام...
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۷ آقای دارستانی
این چیه اخه 
پاسخ:
چ چیه عاخه کچل؟
مد شده ازینا میذارین من جدید ندارم ولی مال قبلن که با فاطمه بودم هست نمیدونم بذارم نذارم؟ نه نمیذارم
یه سوال " آلپرازول" چیه؟ 
پاسخ:
نمیدونم...من همین طوری برا اینکه یادگاری بمونه برام میذارم


قرص آرام بخشه...آلپرازولام هس
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۶:۴۷ فاطمه نظری
متن عالی بود
پاسخ:
:)
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۱ مهســـــــــــــا ...
هه
پاسخ:
هه
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۰ ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --
خخخخ
من ک ازین کرما بلد نیستم بریزم
ایشالا در اینده کلی اقامونو اذیت میکنم بعد میزارم اینجا همتون ببینین^__^
پاسخ:
خخخخخخخخ باشه
۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۷ مهدی اصغری
...
پاسخ:
....
بابا بدبخت چه ذوقی داشته زدی تو پرش خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخ قربونش بشم...دلم براش سوخ بعدش
۱۰ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۱ فــــــاطــــــیــــما شـــــــــــیــــــطــــــــــــونــــــــه
اذیتش نکن گناه داره:)
پاسخ:
چشم
۱۱ آذر ۹۴ ، ۰۰:۰۵ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
بعد عمری یه کاری درست انجام داده حالشو گرفتی
پاسخ:
کارم خیلی بد بوده واقعا؟
خخخخ از دست ما دخترا خخخخ
پاسخ:
خخخخخخخ
بعلهههه
پاسخ:
بعلههههههه
عالی
پاسخ:
:)
۱۱ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۲ ♥ محجبه ♥
خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخ

داداش میشه مارو لینک کنی

sasyDownloads.mihanblog.com

پاسخ:
داداش؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ن نمیشه
ازجیگر بدم میاددددددددددددد 
پاسخ:
وا....

برا چــــــــــی؟؟؟ ب این خوبی
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۹:۱۷ حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
متن خوبی بود
۱۲ آذر ۹۴ ، ۰۹:۵۴ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
خخخخ
پاسخ:
خخخخ

like
خخخ
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۴:۱۵ آقای سر به هوا ...
چت هاش اصلا شبیه یه پسر نیست :دی
لووس :دی
پاسخ:
اون خودشو لوس میکنه من مقصرم؟؟؟
۱۲ آذر ۹۴ ، ۱۹:۴۴ ✿شمیم زندگی✿
عجب!!!!!!!!
۱۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۴۷ 💀Marge khamosh💀
هعیییی 
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۶:۳۴ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
خخخ عجب
۱۳ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۴ دانشجو ژنتیک
سلام خوشحال میشم به وبم سربزنید
پاسخ:
دیگه دارم میرم از اینجا
سلام ای دوست حالت چطوره؟

پاسخ:
خوبم...!
واقعا چه کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
هعی...
That's really shrwde! Good to see the logic set out so well.
خیلی باحال بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">