مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۱
آبان ۹۴

بعضــــــــی ها را نوشتــــــــم،

شعــــــــر شدنـــــــد...

بعضــــــــی ها را نتـــــــوانستم بنویســــــــم،

اشکــــــــ شدنـــــــد...

بعضــــــــی ها را امــــــــا...

نــــــــــه

میشـــــــد نــــــوشت...

و نــــــــــه

ننـــــــوشت...

آنهــــــــا را فقـــــــط زیستــــــــم...!



پنجــــره رو وا میکنــــم

آسمـــــون نگــــــاه میکنــــم

اگه دیـــــدم هـــــوا خوب بـــــود

میـــــام آروم صــــدات میکنـــــم

میچینــــی واســــم میـــــز صبحونـــــه رو

میشینــــی میگــــی عشقـــــم بخور صبحونتـــــو

از تو چشـــــمات اینـــــو میخونــــــم

میخــــوای بهــــــم بگـــــی امــــــروزو نــــــرو

منــــــم تو عشقمــــــون هنـــــوز ســـــرپام

هنـــــوز دوست دارم و از همیـــــن حرفا

تو هـــــم بهم میگـــــی تو هم دوســــــم داری

پس نـــــرو نذار تنهــــــام...

نیستــــــی تو این خونـــــه

نه هیشـــــکی دیگه نمیتـــــونه

جاتـــــو بگیـــــره و هنـــــوز تنهـــــام

با اینکـــــه غمگینـــــم هنوز ســــــرپام

نیستــــــی تو این خونـــــه

نه هیشـــــکی دیگه نمیتـــــونه

جاتـــــو بگیـــــره و هنـــــوز تنهـــــام

هنـــــوز دوست دارم و از همیــــــن حرفا...

بعـــــد از ظهـــــر خستـــــه بعدِ سرکــــــار

از همـــــه عصبــــــی واسه تو سرحــــــال

بـــــردار شالتـــــو

من و میـــــز شــــام و تـــــو

یهویـــــی بارون میگیـــــره شُـــــر شُـــــر

راه به راه کوچـــــه از بارون پـــــر شــــد

من و تــــو میرفتیــــم خیـــــس بشیـــــم با هـــــم

چتــــــرو جا گذاشتــــــی آخ این دفعـــــه بازم

همـــــه می دویـــــدن برن خونــــــه

مــــن و تــــو و بارون ســــه تا دیوونـــــه

هیشـــــکی دیگه نبود نه هیشـــــکی دیگه نبود

مــــن و تـــــو ول زیر آسمـــــون کبــــــود

نیستــــــی تو این خونـــــه

نه هیشـــــکی دیگه نمیتـــــونه

جاتـــــو بگیـــــره و هنـــــوز تنهـــــام

با اینکـــــه غمگینـــــم هنوز ســــــرپام

نیستــــــی تو این خونـــــه

نه هیشـــــکی دیگه نمیتـــــونه

جاتـــــو بگیـــــره و هنـــــوز تنهـــــام

با اینکـــــه غمگینـــــم هنوز ســــــرپام

نیستـــــــی...

نیستـــــــی...

نیستــــــی تو این خونـــــه

نه هیشـــــکی دیگه نمیتـــــونه

جاتـــــو بگیـــــره و هنـــــوز تنهـــــام

با اینکـــــه غمگینـــــم هنوز ســــــرپام

هنـــــوز دوست دارم و از همیــــــن حرفا...

                                                                            DAYAN



موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
فیروزه

نظرات  (۲۵)


پنجره را باز کن....

 

و از این هوای مطبوع بارانی لذت ببر....

 

خوشبختانه باران ارث پدر هیچکس نیس...
دوستی من شبیه باران نیست که...

 گاهی میاد و گاهی نمی اید ،

 دوستی من شبیه هواست ،

 بعضی وقتا ساکت ،

 اما همیشه

اطراف توست...
۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۲ مهدی اصغری
زیبا
پاسخ:
:)
۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۸:۱۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
ﻧﻌﻤﺖ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﻓﻘﻂ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﻧﯿﺴﺖ
ﮔﺎﻫﯽ ﺧﺪﺍ ﮐﺴﯽ ﺭﺍﻧﺎﺯﻝ ﻣﯿﮑﻨﺪ
"ﺑﻪ ﺯﻻﻟﯽ ﺑﺎﺭﺍﻥ"ﻣﺜﻞ ﺗﻮ!
پاسخ:
:)
لایییییییییییییییییییک
پاسخ:
:)
عالی لایک داشت
پاسخ:
:)
۱۱ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۲ محمدامین فضلی
:(
اصلا متن غمگین حالمو عوض میکنه خیلی
پاسخ:
اوخی...

متن آهنگ دایان بود
۱۱ آبان ۹۴ ، ۲۰:۵۳ بز بز قندی
نیستی تو این خونه


..........
پاسخ:
نیستی...!
این کلمه آخری دایان چیه؟؟؟
پاسخ:
این متن آهنگ دایان هس
عذاب داره برام بارون 
پاسخ:
هعی...برا من خاطره داره
اوف دایان..... چه شبایی که با آهنگاش صبح کردم... چه شب زنده داری هایی که من بودم و خیابون و صدای دایان... دلم واسه اون روزا تنگ شده...
پاسخ:
اوهوم

شنبه و تنهایی و باران یکریز و سکوت...

گر تو هم بودی چه روز بی نظیری داشتم ...

 

خیلی سخته زندگی کردن با خاطرات کسی که خودش رفتن و انتخاب کرد ...

پاسخ:
هعی
۱۲ آبان ۹۴ ، ۲۲:۱۰ ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --
ای فیروزهههههه
کجاعییییی
سراغی ازما نگیریییی نپرسی که چه حالیمممم
فاطممممم
دوسته افشییین
میشناسی ک انشالا=))))))
پاسخ:
بهههه فاطمه خاااااااانوووووووم....بعله معلومه میشناسم...حال و احوال؟
۱۲ آبان ۹۴ ، ۲۳:۵۸ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
عالی لایک
پاسخ:
:)
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۷ ♥ محجبه ♥
چه عکسای قشنگی ;-)
پاسخ:
مرررسی
واااااااای محشــــــــــــــــــــر بود این پست
پاسخ:
:)
۱۳ آبان ۹۴ ، ۱۶:۲۰ فاطمه نظری
هنوزوقتی باران می بارد
یادت به یادم می آید
پاسخ:
:)
من تو خونه نقش کارآفرین رو دارم
همه کار میکنن من میگم آفرین
کلا از نقشم خوشم میاد
پاسخ:
خخخ
لایک
پاسخ:
:)
هیییییییییییییییی
لاییییییییییییک
پاسخ:
:)
عااااااالی بود دختر
پاسخ:
:)
لایییییییییییییییییک
پاسخ:
:)
عالی بود این پست عکستو کش رفتم
پاسخ:
خخخخخخخخ من ک کل عکسای وب تورو کش رفتم خبر نداری هههههههههه
۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۷:۳۱ ✿شمیم زندگی✿
عکس عالی
پاسخ:
:)
That's an ineingous way of thinking about it.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">