مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۶
مرداد ۹۴




✔ﺻﺪﺍﻣـــــــﻮ ﺩﺍﺭﯼ؟♥♡↯

صدامـــــــو نداری !

ولــــــــــی بمولا ﺧﯿﻠﯿـــــــﺎ ﺣﺴــــــــﺮت شنیدنشـــــــو ﺩﺍﺭﻥ !!!…

✔ ﺑﻌﻀﯿـــــــــﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺑﺎ ﺧﯿﻠﯿــــــــﺎﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﻡ♥♡↯

خیلیـــــــــاﺍﺍﺍﺍﺍﻡ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺑﺎ ﺑﻌﻀﯿـــــــــﺎﺍﺍﺍﺍﻡ

قشنگیـــــــــــش اینــــــــه که مـــــــن موندم و تنهاییـــــــــام...

✔ﺑﻌــــــــﺪ مرگـــــــــــم !!!♥♡↯

ﺟﻨﺎﺯمــــــــــو ﺑﺴﻮﺯوﻧﯿــــــــــﻦ!!!

میـــــــــــخوام !!!

ﺣﺴـــــــــﺮﺕ ﺳـــــــﺮ ﺧﺎک ﺍﻭﻣﺪﻧـــــــــﻢ ﺑﻪ ﺩﻝ

ﺧﯿﻠﯿـــــــــــﺎ ﺑﻤـــــــــﻮﻧﻪ …


ﺑﺎ ﻗﻠﯿﻮﻥ ﻭ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻭ ﻣﺸﺮﻭﺏ ﻋﮑﺲ ﻧﺪﺍﺭﻡ♥♡↯

ﺑﺮﺍﯼ ﻋﮑﺲ ﻭﺍﺳﻪ ﺩﻧﯿﺎﯼ ﻣﺠﺎﺯﯼ ﻧﺮﻓﺘﻢ ﺁﺗﻠﯿﻪ♥♡↯

ﻭﺍﺳﻪ ۴ ﺗﺎ ﻻﯾﮏ ﺑﯽ ﺍﺭﺯﺵ ﺍﻟﺘﻤﺎﺱ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ♥♡↯

ﺭﻓﯿﻖ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﯽ ﻭ ﻏﻤﺎﯼ ﺩﻭﺳﺘﺎمم♥♡↯

ﻫﻤﯿﻨﻢ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﻢ ﻭ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﻤﯿﮑﻨﻢ♥♡

ﺧﺎﺹ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﭼﻮﻥ ﻋﻘﺪﻩ ﻧﺪﺍﺭﻡ !♥♡↯

ﺑﺎﻻ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﭼﻮﻥ ﭘﺮﭼﻢ ﻧﺪﺍﺭﻡ !♥♡↯

ﻓﻘﻂ ﯾﻪ ﺁﺩﻣﻢ !♥♡↯

ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯿﺎ ﻧﯿﺴﺘﻦ !!!!!!!!!!!!!(x_x)

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶
فیروزه

نظرات  (۴۰)

۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۳ nafas sadat ......m

 اگر پشت سر یک زن بد شنیدید

بدانید دو حالت دارد:
اگر گوینده مرد است بی شک توانایی به دست آوردن او را نداشته است!!!
اگر زن است بدانید توانایی رقابت با او را نداشته !!!

پاسخ:
بعـــــله :)
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۳ nafas sadat ......m
لاییییییییییییک.
پاسخ:
:)

روزهای تعطیل سخت تر میگذرد . . . .

زیرا که میدانم وقت داری به من بی اندیشی . . . . . . ،

ولی " نمی اندیشی " .


پاسخ:
ببخشید عزیز الان با گوشی اومدم نتونستم برات نظر بذارم...با کامپیوتر ک اومدم میام پیشت
چ مهربون ج این امیرو دادی :-(
حسودیم شد
پاسخ:
فداااااای خواهر...ما مخلص شماییم
ببین ینی ایولا

بیشعور اینار رو از کجا میاری
انقد قشنگن؟؟؟؟؟
پاسخ:
یوهاهاهاها
اووووووووووووووووووووووووووف اووووووووف باز دهن سرویس میکنی با این آپ کردنات هاااا...
عاولییییییی بود،عاولییییی عشقم
پاسخ:
:)
لایییییککککک 
عالی بود
پاسخ:
:)
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۵ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
ایول خوب بود
لایک
پاسخ:
:)
چشات قشنگ میبینه 
لاااایک
پاسخ:
:)
۱۷ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۲۱ دخمل شب یلدا♡♡♡
لایک...
پاسخ:
:)
سلام
صبح بخیر
لبخندبزن
لیخند زیبات بخیر
ممنونم
با نظراتت شرمنده میکنی منو


پاسخ:
اختیار داری...
وظیفس :)
نه اینطوری نیس !
بازم ممنونم ازینکه منو رفیق میدونی
واقعا خوشحالم تو دنیای مجازی دوستی مث تو پیدا کردم
سعی میکنم سر فرصت جبران کنم
فلا بای تا های

پاسخ:
لطف داری...
بابای دوســــم
خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوب ! :-)
پاسخ:
:)
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااام ظهر شنبت بخیییییییییییییییییر:p
پاسخ:
:)
ظهر بخیر

سلام دخمل...

چطوری؟

پستات خیلی باحالن!

وبتم عالیه عزیزم

موفق باشی

پاسخ:
مرسی :)
   ایشالله بهترین ها نصیبت شود
پاسخ:
ایشالا...
ممنون هم چنین
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۸ نارین ♡ گلی
ایول لایک داشت 
لینک و دنبال میشی 
لینک و اگر خواستی دنبالم کن :)))
پاسخ:
لینک و دنبال شدی :)
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۶ گیسو شریفی
سلام منو با اسم وبم لینک کن 

بگو با چه اسمس لینکت کنم


پاسخ:
چشم
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۸ مهدی اصغری
ایول
پاسخ:
:)
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۰ مهدی اصغری
مهم این نیست که پشت سرم چی میگن.
مهم اینه که تخم ندارن جلوم چیزی بگن.
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۸ مهدی اصغری

به بعضیام باس بگی:
احساس نمیکنی باید تعداد عزیزای دلتو کمتر کنی؟

۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۴ مهدی اصغری

بعضیااا فک می کنن سنگ  صبورن
ولی در واقع همون سنگی هسن که سرمون میخوره بهشون


۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۳ ✿شمیم زندگی✿
لایک
پاسخ:
:)
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۰ مهدی اصغری
بــــــــــــــــــعضی ها را دَر جوب بایــَد شــُست
تــا لــَجن ها هَمه خوشحــال شــَوند کــه
کــَـثیف تـــَر اَز خوُدشــان هَم هــَست . . .




۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۷ مهدی اصغری

نه حرفی برای گفتن …
نه امیدی برای ماندن …
نه پایی برای رفتن …
نه تمایلی برای دوباره ساختن …


۱۸ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۱۷ آقای سر به هوا ...
سلام .
ببخشید لینکم کجاست ؟ D:
پاسخ:
آخ....واقعا ببخشید
درستش کردم
سلام دوسسسممم صب بخیر
بیا بالاخره اپیدم...خخخخ
پاسخ:
چشم
سلام علیکم
لطفا در جهت حمایت از وبلاگ شهید مدافع حرم محمدحسین مرادی لینک وبلاگ شهید را در جایی مناسب در وبلاگتان قرار دهید
منتظر شما جهت حضور در وبلاگ شهید هستیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
بله درسته
اگه هر روز چشت به هر عکس ترسناکی باشه،
عادت میکنی و روحیاتت عوض میشه


اجازه کپی کردن شعر وصیت نامت رو دارم؟؟
پاسخ:
نمیدونم شاید...

اختیار داری شعر مال فروغه مال من ک نیست
۲۰ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۸ مهلا اقاکاظم
سلااااااااام!من برگشتم فیروزه جونم! :)
پست خوشگلی بود ومن افتخار سیومین نظر این پست ودارم!!!خیلی هم خوشحالم!
عاااالی....قربانت ...فدات...فعلا خانومی :)
پاسخ:
سلام عزیز دلم...خوش اومدی
از عنوان وبت خوشم اومد... :) 
وب باحالی داری
پاسخ:
:) مرسی
...
پاسخ:
...؟
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۷ مهدی اصغری
اگر کسی را نداشتی که به او فکر کنی به اسمان بیندیش زیرا درآن کسی هست که به تو می اندیشد

:)))))))) لایک داریییییییییی
پاسخ:
فداااااااااااااااااااا
باباشما اسی واسه ما خاصی بوس بوس اجی 
پاسخ:
عزیز دلی...

:)
الحق که لایک هم داره
پاسخ:
:)
الحق که لایک هم داره
I feel so much happier now I unrsaetdnd all this. Thanks!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">