مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۷
بهمن ۹۴

شدیدا خواهشمندم اگه قدرت شنیدن انتقادو ندارین این پستو همینجا بیخیال شین و دیگه لطفا وب من نیاین...چون ی جورایی فک میکنم آدمایی ک گوش شنیدن انتقادو ندارن ترسو هستن و من اصلا خوشم نمیاد ی ترسو مطالب منو بخونه!


امروز از زبون یک مرد چیزی شنیدم ک اولش شاید تعجب کردم چند دقیقه بعد عصبانی و آخرشم اسیر فکر و خیال همیشگی این مغز در رفته شدم! و اون جمله محتواش این بود " جنس مونث ی گربه صفته...و درواقع حیوون "

حالا من اینجام تا دوتا جنسو با هم رو ب رو کنم...کاری ک همیشه میکنم...جنــــــــــگ !!!

طرف حساب اینجای حرفام با جنسی ب اسم " نر " هست...

اونی ک متنی با محتوای جمله ای ک اون بالا گفتم رو مینویسه ب اولین جنس مونثی ک توهین میکنه مادرشه...چون مادرش هم زنه...پس ب گفته ی اون ی گربه صفته..کسی ک اون متنو مینویسه قبول کرده ک مادرش ی حیوونه...ی حیوون ک نه ماه سنگینی وزن بچشو تحمل کرده...ی حیوون ک نه ماه از طریق بند ناف طفلشو غذا داده...گربه صفتی ک از ترس پیچیدن بند ناف دور گردن بچش شبا تو خواب با بدبختی از این شونه ب اون شونه میشده ( کاری ک انجام دادنش برای تو از آب خوردن هم راحت تره )...مادر این مرد همون حیوونیه که موقع ب دنیا اومدن بچش فقط داد زدوکسی نفهمید چ دردی میکشه...حیوونی ک اگه طفل معصومش ی شب تب داشت تا صبح بالا سرش بود در حالی ک بابای مهربون این بچه هزار بدوبیراه نثارش میکرد ک چرا ی شب خوبو تو رخت خواب ازش گرفته...ی گربه صفت ک روزی هزار بار برای جگرگوشش میمیره و زنده میشه...حیوونی ک بکارتش رو همین جنس تو ازش گرفت...با تنها صلاح دفاعیت دختر بودنش رو پاره کردی درحالی ک از درد ناله میکرد و تو با هرنالش پر از لذت میشدی...و حاصل این لذت های تو شد ی جنین توی رحم این حیوون...تو ب سر حد لذت رسیدی و اون ب حد مرگ درد کشید...و حالا...اسم تو شده آدم و ب این جسم درد کشیده میگی حیوون...و جالب تر اینکه میگی جنس زن حیوونه ولی انگار مادر خودتو مرد میدونی!!

اما من اینجام ک انعکاس حرفایی ک میزنی رو بکوبونم تو صورت خودت ... تو داری داد میزنی ک مادرت ی حیوونه...و تو از همین حیوون زاده شدی...و فقط ی حیوون میتونه حاصل این زایمان باشه...پس در اصل تو داری حیوون بودن خودتو ب جامعت ثابت میکن...و بی شک توهم مثل جنس من یه حیوونی...ی گربه صفت!

منم اینجا نیستم ک فقط تورو نقد کنم...هم جنسای خودم گاهی اوقات ب چنان موجوداتی تبدیل میشن ک آدمو متوسل میکنن ب امامزاده بیژن ها!!!!!

تو ک اسم خودتو گذاشتی زن...پس چرا پای اسمت نمیمونی؟؟؟ اون کاری ک تو داری میکنی اسمش چیز دیگه ایه..وقتی تو برای جسم و روح خودت اونقدر ارزش نمیذاری انتظار داری بقیه باهات مثل یک فرشته ی معصوم رفتار کنن؟؟؟ دم اون مردی گرم ک همون ی ذره روح و جسمتم ک باقی مونده رو له میکنه...و تو بعد از اون غلط میکنی میای میگی مرد خوب وجود نداره...پس اون پدری ک صبح تا شب ، شب تا صبح رفت جون کند تا شکم تورو سیر کنه چ بود؟؟ مث ی بادیگارد نمیذاشت کسی چپ بهت نگاه کنه...این اگه مرد نبود چ بود؟؟؟ اگه تو له شدی فقط و فقط مقصرشو خودت بود ن هیچ بنی بشر دیگه ای...


بیاین قبول کنیم ن مرد بدون زن کامله ن زن بدون مرد...جفتمون ب هم نیاز داریم...ما دوتا بدون هم هیچی نیستیم..هیچی!

و البته فراموش نکنیم ک همه ی ما حیوونیم...حیوون هایی ب اسم آدم ...!

موافقین ۶ مخالفین ۶ ۹۴/۱۱/۱۷
فیروزه

نظرات  (۲۴)

۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۰ آقای سر به هوا ...
بنده خدا گربه که به کسی کاری نداره !
بعدشم بی صفت بودن مختص یه جنس نیست !
پاسخ:
واسه جمله ی اول ی لبخند میزنم :) 

و جمله ی دومم یکم توضیح بده  :|
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۳۸ بآنو نارینـ
شت :|
من حاضرم متنی در این خصوص بنویسم که جنگ به پا کنم میتونم اونقدر از بدیها بگم که همه دهنشون بسته شه اما میدونم اگه بنویسم و حرف هایی بزنم مطمئنن با فیلتر شدن وبلاگم مواجه میشم پس ساکت میشینم
پاسخ:
جنگ خوبه ب شرطی ک ب حق باشه
پناه می برم بر خدا از شر فکر منجمد
کسی که فکر می کنه زن خوب نیست بسیار بی سواد است
هم مرد و هم زن هر دو شریف هستند و به هم نیاز دارند

دختر یعنی زن ، زن یعنی مادر ، مادر یعنی مربی انسان ها
مربی انسان ها یعنی طراح و سازنده ی جامعه

شاد باشید و شاد مانید


پاسخ:
بسیار زیبا....ممنون
۱۷ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۲۱ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
افرین خوب جوابشو دادی
پاسخ:
ی سری حرف مفت رو جواب دادن سخت نیس داداش...ما باید جامعمونو درست کنیم ما باید فکرمونو پرورش بدیم
منم با آقای سر به هوا کاملا موافقم...
اولا گربه ها رو دوس دارم نمیدونم چرا اسمشون بد در رفته...
جمله ی ذومم کاملا درسته هم پسر هم دختر هم نر هم ماده هم مرد هم زن توشون بی صفت هست... من همیشه گفتم هیچوت نمیشه جمع بست چه دو نفر چه ده نفر... هم پسر بد هست هم دختر بد...
مشکل ما جامعه ی ما نیست... مشکل ما خودمونیم... درست شدن این مشکلا هم فکر نمیکنم به سن ما قد بده ...
همه شعار دادن رو بلدیم ولی وقت عمل که میشه...
میگیم مردا و زنا حق برابر داریم مثل همیم همه انسانیم ولی وقتی یه پسر یه دخترو میبینه فکر میکنه وسیله است... وقتی یه دختر پسر میبینه فکر میکنه گرگه...
هی... چی بم که اگه بازم بخوام بگم یه کتاب میشه...
پاسخ:
کاملا درسته...کاملا
لاااااااااااای داررررری
پاسخ:
فدااای تو
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۵۶ مهدی ابوفاطمه
حیوون بودن رو قبول ندارم
اصلا خلقت ما ورای خلقت حیووناست
حرف آخر شما رو هم قبول دارم با کمک هم کامل میشیم
ان اکرمکم عند الله اتقاکم
موفق و پیروز باشید
پاسخ:
ممنون
۱۸ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۵ خانوم فیروزه ای ※※
چی بگم :/
واقعا متاسفم واسه طرز فکرش
شرایط زندگی طرز فکر ادما رو عوض میکنه
...
خیلی خوب بود (+) موفق باشی

مییییییییییو

ببینم .......توکه مرید امامزاده پارمیدابودی ...در مورد فوف الاشاره کاری ازش بر نمیومد که رفتی به دستبوسی امام زاده بیژن؟

پاسخ:
خخخخخخخ دیدم امامزاده بیژن دلباز تره متوسل شدم ب اون
واقعا اینطور ادمایی با هر کلمه که از دهنشون خارج میشه شعور نداشته خودشونو زیر سوال میبرن...
چیزی نمیتونم بگم
چالش خوبی بود ...
کدوم خری ناسزا بارمون کرده ؟؟؟
بیشعور !!یکی نی بهش بگه اگه ننت نبود تو الان اینجا نبودی حرف مفت بزنی !!!!
کثافت !! خر !!
فک کردن خودشون خیلی ادمن !! اره شماهایین دنبال ماها موس موس می کنین تا به اهداف عالیه و لذت بخشتون برسین !!
ما نبودیم می گندیدین از تنهایی و خستگی !
به قول اقای دهنه ای ( معلم عزیزم ) اگه شما خانوما نبودین هیچ مردی نمی تونست زندگی کنه چون واقعا "شما ها" به اون عشق و علاقه و زندگی کردن یاد می دین !!
پاسخ:
آروم تر آیلین جان...  :|

توی پست هم گفتم زن و مرد هر دو ب هم احتیاج دارن...ما بدون هم هیچیم!
۱۹ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۴۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۴۱ 🎤Hįđđęñ ĺøvə🎶
نمیدونم موافقم یا مخالف 
سلام،ئصد البته بهم بدون هم کامل نیستیم
پست نمی ذاری فیروزه !!!
من 2 روز پیش بزرگترین تصمیم زندگیمو گرفتم و با ناراحتیش دارم کنار می یام !
یادته بهم گفتی تمومش کن (با اون)!! 
کردم ! نمی دونم درس یا غلط ولی این دفعه دهنو دلمو با استر بستم تا خفه خون بگیره !!:-)
با عقلم این کارو کردم !! هر چن اونم خیلی کم گذاشت و باعث شد من این تصمیمو بگیرم !!
هر جوره که بغض نفسمو بنداورده !!! :-(
ولی چون می گذرد غمی نی !
پاسخ:
این نیز میگذرد....!
متنت لاااااااایک بسیار داشت;-) 

و از این حیوونا که این حرفارو میزنن زیاده ولی مهم اینه که ما خودمون ارزش و پاکیه کلمه زن رو بدونیم بهش پشت پا نزنیم....
بعضی دختران که باعث شدن مردای جامعه ما چنین فکری درباره جنس مونث بکنن 
واقعا تاسف داره :-( 
پاسخ:
اوهوم...
مو ب تنم سیخ شد 
خیلی عالی بود بامید روزی ک هممون ب این درک برسیم وفقط دنبال هوس رو نگیریم  همین کافیه سه چیز داشته باشیم کردار گفتار پندار نیک
۰۱ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۹ فاطمه نظری
ایول بااباااا
۰۴ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۱ ܓ✿ بانوی بهار
یه چیزی یادم اومد این متن رو خوندم ولی نمیشه عمومی نوشت ببخشید نظرام خصوصی شد.
دیروز داشتم میرفتم حرم توی راه یه پسری بهم گفت به چه هیکلی جووون...خیلی ناراحت شدم نتونستم جلوی خودمو بگیرم گفتم بی غیرت تو هم وقتی ننه ات سرت حامله بود همچین هیکلی داشت........
هیچ ربطیم به متنت نداشت ها ولی من یادم افتاد و چون اگه به اقامون بگم دعوام میکنه :)) به شما گفتم خودشون گربه صفتن اصلا کثافتای مرض:))

+با حرفات موافق بودم با قسمت اخر شدیدا نر و ماده بدون هم هیچی نیستن
+تا درودی دیگر بدرود
پاسخ:
خخخخ

فدای تو
اووووو حالا یه بیشعوری(!) یه چرتی(!) گفته!!!
بیخیال بابا ..... آدم روزی صد بار از این پرت و پلا ها میشنوه ..... در این زمینه خوب جوابش هر دو رو دادی!!!
هم جواب اون دختر رو و هم جواب اون جنس نر رو!!!
ولی کلا زیاد ذهنت رو مشغوله پرت و پلا هایی که میشنوی نکن .... حرص میخوری پیر میشی ((((((:
از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشی ست!!!
با این جمله ات هم که گفتی مرد و زن بدون همدیگه ناقص هستند هم موافقم!! .... مذکر مونث فقط با هم کامل میشن .... مث این دو تا گوگولیه کناره اسمه من (((((((:
راستی یه کم دیره ولی تولدتون هم مبارک!
دیر به این خاطر که تازه به نت برگشتم و الانم خیلی به ندرت آنلاین میشم چون درس دارم و کنکوری ام (:
پاسخ:
تچکررررر
Stands back from the keyboard in amemtzane! Thanks!
سلام. انتقادت به جاست. ولی من هم یه انتقاد به نوشته ت دارم. آخرش گفتی: و البته فراموش نکنیم ک همه ی ما حیوونیم...حیوون هایی ب اسم آدم ...!
این رو قبول ندارم. من میگم ما الان هم انسان داریم. ارزش انسان از آدم به نظر من بیشتره. انسان مظهر تمام خوبی هاست و ما انسان کم نداریم. پس به کار بردن کلمه همه درست نیست.

موفق باشید.
پاسخ:
بله حق با شماس...ممنون از توجهت عزیزم
سربلند باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">