مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۰
بهمن ۹۴

خب من همینم...

شاید اصن اسممو بذارن از خود راضی یا هر چیز دیگه ای...مهم نی...مهم اینه ک من خودم باشم...

من نمیتونم مث اکثریت مردم ی ماسک دروغی ب صورتم آویزون کنم...

نمیتونم جلوی آدما ی جور باشم پشتشون ی جوردیگه...

اگه ی چیزی بده خب بده...چرا من ی لبخند مسخره بزنم و بگم فلان چیز عالیه و حرف نداره در صورتی ک حالم داره ازش بهم میخوره..

وقتی ی نفر ی حرفی میزنه ک خنده دار نیس خب خندم نمیگیره...چرا بیخودی برای حفظ ظاهر قهقهه بزنم؟؟

حتی برعکس...

وقتی ی چیزی خوبه خب خوبه...حتی اگه مربوط ب دشمنم باشه...

چرا از من میخوان ی آدم دیگه باشم؟ چرا میخوان عوضم کنن؟

چرا ب محض این ک میگم من رابطم با خانوادم خوب نیست همه ب چشم بد نگاهم میکنن؟؟

خب خوب نیست دیگه...تعجب نداره...

همش الکی دروغ بباف ک من و مامانم اینجوری من و بابام اونجوری...فقط از ترس اینکه فک نکنن بدی...

اصن فک کنن من بدم ب درک..

ب قول ماهان ما همینیم...ب ما چ ک دنیا چ میگه و چ میخواد؟؟

اگه رابطه ی من با مامان بابام در حد سلام و خدافظه ب بقیه چ ربطی داره ک درمورد من قضاوت کنن؟؟

ن کسی مجبوره منو تحمل کنه ن من مجبورم با همه خوب باشم...

وقتی ی نفر آدم نیست باید باهاش مث حیوون رفتار کرد دیگه..بالاخره یکی یا آدمه یا حیوون...از این دوتا ک خارج نیس!

میخوام دیگه پای آدمای اضافی رو از زنذگیم کوتاه کنم...خسته شدم انقد ب سازشون رقصیدم !!

والا...


موافقین ۴ مخالفین ۲ ۹۴/۱۱/۱۰
فیروزه

نظرات  (۳۰)

بله مثلا من که منحرفم چرا باید ادای آدمای سر به زیرو دربیارم :))) همینم که هستم
پاسخ:
خخخخ دمت گرم
قشنگ بود
پاسخ:
:|
همین که خودتی من دوست دارم دیگه خره :)
پاسخ:
من بیش تر گوساله
واااالااا
پاسخ:
:)
فقط خودت باش و این را آویزه گوش کن که هر کاری هم بکنی نمی توانی چیز دیگری باشی ، همه تلاش ها بیهوده است ، تو باید فقط خودت باشی.
پاسخ:
اوهوم...حرف منم همینه
ابراز احساسات خرکی منو دوستم خخخخ
پاسخ:
خخخخ
قبول دارم حرفاتو اما میدونی هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد ولی منکر اینم نمیشم که باید خودمون باشیم اما باید سعی کنیم رفتارمون خوب باشه مگه نه ؟ حالا طرف حیوون هست یا نیست که به ما مربوط نمیشه هر کی هر چی هست واسه خودشه دیگه... به نظر من مهم منم که با هر رفتاری خودمو کوچیک نکنم که برام دست بگیرن یه سری ...:)
پاسخ:
خب دست بگیرن ب نشیمنگاه متزلزلشون...

مهم منم ک زندگیمو واسه ی سری ک فقط بلدن از کوچیک ترین چیزی حرف دربیارن حروم نکنم
خیلی خوب بود، ممنون !! ♥
پاسخ:
:/
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۲۵ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
فکر و حرف بقیه اصلا مهم نیست  خودت باش من یه مدته دارم این موضوع رو تمرین میکنم 
پاسخ:
اوهوم
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۱۹ خانوم فیروزه ای ※※
فقط خودت باش فقط
پاسخ:
چشم

سلام عزیز دل علی!!!!

همیییییینه.....آفففففرین

اگه به فرض محال بخوای با نظر یکی دیگه  اونچنان مچ بشی که اون نفر دیگه حرفی برا گفتن نداشته باشه  تازه به این نتیجه میرسیم که افرادی با اون خصوصیات خاص حالا شدن دو نفر....تو و اون کسی که باهاش مچ شدی

خب مگه غیر اینه که ارزش هر کس به هویت خاص خودشه؟

یکدنیا افتخار و ارزش و اعتقاد نثار تو که خودتی

نصیب من هم از این افتخار همین بس که در بیان نظریاتت  نقل قول از من کردی

بله خانوووم من دوست دارم همیشه من باشم .....چه mahan چه lhihk یا حتی   ئشاشد  من منم .....ماهان

پاسخ:
اگه ی بار تو زندگیت مث آدم حرف زده باشی همی الانه....خخخخخخخخ

کاملا موافقم  :)

الان آنلاینی...ینی تو هر وقت نظر میذاری هر دومون آنلاینیم ولی چون تو برنمیگردی ک ببینی نظرتو تایید کردم یا ن میری...

مثلا الان میتونیم حرف بزنیم خخخخخخخخ
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۰۰ مهدی ابوفاطمه
این که آدم بتونه آدمای دور و برشو با تمام اختلافات تحمل کنه و اون ها رو مدیریت کنه قدرت آدمو نشون میده

پاسخ:
ما قدرت نخواستیم

آره هستم

اینجوری حرف زدن خستم میکنه

خوووووبی ؟


پاسخ:
چرا خسته؟؟؟ خخخخخخخخخخ زود ج میدم ک


آره تو خوبی؟؟؟


خو ی جا بگو بریم حرف بزنیم الان
هر توری که هستی فقط یه رو باش !!
دو رو نباش !!!
بهترین کار ممکن همینه !
اینتوری لایک داری !:-)
پاسخ:
عایا با شناختی ک از من داری دو روام؟؟؟

سلااام من اینجاااااام

پاسخ:
خخخخ منم اینجام...دالییی

الووووووووووووووووو

پاسخ:
مرض دیر اومدی الو الو هم میکنی؟  شب بیا
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۱۸:۵۸ فاطمه نظری
دقیقاااااا
نه !! کی گفتم تو دورویی ؟؟؟
منظورم این بود هیچ وقت در اینده هم نشو !!
پاسخ:
بابا من ک نگفتم تو گفتی...همینجوری پرسیدم


چشم...ب روی دیده
والا
۱۱ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۴۶ پدرام. یار
رقصیدن و رقصوندن هردوش بده ...
موفق باشی

حالا چی / باز دیر اومدم؟

پاسخ:
خخخخخخ من از ده و نیم منتظرت بودم مث اینکه تا من رفتم تو اومدی

بابا ب جز یاهو ی جایی بگو بریم زر بزنیم دیگه
۱۲ بهمن ۹۴ ، ۰۲:۲۸ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
همون (:
درستش هم همینه
پاسخ:
بعععله

):

پاسخ:
:(

هستی؟

پاسخ:
نع

کاتالیا منتظرتم

پاسخ:
اومدم

رفتم خبری نبود

 تا 12 میمونم

پاسخ:
بعله انقدر دیر اومدی ک خوابم برد دیگه...من گفتم ده و نیم...خخخخ...خر

الان تا چهار هستم پاشو بیا
odgd lhid
پاسخ:
فدای تو...عزیزی


کوشی تو ؟


پاسخ:
بابا من از اون وقتی صددددباررررر رفتم ولی تو نبودی...
الان چهار و چهل دیقس...اگه اومدی بدون من الان دارم میرم اونجا...تا پنج و نیم اگه نیای آف میشم
This post has helped me think things thugroh

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">