مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۰۸
بهمن ۹۴

امروز شاید بزرگ ترین تصمیم زندگیمو گرفتم...

صبح ک از خواب بیدار شدم موهام تا کمرم بود الان تا پشت گردنمه...

رفتم کوتاه کردم  :|

دعا کنین پشیمون نشم...

الان موهام این مدلیه:


موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۴/۱۱/۰۸
فیروزه

نظرات  (۲۸)

۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۵ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل ( ◕ ‿ ◕ )
امیدوارم که پشیمون نشی
پاسخ:
فک نکنم بشم...امیدوارم
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۷ ♥ محجبه ♥
قشنگه مدلش :))))
پاسخ:
واقعا؟؟؟ مرسی
مبارکههههههههه ♥
پاسخ:
مرررررسی
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۸ عرفـــــ ـــان
چه مدل قشنگی :)
خوبه پشیمون نشو تنوعه دیگه :)
پاسخ:
آخجون مرررسی
بستگی داره به صورتت بیاد یانه اینجور که من میبینم قشنگه:)
پاسخ:
میاد
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۰۷ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
حیف بوده که :-"
پاسخ:
میدونم :(
موی کوتاه ♥
پاسخ:
:)
تو غلط کردی اخه زشتوککککککککککککککککککک
پاسخ:
یا امامزاده پارمیدا...مگه تو منو دیدی؟؟؟
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۲:۲۷ بز بز قندی
ایشالله که بهت بیاد و پشیمونم نشی
زودم موهات بلند شه
که یکنواخت نشه این مدل واست
پاسخ:
مرررررسی
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۱۹ مهســـــــــــــا ...
ینی خاااعک...
اون موهای نانازو کوتاه کردی؟
هعیییی...
پاسخ:
اوهوووووم...
برا چییییی؟؟؟ خعلی خوب شده
مبارکه,  ان شاءالله که پشیمون نمیشید 😊
پاسخ:
ایشالا
۰۸ بهمن ۹۴ ، ۲۳:۵۱ بابک رستمی
خوشگله مبارکه
پاسخ:
مرسی
چطوری جوجه تیغی؟:-)))
پاسخ:
خخخخخ خودتی
مث مدل مو منه
پاسخ:
عه...جدی؟ چ باحال
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۰۷:۵۵ خانوم فیروزه ای ※※
خوب شده ها منم خوشم اومد :*)
پاسخ:
مرررسی
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۶ ❤melika mohseni❤
آپــــــــــــــــــــــــم
پاسخ:
ایشالا در اولین فرصت
درد....... خو چرا کوتاه کردی اصن بزنمتتتتتت ببافمتتتتتتت
پاسخ:
بابا خوب شده کهههه
مده :|
پاسخ:
آره
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۴:۰۳ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
قشنگه ولی نباید کوتاه میکردی دختر باس موهاش بلند باشه
پاسخ:
کی گفته؟؟؟
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۲۳ مهدی ابوفاطمه
:)
از آقاتون اجازه گرفته بودی؟ من چند سال پیش یبار خونه تنها بودم با ماشین موهامو از ته زدم بعد که خونواده اومدن درو واکردم و پریدم رو مبل اینا اومدن 5 دیقه نگام میکردن میگفتن این کیه اومده تو خونه ی ما
کچل بشم شبیه ارذل میشم
پاسخ:
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
هههههههههههههههههههه ههههههههه خع خع خع خع خع خع خع چچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

ن توسط عاقامون دعوا شدم :(  و از سر لج و لجبازی گف واسه عید میره کچل میکنه....تازه از اون روز ریشاشم نزده...خخخخخخخخ میگه میخوام بلندشون کنم....لج کردههههههه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
خوبه
واسه تنوع لاااازمه:)
کم پیداییا فک نکن تو دیگه نیمدی منم نمیام:(
پاسخ:
فدات شم شما خیلی لطف دارین همتون ک میاین....آخه من ب هیچ کس سر نمیزنم...شرمندم واقعا اصلا وقت نمیشه

نه مهسا خانوووم ...موهای سرشو کوتاه کرده نه ناناز رو !!!!

من فکر میکنم اشتباه کردی راحله ...آخه این مدله هیگل باریک قلمی میخواد .

بشکه  220 لیتری دیدی؟   خودتم دیدی. موندم تو که ثابت شده عقلت نمیرسه....آرایشگر گاگولت چرا اینکارو کرده ؟

به هر حال رو شونه هاتو پاک کن ...جای پاهاش هنوز مونده .

پاسخ:
ماهاااااااااااااااااااااااااااااااان....خررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر...

لهت میکنم ماهان میفهمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بیشعوووووووور...
راحله اون عمته 
ب من نگو راحلههههههه این چ اسمیه رو من گذاشتی؟؟
کــــــــــــــــــــصـــــافــــــــــــــــــــط


خرررررررررررررررررررررررر گاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو

ی چیز دیگه...من تازه فهمیدم lhihk چیه....

خخخخخخخخخخخخ دیوانه
پشیمون میشی
چون منم این کارو کردم الان خیلی ناراحتم خیلی خیلی
پاسخ:
عع
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۵ سیبیل مغرور
فیروزه جونم بدو بیا وب جدیدم
نمیخام درگیرش شم بخاطر همین با کسی وب بازی و این چیزا نمیکنم ولی خب نمیدونم چرا دوس داشتم تو و بزی جونم رو دعوت کنم:-)
پاسخ:
چششششم آمدم
۱۴ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۶ سیبیل مغرور
فیروزه جونم بدو بیا وب جدیدم
نمیخام درگیرش شم بخاطر همین با کسی وب بازی و این چیزا نمیکنم ولی خب نمیدونم چرا دوس داشتم تو و بزی جونم رو دعوت کنم:-)
نه من بایدتورو بزنمممممممممممممممممممممممم 
پاسخ:
خخخخخخ بابا دیگه گردن من ک از مو باریک تره...بیا بزن...بیا  :(
Your cranium must be prttoceing some very valuable brains.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">