مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۷
دی ۹۴

حوصله ندارم...

حوصله ی هیچی رو ندارم...

همش میام ک پست بذارم ولی نمیتونم...

حالم خوب نیست...

دلم گرفته...

دلیلشو...

نگم...

اه..

موافقین ۱۱ مخالفین ۱ ۹۴/۱۰/۱۷
فیروزه

نظرات  (۲۰)

۱۷ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۱ مهســـــــــــــا ...
چرا اجی گلم؟
پاسخ:
هعی....زندگی داره سخت میگیره
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۶ 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
هوم منم !
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۴:۴۰ علی اصغر
دلت گرفته
دل کی نگرفته؟
پاسخ:
هعی
ولش کنین این دنیا رو 
پاسخ:
نمیشه
الهی بمیرم :( چرا زندگی رو سخت میگیری
پاسخ:
خدا نکنه....افشین ب خدا زندگی ولم نمیکنه من ک کاریش ندارم
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۵:۵۷ 💔💔هانی 💔💔
:"(
۱۷ دی ۹۴ ، ۱۶:۵۶ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
خودت داری می گی سخت میگذره سخت نمی مونه که روزهای خوب هم تو راه امید داشته باش
پاسخ:
هعی
تو یه پست رمز دار درد و دل کن خالی شی
پاسخ:
نمیتونم....نمیتونم بنویسم...نمیتونم خالی کنم خودمو...
:(((((((((((
۱۷ دی ۹۴ ، ۲۰:۳۴ آقای سر به هوا ...
عکس خیلی مفهومیه ...
۱۷ دی ۹۴ ، ۲۰:۴۶ ♥ محجبه ♥
:((((
۱۷ دی ۹۴ ، ۲۱:۱۲ مهدی اصغری
...
منم همینطور حالم گرفتس
۱۷ دی ۹۴ ، ۲۲:۴۶ عرفـــــ ـــان
دُرُس بشو نیس ...
۱۷ دی ۹۴ ، ۲۲:۵۲ بز بز قندی
ایشاللللله خوف شه حالت عزیزم
یه راه حل دیگه : میتونی بری یه ساختمون بلند مثلا بالای شیش هفت طبقه بعد از اون بالا نگاه کنی یه ادمای پایین بعد خیلی شیک و مجلسی یه فوش پاستوریزه بدی به دنیا و برگردی سر زندگیت البته اگه بازم خالی نشدی برو یه جای خلوت و تا میتونی جیغ بکش و داد بزن اینم موثره راحت ترین راهم اینه که کلا بیخیالی طی کنی ....
پاسخ:
من اگه برم بالای ساختمون شش هفت طبقه جای فوش دادن خودمو پرت میکنم پایین...جای خلوتم ک تا دلت بخواد سراغ دارم همین خونه ی خودمون همیشه خالی خالیه ولی اصن نای جیغ زدنم ندارم...بیخیالی هم نمیشه طی کرد....

من خوب بشو نیستم
هیچی ندارم برای گفتن ...
:(
من که دوسال میشه دارم بیخیالی طی میکنم دیگه واسم عادی شده غصه نخور کم کم واسه تو هم عادی میشه :)))((( این نیز بگذرد....
پاسخ:
من از 7 سالگیم دارم درد میکشم...دیگه بسه...دیگه همه چ بسه

این جا هیچکس شبیه حرفهایش نیست

این جا همیشه تر وخشک با هم میسوزند

این جا همیشه کاسه ای زیرنیم کاسه است

این جا نمیتوانی به کسی چیزی بیاموزی همه نمیدانند وبابت

نمیدانم هایشان پول میگیرند

این جا بیدسایه اش را به زمین میفروشد

این جا پراز دستهایست که خسته نمیشوند از نگه داشتن نقاب

این جا بهشت را دوست دارندولی عجیب از مرگ میترسند

این جا فقط بایدزنها پاک و باکره باشند برای اسایش خاطر مردانی

که پیش از آنها پردها دریده اند

این جا همه همدیگر رامیشناسندو یک غریبه فقط این جاست اسمش خداست

این جا شیطان از شیطان بودنش دست میکشد

این جا بی دینی نماد روشن فکریست

پاسخ:
عااااااااااااااااااااااااااااااالی
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۹:۲۹ پدرام. یار
:)) منم همینجور
I read your post and wieshd I was good enough to write it

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">