مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۳۰
آذر ۹۴

سهـــــم من از شب یلــــــدا شایــــــد

قصــــــه ای از غصــــــه و انار سرخــــی پر از دلتنگیست...

غـــــم هایــــــم بلنـــــد هماننـــــد شب یلــــــداست...

بـــــی من یلــــــدایت مبــــــارک...!

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۳۰
فیروزه

نظرات  (۲۵)

۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۱ رمضان زحمتکش گلیان
made by me تخفیف ویژه نیازمندی های ایران:ویژه شب یلدا  تا ساعت 24 امشب دوستان عزیز شما می توانید در هنگام ثبت آگهی های ویژه در نیازمندی های ایران از تخفیف ویژه سایت نیز مانند دیگر کاربران سایت برخوردار شوید.

فقط کافیست با مراجعه به قسمت ثبت نام و عضویت وارد پنل کاربری خود شده و آگهی خود

را از 1 ستارهه تا 8 ستاره بصورت رایگان ثبت نماید.......در مرحله پرداخت وجه و ثبت نهایی آگهی خود کاری انجام ندهید و از قسمت تماس با ما  به ما اطلاع دهید تا آگهی شما را به

بمدت 1 سال بصورت رایگان فعال نمایم ....فرصت را از دست ندهید

http://www.niyazmandy.com ثبت نام و عضویت
یلدا مبارک
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۹ محمدامین فضلی
:"(
آخه واجب بود غمگین بنویسین تو رو خدا؟

یلداتون مبارک
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۵:۳۳ صآب خونـِ
مُبارکْ
سلام.
یلدات مبارک...
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۵:۵۳ نورا نیازمند
یلدات مبارک خانومی دلتنگ چیزی نباش سعی کن بت خوش بگذره 
یه بار تو سال ک بیشتر نیس ؛)
یلدات مبارک
 یلدا مبارک ای دوست
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۰ مهدی اصغری
یلدات مبارک
اینقدرم غمگین ننویس لطفا
سلام فیروزه
شب یلدا براتون مبارک
لطفا بخند خواهش می کنم
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۰۷ بز بز قندی
عاخیییییییییی

یلدات مبارک

۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۲۵ مهســـــــــــــا ...
یلدای توام مبارک
۳۰ آذر ۹۴ ، ۱۷:۴۷ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
❤️Yaldat mobarak❤️
شب  یلدات مبارک فیروزه جوووون !!!
ای همه تنها هستن !! تو تنها نیستی !!!
۳۰ آذر ۹۴ ، ۲۱:۰۱ فاطمه نظری
یلداتون مبارک
:((((((((((((
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۰:۱۶ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
یلدات مبارک . فیروزه جون تنهایی روعشقه بیخیال همه
یلدا مبارک
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۴:۳۷ آقای سر به هوا ...
یلدای شما هم شیرین و سرخ ...
پاسخ:
مرسی
۰۱ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۱ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
یلدا مبارک
۰۱ دی ۹۴ ، ۲۱:۴۱ ♥ محجبه ♥
che ax ghashangi
دلم گرفته وقتی دلم باید تنها باشه و کنارش هیچ کسی نباشه،همش باید
به فکر دردای عاشقا باشه و از قلب خودش مایل ها دور باشه...
اینروزا خیلی دلم هوای گریه کرده/تاکه روزی برسه اون احساس همیشگی به قلبم برگرده/از عشق بگم:اونم رفته؛سفرکرده؛پیش خدا رفته
رفته و منو بین این همه آدم تنها گذاشته......
شاید روزی یکی مثل اون به قلبم برگرده
قلبم این روزا بازم هوای عاشقی کرده
خدا کنه  احساسم به قلب تو برگرده
بسه اینقدر درس نخووووون
پاسخ:
خخخخخ درس نمیخونم دارم پست میذارم

زیبا بود :)
An initllegent point of view, well expressed! Thanks!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">