مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۰۱
آذر ۹۴

بایـــــد خــــــودم را ببـــــرم خانــــــه...

صــــــورتش را بشــــــورم...

درازش کنــــــم...

دلـــــداری اش بدهــــــم که فکـــــر نکنـــــد...

بگویـــــم نگـــــران نبــــــاش میگـــــذرد...

بایــــد خــــــودم را ببــــــرم بخـــــــوابد...

مـــــن خستــــــه است...


+ جالبه فقط افشین فهمید چند روزه نیستم ...!

موافقین ۱۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۰۱
فیروزه

نظرات  (۴۲)

۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۱ محمدامین فضلی
سلام رسیدن بخیر
متنتون خوب بود
فک کنم درگیر کنکورید :)
پاسخ:
ن بابا....نت نداشتم
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۳ محمدامین فضلی
ههه بد دردیه خوش باشین خدافظ
پاسخ:
مرسی...خدافس
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۵ آقای دارستانی
سلام خوش اومدید دوباره
پاسخ:
مرسی
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۵:۱۵ بز بز قندی
عهه عهه عهه
همین الان یادت افتادماااااااا
پاسخ:
مرسی واقعا
همه خسته است
پاسخ:
:/
هم جز دنبال کنندگانم هم لینکی ...
پاسخ:
هم چنین
:((((((((((((((((
پاسخ:
:(
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۶:۳۶ نورا نیازمند
اخی من خسته است ...چه ترحم انگیز :/
پاسخ:
:(
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۷:۱۶ مهدی اصغری
ها؟
من خسته است؟
پاسخ:
اوهوم
عه خجالت نده 
میگم چجوری خودتو میبری خونه دست و روشو میشوری؟؟
من هرچی سعی میکنم نمیشه فکر کنم خودمو گم کردم
پاسخ:
این کار فقط از دست انسان های باهوش بر میاد...بعله


خخخخخخخخخخخخخ
۰۱ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۷ ❤❤❤hany joooon❤❤❤
عالییی
پاسخ:
:)
خوش به حالت با افشین...خخخخخخخ...
پاسخ:
وا......
واقعا من خسته است...هعییییییییی...لایک فیروزه جون...
پاسخ:
هههههممممم
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۲ پآییــزک :]
چقد خوب بود این ... من خسته است .. :(
پاسخ:
به نرگسی
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۱۵ پآییــزک :]
:))
پاسخ:
:)
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۲ ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --
ژوووون فیروزه ژوووون
پاسخ:
جوووووون
۰۱ آذر ۹۴ ، ۲۳:۴۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
من خیلییی خستس
پاسخ:
خیلی
دوستدارم یه دربست بگیرم 
بروم ته دنیا
پاهایم را دراز کنم و تخمه بشکنم
بیخیال همه چی...
پاسخ:
هعی
گمشووووووووووو،من شونصد دفه با تبلت اومدم،فقط چون نمشه با این کامنت گذاش نذاشتم،شماره تم نمدونم کدومه،ینی قروقاتی شدن بس زیادن،از همون مستر محترم گفتم ش فیروزه رو بده اگ داری،به رو خودش نیورد
حدس میزدم نتت تمومیده باشه،ینی یه حورایی مطمین بودم
پاسخ:
مرسی عزیز
قشنگ .منم خسته ام واااا😥
درست حدس زدی همون سمت چپی ردیف اول ... لایک!
پاسخ:
حال کردی
:||||
پاسخ:
:/
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۶:۰۲ فاطمه نظری
عالیییییی
پاسخ:
:)
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۰ ✿شمیم زندگی✿
:(
پاسخ:
:(
۰۲ آذر ۹۴ ، ۱۹:۱۳ ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --
عای گوزوووو قرار بود یکاری کنی امروزاااااا
=)))))
پاسخ:
عکسمو؟؟؟

گذاشتم برات کههههه!!!!!!
کجا بودی نبودی؟
خودم فدات اجی بزرگه
پاسخ:
خدا نکنه...نت نداشتم
۰۲ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۳ مهدی اصغری
منم خستم
پاسخ:
کی خسته نیس داداش
سلام به قول خودتون خود مام نبودیم ببخشید دیگه

خسته ام قد یه دانش آموز
پاسخ:
ن بابا خواهش میکنم


واقعا...
زیباس
۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۸:۵۶ 💀Marge khamosh💀
عالی
۰۳ آذر ۹۴ ، ۲۰:۲۷ دختر جزیزه
وبلاگ قشنگی داری♥
پاسخ:
مرس مرس

پوکیدم کلا

پاسخ:
چررررررا؟؟؟
همینجوری..زندگی بسیییی یکنواخته خو
پاسخ:
شدیییییید
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۲:۵۶ ܓ✿ بانوی بهار
منم نبودم وگرنه میفهمیدم چند روزه نیستی

پاسخ:
:)
زیبا بود
۰۴ آذر ۹۴ ، ۱۵:۰۳ مهســـــــــــــا ...
قشنگ بود...
منو بلینک 
لینکی آجی:)
بیا اینجا
http://ashkeshq.blog.ir/
پاسخ:
باوشه
اگر از دنیا خسته ای و می خواهی دستی فشاری من هستم

اگر آغوشی برای زاری خواهی من هستم

اگر می خواهی عقده ات را خالی کنی من هستم

اگر می خواهی از دنیا رهایی پیدا کنی من هستم

اگر از فقر می خواهی گدایی کنی من هستم

اگر بنده خواهی و می خواهی خدایی کنی من هستم

اگر از همه می خواهی جدایی کنی من هستم

اگر سر جنگ داری و فدایی می خواهی من هستم

تو هرچه خواهی من هستم
کلاانگیزه ای ندارم برا زنده.بودن...
پاسخ:
:(
.سلام خسته نباشید

یک سوالی داشتم در بیان این قسمت ( این وبلاگ را دنبال کنید ) یعنی چه؟
پاسخ:
ینی دنبالش ک میکنی هر وقت اون طرف آپ کرد شما میفهمین....بعله
سلام با تبادل لینک موافقی؟
بهم خبر بده قربونت
پاسخ:
بععععععععععععععععععععععله
Hey, that's polwfrue. Thanks for the news.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">