مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۸
آبان ۹۴

نـہ از اومـدטּ کسـے ذوق زده میشم ،

نـہ وقتے کسے از ڪنارمـ بره حوصلـہ دارمــ نازشو بـخـرمــ ڪہ بـرگرده ...

مـטּ آدمــ بـے احساسے نیستمـ !

بـے معرفـتــ و نامرد نیستمــ ...

فقط خستہ امــ ...

از همـہ چے !

چون یہ زمانے ڪسایے وارد زنـدگیم شـدטּ

ڪـہ یہ سرے بـاورامو از بیـטּ بـردטּ ...

 

+ ادامه مطلب لطفا :)

 

امروز شدیدا حالم بده...هیچ فکریم جز خودکشی تو سرم نی...میترسم ی کاری دست خودم بدم!

اینم عکسم:

 

 

با این آهنگ امروز خیلی اشک ریختم:


من تو نبودت جز اشک و حسرت جز گریه کردن کاری ندارم

بی تو نمیشه ، بی تو نمیخوام حتی یه روزم دووم بیارم

بی تو چجوری با خاطراتت ، روزا و شبهارو بگذرونم

خاطره هامون از خاطرت رفت ، اما هنوزم دلتنگشونم

من ، بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده

تو ، دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده...

میترسم از این فکری که پرشد از این سکوت و تنهایی و درد

کاش بعد یک عمر عادت به این درد این زخم کهنه سر وا نمیکرد

این کوله بار تنهاییا که سنگینی کرده باز روی شونم

باز با خیالت تاوقتی زندم رو دوش خستم هی میکشونم

من ، بی تو نابودم ببین زندم ولی دنیای من مرده

تو ، دنیای من بودی ولی دوریت منو از پا درآورده...

 

+ کاش بمیرم امشب...!

+ با هر منطقی حساب کنی خستم!

+ افشین اومد دوباره... :)

 

 

خواننده: Mohsen Yeganeh

نام آهنگ: Man

 


موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
فیروزه

نظرات  (۴۳)

۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۶:۴۴ مصطفی حسین نژاد
سلام بر شما 

مرجع دریافت پاورپوینت های شهدا در پایگاه اینترنتی (( مقتدای شهیدان ))

منتظر شما هستیم - در پناه حق 

m-shahidan.blog.ir
پاسخ:
:/
دوستم باز زد به سرت؟
آهنگشو بذار گوش کنیم
پاسخ:
چ جوری بذارم؟ تو بیان یاد ندارم...
با همه ی خستگی هامون باید یاد بگیریم زندگی کنیم...باید دستتو بدی به اون بالایی تا نگاهشو حس کنی...حال دل فقط با خدا خوب میشه نه با آدمای بیمعرفت زمین...
پاسخ:
خوب نمیشم...
همونجوری که عکس میذاری افزودن تصویرو بزن ولی جای عکس آهنگ اپلود کن و روش کلیک کن مینویسه درج مدیا اوکی میکنی و تمام
اگه نشد بگو
پاسخ:
باوشه وایسا
درست شد هوراااااااااا
دارم گوش میدم ♪♫
پاسخ:
:)
آبجی چی شده؟؟؟؟
واااااااااااای اینجوری نگو...
ناراحت شدم پستت رو خوندم...:(
پاسخ:
خدا نکنه ناراحت شی
اه این فاطمه که اینجام هست
مار از پونه بدش میاد ........
پاسخ:
چرا شماها دعوا دارین بابا...!
واااااااااااااااااااای آبجی دعا میکنم خوب باشی...
آدم یه روزایی واقعا خستس...
امیدوارم زودتر تموم شه روزای خستگیت...
یه اتفاق خوب توی یه روزی که اصلا فکرشو نمیکنی حالت رو خیییییییییییییییییلی خوب کنه...
یه جوری که واقعا خستگیت در بره...
باور کن میشه...
پاسخ:
چ بگم...ایشالا
ببخشید فیروزه جون که به وبت سر زدم و مزاحم دوستات شدم...
بهش بگو دیگه نمیام...
پاسخ:
ااااا....فاطمه؟

دوست باشین باهم...میکشم خودمو هااااا
من با کسی قهر نیستم...
تو رو خدا دیگه این حرفو نزن...خب؟
پاسخ:
چشم...

من برم دیگه فاطمه جان هنوز نهارم نخوردم...فعلا
نخیر این میره با دوستای من دوست میشه خب خودت زرنگ باش آدمای باحال پیدا کن چیکار به مال من داری اخه
پاسخ:
هههههههههههههههههههه افشین خیلی باحالی ب خدا...

بذار با هرکی میخواد دوست شه دوست شه خب...چرا عصبی میشی؟
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۸ مهدی اصغری
بیخیال باش
پاسخ:
نمیشه
با همه مشکلات باید یاد گرفت سنگ بودنو
پاسخ:
حتی سنگم ممکنه ک بشکنه
مرسی باحالی از خودته آخه میاد تو کامنتای من میگرده دوستامو برمیداره

.
چی نوشتی افشین اومد واسه خودت قبل اینکه خودتو بکشی میکشمتااااااا
میگم این پلیر که برات گذاشتم فیروزه ایه؟؟؟ من یکم با این رنگا مشکل دارم یه رنگ فیروزه ای بم نشون بده یاد بگیرم
پاسخ:
اومدی دیگه :/

آره هست تقریبا...

اینم فیروزه ای

 http://uupload.ir/files/1wfl_upeer.ir_upeer.ir_cyan-27848-28570-hd-wallpapers.jpg

افشین من دیگه واقعا باید برم...دو ساعته میخوام برم نمیرم....خدافس
خدافظ
پاسخ:
سلام :/

رفتم خوردم اومدم البته الان میرم :/ :/ :/
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۸:۰۱ ( ◕ ‿ ◕ ) ابوالفضل حافظی ( ◕ ‿ ◕ )
داغونیا
پاسخ:
داغون
۱۸ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۴ محمدامین فضلی
سلام
والا همه احوال خودمون دست خودمونه
خودمون میتونیم شاد باشیم و ازش لذت ببریم میتونیم غمگین باشیم و توی اون بسوزیم
پس ب نظرم بهتره یکمی هم بریم رو فاز شادی واجبه هاااااااااااااا
 یکمی هم از این آهنگا گوش بدین لووووووووووووطفا

http://dl.gallerymedia.ir/music/2013/May/TM%20Bax%20-%20Bikhiale%20Farda(GalleryMedia.ir).mp3
پاسخ:
چشم
عالی بود
پاسخ:
آهنگ؟
اه
پاسخ:
عوق
عالی ، آهنگو میگم
خالی ، سرتو میگم
ای بابا از شوخی گذشته تو و هم سنات همش تو همین حالتایین 
جالب اینه یکی بهتون بگه عزیزم
اوه اوه دیگه حالتون از این ور به اون ور میشه
اصن حالت عادی ندارین

انسان خودشو دوس داره کار دست خودش نمیده
پاسخ:
نوچ...صبح تا شب کلمه ی عزیزم داره بیخ گوشم تکرار میشه ولی...خوب نیستم...بفهم
حرفی نیس اما خیلی بده این حالت مگه8 نه ؟؟؟؟هر شب کارمه
پاسخ:
اوهوم خیلی بده
۱۸ آبان ۹۴ ، ۲۳:۴۰ بز بز قندی
خخخخخخخخخ
خوش اومد دوباره

خودکشی!!!!!
دوستش دارم اما جرئتشو ندارم
پاسخ:
من دیشب جرئتشو پیدا کردم...ولی نذاشتن تا تهش برم
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۲:۵۰ ܓ✿ بانوی بهار
میگذره
کشیدم از این روهای لعنتی......................
پاسخ:
میگذرد اما سخت...
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۳:۲۰ نآرینـ بآنو
حرفی ندارم
پاسخ:
:)
۱۹ آبان ۹۴ ، ۱۵:۲۸ ❤منتـــظر المـهـدی❤
عکسش خیلی عالی بود...
پاسخ:
:)
بی خی 
پاسخ:
هه...نمیشه
هرچه آید به سرم باز بگویم گذرد وای بر این عمر که با میگذرد می گذرد...
پاسخ:
هعی...
۱۹ آبان ۹۴ ، ۲۳:۲۶ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
منم خستم :(
پاسخ:
هعی...
سلام ای واااای آره والا چه بد وسط خنده بغض کنی
پاسخ:
افتضاحه
سلام فیروزه جون ممنون که سرزدی...لینکی عزیزم...
پاسخ:
تو هم لینک و دنبالی
۲۰ آبان ۹۴ ، ۱۵:۰۶ فاطمه نظری
هعیییییییییی
پاسخ:
هعی...
۲۰ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۹ مهدی اصغری
مرسی ک سر زدی
پاسخ:
وظیفس
جالب بود
خیلی قشنگ بود

پاسخ:
:)
۲۱ آبان ۹۴ ، ۱۰:۱۳ ✿شمیم زندگی✿
عکسنوشته عالی
پاسخ:
:)
خیلی قشنگه
پاسخ:
اوهوم
بدجور حرف دل من بود
پاسخ:
هعی...
salam azizam. webet kheili naze. lotfan age tarafdare tataloo hasty be site amirtataloo.org sar bezan. pashimoon nemishi. montazerim
پاسخ:
طرفدارش نیستم
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۱ عرفـــــ ـــان
یه سوال !
فازِ مثبتت چقد دووم میاره منفی چقد ؟ :)
پاسخ:
من کلا فازم منفیه...مثبتش ظاهر سازیه :)
حالم بهم میخوره از حالم
وقتی همه فکر میکنن شادمو فقط
تو خلوت میپیچه صدای نالم...

میفهممت رفیق...
پاسخ:
هعی...نمیفهمی
وا چ کاریه اجی
تو ک ی ذره از بدنتو گذاشتی بیرون همشو هم میذاشتی میدیدیم والا
پاسخ:
ن بابا....دیگه چ؟
Wow! thnx metacafe songs along with identical artist! which almost all the things i want!
Big many thanks!
At last some rattinalioy in our little debate.
At last some rattinalioy in our little debate.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">