مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۴
آبان ۹۴

امـــــــروز امیــــــر در میخــــــانه تویــــــی...

فریـــــــاد رس نالــــــه ی مستــــــانه تویـــــــی...

مــــــــرغ دل مــــــارا که به کـــــــس رام نگـــــــردد...

آرام تویـــــــی، دام تویــــــی، دانه تویـــــــی...

+ آنچــــــه در مدت هجـــــــر تو کشیـــــــدم هیهــــــات...

در یکــــــی نامه محــــــال است که تحریــــــر کنــــــم...!


+ چـــون میـــــــروی بــــــی مـــــن مـــــــرو...

ای جــــــان جــــــان بــــــی تــــــن مـــــــرو...


+ ادامه مطلب لطفا :)



تو یکی از پستای قبلیم گفتم ک اوضاع فیزیکم داغونه...بعد از اون امتحان تاریخی (نمره هامونو ک دیدین) گفتم با این وضع نمیشه ادامه داد...باید ی فکری برای فیزیکم میکردم...جونم براتون بگه ک این دایی من (کمال) درساش خیلی خوبه...الانم ک دیگه یک سالیه فارغ التحصیل شده و مشغول ب کاره...باهاش قرار گذاشتم ک چهارشنبه ها و جمعه ها بیادو باهام فیزیک کار کنه...خلاصه دیشب اومد و من تازه فهمیدم فیزیک یعنی چــــــــــــــی...البته بگذریم از اینکه کمال چقدر مسخرم کرد به خاطر نمرم ولی خو باهام واقعا خوب و مفید کار کرد...اینم آثارش:




بعععععععله....ی چیز دیگم ک دوست داشتم نشونتون بدم اینه:



این در کمد اتاقمه که هر چیزی ک برام مهمه رو روش میزنم...البته الان خیلی از برگه هاش کم شده...خیلی از نوشته هارو دور ریختم (دلیلشو خودمم نمیدونم...فقط احساس کردم نباید باشن)...همین دیگه...کیفیت این عکسم یکم کمه چون شب بود مهتابی اتاقمم ک پوکیده ب خاطر نور کم یکمی کیفیتش خوب نی :) ببخشید دیه :)

موافقین ۸ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۴
فیروزه

نظرات  (۴۳)

:)
پاسخ:
:)
چنانچه با آسایش و بی هیچ شک و تردیدی، آنچه را می‌خواهید در دنیای بیرون شاهد روی دادن آن باشید، به روشنی در ذهن‌تان ببینید، بی‌شک روی خواهد داد.((آنتونی رابینز))
پاسخ:
اره واقعا
:)))))))))
پاسخ:
:))))
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۳:۲۲ آقای دارستانی
کلاس چندمی؟
کنکور هم دورانی داشت یادش بخیر .
دیگه کم نگیرید فیزیک خخخخخ
پاسخ:
سوم تجربی...
خوش بحالت ک رد شده...
خخخخخ شنبه امتحان فیزیک دارم
خیلیم خوب :)
پاسخ:
:)
اووووووخی بارک اللح دختررررجون
پاسخ:
بححححححححححححححله
میگذرد اما سخت.....
خوبم؟؟؟؟؟
پاسخ:
هعی...خوندیشون؟

خودمم نمیدونم خوبم یا ن...
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۴:۱۲ بز بز قندی
خخخخخخخخ
منم نمره ریاضیم پیشرفت کرد
از 11/75 شد 18/25

باریک به خودم
پاسخ:
آفرررین
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۹ نآرینـ بآنو
:)
پاسخ:
:)
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۴:۳۰ نآرینـ بآنو
عکس اولت که از میزته عالیه فقط یک کوچولو ماته همین 
پاسخ:
:) مرسی خانوم عکاس باشی
آخی چه میز و کمد دوست داشتنی داری...
یادم باشه منم از میزم عکس بگیرم بذارم...
همه با این فیزیک لعنتی مشکل دارن...
حالا امسال که فیزیکمون راحت تره منظورم فیزیک 3 ماست پارسال دیوووووووونه شدیم از دست فیزیک...
واین دیوووووونه شدن قراره سال دیگه هم تکرار بشه...فقط منتظرم کنکورو بدم یه نفس راحت بکشم...
پاسخ:
پس هم سنیم...هم دردیم...
می گم ینی اوضاع اینقد فاجعه بر انگیز بوده که معلم سر خونه لازم بوده ؟؟؟؟؟؟!!!!!!
خودت نمی تونستی حلش کنی ؟؟؟؟؟
در ضمن چن نکته از عکست :
1. اول اون ماشین حساب که ................. اصلن نباید باهاش کار بشه !!!:-)
2. اون کتاب کارا حتی صفحه اولشم که استفاده نشده !:-)خخخخ چون حتی جلدش هم به منظور باز شدن صفحه های جدید تا نخورده که !!!!!!!!!:-) البته چون گفتی اینم اثارش !!!خخخ
پاسخ:
ب خاطر ترسی ک از فیزیک داشتم نمیرفتم سمتش...باید یکی میبود تا مجبورم کنه

1. فقط برای اطمینان از درستی جواب استفاده شد...
2. اون دوتا کتاب گاجو همون شب کمال برام خرید آورد...ب خاطر همین اونقدر نو هست...بعدشم کتابکارو ک برگه هاشو تا نمیزنن :/
:)
افریننننننننننننننننن
پاسخ:
:)
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۷:۱۷ مهدی اصغری
خوب بود
لایک
پاسخ:
:)
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۱ مهدی اصغری
زیبا
پاسخ:
:)
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۷:۴۰ مهســـــــــــــا ...
...

:)
پاسخ:
:)
۱۴ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۶ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
تو میتونی تلاش کن :)
پاسخ:
بحححححححححله
نه دیگه مگه تو پیش نیستی؟
یه سال بزرگ تری...
پاسخ:
ن منم سومم...از الان دارم کنکوری میخونم...البته اگه بشه خخخخ
هر چی زور بزدم که نوشته های روی کمدت رو بوخونم نشد که نشد!D:
پاسخ:
خخخخخخ روی عکس کلیک کن بعد گزینه ی اندازه ی واقعی تصویرو بزن بعد رو عکس زوم کن و بخونشون...
آهان!
ممنون...!
من تازه به بیان بلاگ اومدم خیلی چیزارو نمیدونم...
پاسخ:
خواهش میشود...

بیخیال باو...
۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۴:۲۷ ܓ✿ بانوی بهار
ما همچنان نمیدونیم فیزیک چیه:)
پاسخ:
خخخخ
۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۳ آقای سر به هوا ...
همیشه فیزیکم ضعیف بود !
تو کنکور به زور 40 درصد زدم :(
متنفرم ازش :|
ولی زیست رو 93% زدم ^_^
پاسخ:
زیست 93 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یا امامزاده بیژن
واقعا؟
همچین گفتی کنکور دارم گفتم چهارمی...!!!
حالا که خیلی وقت داریم انقدر از الان خودتو اذیت نکن زده میشی ازش...
من از تابستون کنکوری میخونم...
پاسخ:
استرس دارم براش
۱۵ آبان ۹۴ ، ۲۰:۱۵ فاطمه نظری
چه درس خوندنییییییی
پاسخ:
برا چییییی؟؟؟
آپیدم
قدم رنجه
پاسخ:
رو جفت چشمام
عالی مثل همیشه...
پاسخ:
:)
وبتون عالیه
جای من خالیه
پاسخ:
خو جاتو پر کن....بیا تو جمع
دوست عزیز
در صورتی که بازدید کننده سایت شما کمتر از 200 نفر باشد . چنانچه بعد از یکماه بیشتر نشد از لیست حذف و به لیست سیاه اضافه میشوید . برای بالا رفتن آمار بازدید کننده باید تلاش کرد 
 آیا میدانید موثر ترین روش افزایش بازدید کننده واقعی ، تبادل بنر می باشد ؟ با بالا رفتن آمار سایت خود میتوانید به درآمد سهل و آسانی بدون کمترین سرمایه گذاری برسید فقط کافی است طبق آموزش داده شده در سایت زیر بنر خودتان را فعال کنید . عضویت به تنهایی کافی نیست ، فعال شدن بنر شرط لازم برای افزایش بازدید کننده می باشد. این یک واقعیت است
درصورتی که آمار سایت شما بیشتر از 500 نفر باشد ، علاوه بر هزار امتیاز  عضویت هزار امتیاز هم اضافه داده میشود

به چند دلیل ما بهترینیم
داشتن 2000 سایت عضو لینک باکس ه بنر شما را نمایش میدهد
تا زمانی که نمایش ندهید ، نمایش داده نمیشوید

http://2baner.ir

برای اینکه بازدید کننده بیشتری داشته باشید در سایت زیر عضو و فعال شوید
http://Lbab.ir
http://popup.Lbab.ir
اگر فقط یکماه امتحانی فعال باشید میزان اثر گذاری در مقایسه با دیگر سایتهای مشابه شما را شگفت زده خواهد کرد .
چیزی را از دست نخواهید داد پس شک نکنید خواهشن

برای اولین بار اسپری تاخیری ویگا 180 هزار واحد اصلی آلمان 
برای خرید پیام بدهید 09173246301

پاسخ:
بازدید کننده هام زیادن...خخخخخخ

اصن کی حوصله داره متن ب این زیادی رو بخونه؟
۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۴:۰۳ محمدامین فضلی
انیشتین ک اونجور واستاده حتما فیزیکو یاد میگیرین با اون عینک خخخخخ
ان شاءالله قله های پیشرفتو همینطور طی کنید :)

پاسخ:
خخخ

تچکر
ای جان
پاسخ:
چووووورا ای جان؟
۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۰ مهدی اصغری
ممنون از حضورت
پاسخ:
وظیفس
۱۶ آبان ۹۴ ، ۱۸:۳۷ ~*FaTemE BaNoOoOo*~ --
فیروز فاطمه راست میگه الان کنکوری نخون فقط فکره نهاییات باش ک خوب بدی
نهاییا ک تموم شد از۱۰روز بعدش شرو کن پایه رو بخون
درستش اینه پایه رو تموم کنی تو تابستون!!!من ک تابستونو ریدممم پایم هنوز مونده نمیدونم چ غلطی بکنم=))))
اگه نهاییارم خراب کردی خدایی نکرده اشکال نداره
اگه زیر ۱۴شی نمره یه درستو اندازه یه سوال تو کنکور کارتو خراب میکنه
بالا۱۴شی یه سوال کمکت میکنه
موفق باشییییی عجقممممم
پاسخ:
مطمئنا نمره ی پایین 17 تو نهایی ندارم

مرسی ازت فاطمه :)
۱۶ آبان ۹۴ ، ۲۱:۱۴ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
Like
پاسخ:
:)
حقا که "مغز در رفته" در شانته دختر
تو واقعا دیونه ای مث همون اینشتن روی فیزیک گاج
 یه نصیحت از من
به نظر من اون آبی کانون به هیچ دردی نمیخوره
فقط همون گاج رو بیچسب که خعلی عالیه
یگی دیگه
عینکاتم عوضشون کن یا تمیزشون کن البته فک کنم رفلکس نور مهتابی پوکیدته
به طور کلی امیدوارم مغز در رفتت دوباره برگرده!!!
بهت افتخار میدم و هر روز به وبت سر میزنم خیلی وب تو دل برویی داری!!!!
پاسخ:
تچکر
عجب خلی هستیا
نه تو کاری نکردی خودم دوس نداشتم تو وبت باشم 
پاسخ:
چرا خو؟
پریشب ک گفتی دوس داری :( دروغ گفتی؟ :(

☆☆↯like↯☆☆
پاسخ:
:)
خیلی قشنگ بود....
پاسخ:
:)
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۷ عرفـــــ ـــان
چقد با حالی تو :)
پاسخ:
چرا؟
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۴۱ عرفـــــ ـــان
کلا :)
و به خاطرِ اون چیزایی که رو کمدت چسبوندی :)
جالبه
پاسخ:
فک میکردم مزخرف ترین آدم رو زمینم
۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۴:۵۲ عرفـــــ ـــان
نه بابا این چه حرفیه دختر به این با حالی :)
پاسخ:
لطف داری باحالی از خودته
One or two to rebmreem, that is.
One or two to rebmreem, that is.
One or two to rebmreem, that is.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">