مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۰۳
آبان ۹۴

دلـــ ــم بـالـڪنـﮯ مـﮯ פֿـواهـد رو بــﮧ شـﮫـر...

و ڪـمـﮯ بـاد פֿـنـڪ و تـاریـڪـﮯ...!

یـڪ فنـجـاטּ بـزرگــ قهـوه...

یـڪ جـرعــﮧ ×تـ ــ ــو×...

یـڪ جـرعــﮧ ×مـטּ×...

و سـڪوتـﮯ ڪــﮧ در آטּ دو نــگاه گـــره خورده شــدטּ...

بـﮯ ڪـلام...

میــدانـﮯ...؟

دلـــ ــم یـڪ ×مـטּ× مـﮯ פֿـواهـد بــراے ×تـ ــ ــو×...

و یـڪ ×تـ ــ ــو× تـا ابــد بــراے ×مـטּ×...


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۰۳
فیروزه

نظرات  (۲۳)

تاریخ حماسه های زیادی به خود دیده ولی هچکدام محرم نمی شود می دانی چرا؟چون هیچ کدام ازان حماسه سازان حسین(ع)نمی شود
عالی
پاسخ:
:)
عالی بود :-)
حس خوبیهههه...
پاسخ:
:)
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۷:۲۶ مهدی اصغری
هعی
پاسخ:
هعی
عالییییییییییییی
پاسخ:
:)
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۸:۰۰ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
لایک عالی
پاسخ:
:)
۰۳ آبان ۹۴ ، ۱۹:۵۹ بز بز قندی
منم میخوام ولی نیست:(((((((((((((((...
پاسخ:
هست :)
۰۳ آبان ۹۴ ، ۲۲:۰۹ آقای سر به هوا ...
یک تو تا ابد ...
پاسخ:
بعله
لاییییییییییییییک
پاسخ:
:)
عالیییییییییییی بود
پاسخ:
:)
۰۵ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۱ مهدی ابوفاطمه
ممنون از نظر دادنتون
موفق باشید
پاسخ:
مسخره کردی؟ ب خدا کار دارم...
ممنون
۰۶ آبان ۹۴ ، ۱۴:۳۹ فاطمه نظری
فوق العاااده
پاسخ:
ممنونم:)
قشنگ بود
پاسخ:
:)
قشنگ
پاسخ:
مرسی
پرفکــــــــــــــــــــــــــتتتتتتتتتت جــــــــــــــــــــــــــــــــــــیگررررررررررجــــــــــــــانم
پاسخ:
متچکر
۰۶ آبان ۹۴ ، ۲۰:۲۳ آقای دارستانی
دنبال و لینک شدید چرا عصبانی میشید خخخ
پاسخ:
خخخخخ عصبانی نشدم

مرسی
:))))))))))))))
پاسخ:
:))))

به علی آقا سری ب ما زده
۰۷ آبان ۹۴ ، ۰۹:۱۹ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
ای جونمツツ
لایک
پاسخ:
:)
دلم یک ضمیر مفرد مونث میخواهدکه مخاطب تمام نوشته های عاشقانه ام باشد...
پاسخ:
چ قشنگ...
۰۸ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۶ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
عالیی لایک
پاسخ:
:)
۰۸ آبان ۹۴ ، ۱۰:۵۳ مهســـــــــــــا ...
wow

چقد قشنگ بوووووووووووود...
پاسخ:
:)
فیروزه جون به وبم سربزن

پاسخ:
رو جفت چشمام
A minute saved is a minute eaednr, and this saved hours!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">