مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۲۲
شهریور ۹۴

در آغــــــــوش خـــــــودم هستـــــــــم...!

مــــــــن خـــــــودم را در آغــــــــوش گرفتـــــــــه ام...!

نه چنـــــــــــدان با لطــــــــــافت...

نه چنـــــــــــدان با محــــــــــبت...

امــــــــا...

وفـــــــــادار...وفـــــــادار...

قلبــــــــــم را گره زده ام به بنـــــــــــد کفشـــــــم...

تا هــــــــــــوس مانــــــــــدن نکنـــــــــد...

زیــــــــر پای خــــــــوم لــــــــــه شود بهتــــــــر است...

دلــــــــم را تهـــــــــدید کرده ام...

که اگــــــــر یک بار دیگــــــــر بهانه ات را گــــــــرفت،

میــــــــدهم دوباره بســـــــوزانیش...!

احســــــــاسم را دار زده ام...

تقصیـــــــــر این لعنتـــــــی بود که بیخــــــود و بی جهــــــت،

به تــــــــو گفت "دوستت دارم"...

تقصیــــــــر این لعنتـــــــی بود که حالا مـــــــن تنهـــــــــایم...

شـــــــــراب شده اند اشـــــــک هایم...

دست رنــــــــج تــــــــوست...

بخــــــــور به سلامتــــــــی دلبــــــــر امــــــــروزت!...

شیشـــــــه ی نازک احســــــاس مــــــرا دست نزن!

چندشـــــــم میشـــــــود از "لک انگشت دروغ"...

آن که میـــــــگفت احســــــاس مــــــرا میــــــــفهمد...

کـــــــو؟؟؟

کجــــــا رفت؟؟؟

که احســـــــاس مــــــرا خــــــوب فــــــــروخت...

دیگــــــر به تـــــــو فکــــــر نمیــــــکنم...

گنـــــــاه است چشــــــم داشتن به امـــــــوال دیگـــــــران...

ســــــــاده کنــــــــار میکشـــــــم...!

هرچنـــــــد...

هیـــــــچ وقت پای مــــــن وســـــــط نبود!...



+ هنـــــــــوز زنده ام...امـــــــا...

خستـــــــه و...بگـــــــذریم!



موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۲
فیروزه

نظرات  (۳۶)

لایییییییییییک 
   خیلی زیباست
پاسخ:
:)
لاایک
پاسخ:
:)
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۵۰ نفس سادات ......
هییییییییییییییییییییییییی
لایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
پاسخ:
هعی...
عالی بود
پاسخ:
:)
هی روزگار!!!
من به درک.خودت خسته نشدی از دیدن تصویر تکراری درد کشیدن من؟؟؟؟
پاسخ:
هعی...
عااااااااااااااااالی مثه همیشه ^_^
پاسخ:
:)
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۹ ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮ ...
لاااایک عالی بود
پاسخ:
:)
رفتی قالبو دیدی؟
پاسخ:
آره
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۱ 🎧hidden love🎶🎵
لایییک عالی بود
پاسخ:
:)
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۸ عرفـــــ ـــان
بر عکس من دو تا عشاق میبینم نمیتونم چشمامو ببندم همش نگا میکنمو بیشتر حسودیم میشه :دی
پاسخ:
خخخخخخ
واو، عالی
پاسخ:
:)
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۹ سارا کاشانی
خوب بود
پاسخ:
:)
یه وقتایی هست میبینی فقط خودتی وخودت...
دوست داری,همدرد نداری
خانواده داری,پشتیبان نداری
عشق داری,تکیه گاه نداری
مثل همیشه ;همه چی داری وهیچی نداری...
پاسخ:
هعی...
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۵۸ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
لایک
پاسخ:
:)
^_^
پاسخ:
:)
عالی بود
پاسخ:
:)
بیگ لایک
پاسخ:
:)
Amaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazzzing !:-)
پاسخ:
:)
لایک
عالی
پاسخ:
:)
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۴۱ دخمل شب یلدا♡♡♡
:-).....عالی
پاسخ:
:)
لایککک
پاسخ:
:)
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۵۰ مهلا اقاکاظم
بیخیاااااااااال!
من ک تا دوتا جوجه کلاغه عاشق میبینم جوری مسخره اشون میکنم تا حالم خوب بشه!
ااااااااای کیف میده لامصب ^_^
پاسخ:
-_-
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۲۵ ✿شمیم زندگی✿
:(
پاسخ:
:(
لااایک
پاسخ:
:)
لینک و دنبال میشی فیروزه جووووون
پاسخ:
همچنین عزیزم :)
۲۲ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۵۴ محمد محمدیان
خورشید سپهر عدل و داد است جواد
سر لوحه دفتر رشاد است جواد
در جود و سخا کسی به پایش نرسد
چون مظهر جود حق جواد است، جواد

ایام شهادت امام جواد بر شما تسلیت باد .
پاسخ:
تسلیت
عالی بودش
پاسخ:
:)
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۹ شیـعــِـه مـولا عـلی
سلام لینک و دنبال شدید
پاسخ:
چشم...مرسی
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۹ شیـعــِـه مـولا عـلی
سلام لینک و دنبال شدید
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۸ 🎤ԋιԃԃҽɳ ʅσʋҽ🎼
لایک
پاسخ:
:)
راس میگه
همدرد شاعرش ؛ علیاد
پاسخ:
:)
احسنت !!!!
پاسخ:
بهله
This info is the cat's pamjsaa!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">