مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۸
شهریور ۹۴

سلام...

یکم حرف داشتم که باید میومدم و میزدم...

اولیش اینکه موضوع پست هام قراره یکم تغییر کنن...

یعنی دیگه خبری از تیکه و شاخ و پرچم و این جور چیزا نیست...

چون دیگه دارم به جنون کشیده میشم تصمیم گرفتم یکم آروم تر برخورد کنم!

دوم اینکه...این دومی خیلی مهمه:

آخه خب خواهر من، برادر محترم، تو که داری دنبالم میکنی چرا وقتی پست میذارم نمیای؟

35 نفر دارن این وبو دنبال میکنن از تمام این نفرات شاید 17 یا 18 نفرشون بدون منت میان سر میزنن...

بقیه رو به زور باید بکشونی اینجا تا شــــــــاید اگه دیدن خسته نمیشن یه نظر با محتوای "لایک" بدن!

این دیگه خیلی زوره...

هرکسی منو مردونه داره دنبال میکنه و بهم سر میزنه و منتی هم سرم نداره بهم بگه تا منم دنبالش کنم...

بقیه هم که دیگه شرمنده ی اخلاقشونم...از لیست وبلاگ هایی که دنبال میکنم شوت میشن بیرون!

ببخشید این مورد دوم یکم حرص دربیار بود اعصابم خط خطی شد...

خوب مورد سوم اینکه موضوعات پست ها تغییر میکنه و یکم آروم تر میشه ولی اگه یه وقت عصبانی بودم و یه پست به قول شماها "خطرناک" گذاشتم سرم خراب نشین...آدمه دیگه بعضی وقتا عصبی میشه و باید خودشو تخلیه کنه یه جوری...

خوووب...

مورد چهارمی هم مونده؟؟؟

بعله مونده...

مورد چهارم:

مواظب خودتون و قلبای مهربونتون باشین...بعضیاتون واقعا خیلی گلید...اون بعضیای دیگم گلن ولی یه کوچولو گاهی اوقات خار دارن!

همین دیگه...عرضی نیست...


فدای همتون...امضا...فیروزه :)


آها راسی بچه ها اینم وب رفیقمون امیره...بهش حتما سر بزنین...

                                                  اینم لینکش



موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۸
فیروزه

نظرات  (۳۶)

۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۱۹ نفس سادات ......
یادت هست اجی منم چند روز پیش یه همچین پستی گذاشتم خخخخخ
همه خسته میشن دیگه
منو احیانا شوت نکنی برم تو بدبختشدگان خخخخخخ

پاسخ:
آره دیگه واقعا کفرم دراومده...

نه آجی...تو عزیزدلی...جات تو قلبمه :)
بر ای شما نظر دادن حضور بقیه مهمه ولی برای من چیزای دیگه مهمه
برای من رتبه  وبم مهمه
من فقط شبا دو سه ساعت هستم اونم هم باید به چت رومم برسم به حرفای کاربرا گوشکنم نیازاشون برطرف کنم
از طرفی هم من کارم طوری هسش که کلا وقت نمیکنم زیاد تو وبلاگ باشم
اگه کمی کاستی چیزی هست یا بدقولی کردم معذرت

پاسخ:
خوب با این توضیحات و اینکه یکم فکر کردم دیدم حق داری...

معذرت خواهی نیازی نیست :)
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۰ ✿شمیم زندگی✿
 :)
پاسخ:
الان این " :) " ینی چی؟

دنبال بکنیم همو یا نه بالاخره آجی جونم؟
سلام 

خیلی خوشحالم که این تصمیم رو گرفتی
پاسخ:
دیگه داشتم دیوونه میشدم راستش...دیشبم یکی از دوستان پیشنهاد کرد ک دیگه اینجوری پست نذار منم درجا قبول کردم...
منکه دنبالت میکنم 

فقط وقت ندارم نظر بزارم از این به بعد باشه میزارم
پاسخ:
دستت درد نکنه...

من ک همیشه برات نظر میذارم عزیز...!

البته از حق نگذریم...از وقتی دنبالت میکنم میام برات نظر میذارم :)
خیلییییییییییییی قشنگ بود
پاسخ:
چی خیلی قشنگ بود ملوس؟؟؟


چرا احساس میکنم اصلا پستو نخوندی؟


نمیدونم الان دقیقا همین احساسو میکنم
حال کردم
پاسخ:
با چی عـــــــــــــــــاخه؟؟؟؟
لایییییییییییییک
پاسخ:
:/
بسیار عالیییییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
0_0
متنو خوندم / تصمیمتو میگم خعلی تصمیم خوبیه:((
پاسخ:
اوهوم
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۲۷ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
منم نزدیک سی نفرو دنبال میکنم ولی دوه نفر بیشتر نمیاد
پاسخ:
واقعا بعضیا اون علامت بالای صفحه ی مدیریت ک نشون میده وبلاگ هایی ک دارن دنبال میکنن آپ کردن اذیتشون نمیکنه؟؟؟

من ک موندم!!!!
لایک
پاسخ:
لایک داشت عایا؟
اون مورد دوم من بودم :-(

واقعا وقت کم دارم خعلی کم میام 
از این به بعد حتما یه نظری میدم
معذرت
پاسخ:
هههههههههه....

مرسی....آقایی
شما چرا دیگ؟؟
منو گرفتیاااا
مطمئنی؟؟؟تموووم؟؟
پاسخ:
خخخخخخ اونو ک میشناسی عمرا اگه تموم کنه....
هیچی الان ب خوبی و خوشی داریم زندگی میکنیم دوباره...خخخخخخخخخ
من دنبالت میکنم اجی
بی منت^_^
پاسخ:
فدااااااااااا
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۸ عرفـــــ ـــان
خدارو شکر از شاخ بودن کشیدی بیرون :)
عالی بود
پاسخ:
چ عالی بود عــــــــــاخه؟؟؟
لایییییییییییییییییییک
پاسخ:
:)
اهوم خوب کردی 
پاسخ:
:)
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۱۶ دخمل شب یلدا♡♡♡
فیروزه جان من که دارم میرم.....
واست ارزوی موفقیت میکنم.....ان شاء الله همیشه سالم و موفق باشی....
خداحافظ....
پاسخ:
موفق باشی عزیزم
مورد دوم حرص در بیاره واقعا. ولی خب ریلکس باش بابا بی خیال برا دل خودت بنویس مهم نیس کسی میاد یا نه واالااا

پاسخ:
چ بگم....

برا دل خودم تو دفترامم میتونم بنویسم خب!!
من که همیشه اومدم بی منت
پاسخ:
آقایی..
موفق باشید
پاسخ:
:)
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۲ مــــای رو دختر تنــــها
وا آجی منوهم دیگه دنبال نمیکنی عایا؟؟؟؟
من وبتو دوست دارم خیلی قشنگه حتی اگه موضوعات وبت تغیر کنه.....
عایا از دست من ناراحتی؟؟؟؟
پاسخ:
نه عزیز دلم
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۰۸ پارسا قلندر
واقعا خوبه ک تغییر دادی
من کلا از فاز شاخی و پرچم و احساس برتر بودن از بقیه خوشم نمیاد 

در مورد دومی نظری ندارم . نمیدونم فازشون  چیه ؟ :|

سومی هم  ک امیدوارم گرفتارش نشی :)))

در مورد چهارمی هم توهم همینطور 
ممنون♥
پاسخ:
:)
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۰ آقای سر به هوا ...
ما که گردنمون از مو باریکتره :دی
یکم سرم شلوغه ممکنه با تاخیر بیام ولی حتما سر میزنم ...
پاسخ:
مرسی
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۴ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ

فیروزه جون دنبال میشی :)

پاسخ:
تو هم عزیزم
۱۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۱ مهلا اقاکاظم
بابا وضع تو که خوووبه!هیجده نفرشون حداقل میان!
ماکه نوزده تا دنبال کننده داریم چهار نفرشون فقط به زور میان! :|
ااااااخ گفتی خسته شدم اساااااسی!
بابا مگه بیکارم بیام هر روز وبو بروز کنم اخرشم با دوتا نظر که میگن یادت نره بیای وبمو به روزم سروته اشو بهم میارن!
میخوام وبامو بحذفم اما دلم نمیااااد :(
سعید خالی بند!درووووووووغ نگوووووو!توهم وضعت خوبه که!والاااا
هوووووووی 
راستی منو نحذفی!
من به این گلی
میام وبت
نظرم میدم
دوستم دارم
بزارم برم؟
دلت میاد؟ ^_^
پاسخ:
ن عزیزم تو جات تو قلبمه... :)
سلام
منتظر پست های شما هستم
پاسخ:
:)
لینکید
پاسخ:
مرسی
۲۰ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۴۸ 🎧hidden love🎶🎵
الان شما مارو نزن خواهر
پاسخ:
الان من قصد زدن ندارم
منو که دیگه خودت میدونی سر کار میرم هر وقت بیام سر میزنم
لایکم میکنم
کامنتم میزارم
ولی اگه از لیست دنبال کنندگانت شوت شدم بیرون اشکال نداره :) همین که تو توی لیست هستی خیلیم خوبه :)
وبمم فکر نکنم آپ کنم اگرم بکنم اونقدر چیز به درد بخوری نیست...
نیومدی هم اشکال نداره ولی من میام :) هر وقت بتونم :)
پاسخ:
ن بابا تو ک قبلا بهم گفته بودی چرا نمیای...ب خدا من از اونایی ک گرفتارن و سرشون شلوغه انتظار ندارم همش بیان...
طرف حسابم اونایی هستن ک همیشه آنن...همیشه پست میذارن و میچرخن تو نت منم همیشه بهشون سر میزنم ولی اونا دریغ از یه کامنت...
هنوزم تو لیست دنبال من هستی...پستات خیلی هم خوبن :)
بهتر شد ((-:
پاسخ:
اوهوم
خب تو توجه نکن! وقتی نمیان توام نرو :)
الکی حرص نخور لاغر میشی :)))
کسایی که سر نمیزنن رو حذف کن هم لینک هم از لیست ذنبال کننده ها حذفش کن
یکم وب گردی کن چهار تا بهتر پیدا میکنی ! والا!
حوصله داشته باشی بازدیدت هزارتا هم رد میکنه
پاسخ:
خخخخخخخخ

دیگه برام مهم نی...هر کی اومد قربونش هرکی هم آدم حسابمون نکرد ب نشیمنگاه متزلزلش :)

مدرسه هام شرو میشه و منم امسال نهایی دارم کمتر میام نت
دلبندم سی و چهار تا کامنت داری!
کمه؟
پاسخ:
افتضاحه!
This is just the peecrft answer for all forum members

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">