مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۲
شهریور ۹۴

+ فیـــــروزه....؟


- چیـــــه؟؟؟ 


+ چـــــرا دستـــــاتو با⇦تیــــغ⇨خط خطی کردی دختـــــر؟ 


-با قلبـــــღـــــم ستـــــش کردم....!


موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۲
فیروزه

نظرات  (۵۵)

سلام وبلاگت بسیار زیباست ممنون لطفا و حتما به وبم یه سر همین الان بزن هیچم وقتتو نمیگیره یه نظرم بده نوبت توئه الان
پاسخ:
باش...میام
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۹ نفس سادات ......
هییییییییییییییییییییی
پاسخ:
:(
هییییییییییییییی /آخیییییییییی
پاسخ:
:(
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۶ دخمل شب یلدا♡♡♡
چرا انقد انرژیت منفیه دختر......به خدا تنها تو نیستی که مشکل داری.....همه مشکل دارن.....
چرا سعی نمیکنی از این فاز بیایی بیرون و زندگیتو از نو بسازی؟!
پاسخ:
نمیذارن...بقیه نمیذارن من دوباره همه چیو از اول شروع کنم...
تا میاد ی آب خوش از گلوم پایین بره دوباره مث بختک میفتن رو زندگیم
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۵۴ دخمل شب یلدا♡♡♡
چرا اجازه ی دخالت توی زندگیتو بهشون میدی؟!
پاسخ:
اجازه نمیدم خودشون ب زور پا تو کفش من میکنن
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۰۶ عرفـــــ ـــان
یعنی منم برم دستم رو با قلبم ست کنم ! :/
پاسخ:
ههه
ن بابا...
آخییییییییییی
پاسخ:
:(
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۲۵ مای رو دختر تنها
خخخخ چه عکس باحالی با اجازه کپیش کردم البته واسه وبلاگ نه واسه خودم خخخ باحال بود دمت گرم
پاسخ:
اشکالی نداره...

خنده دار بود پستم عایا؟
یعنی اگه من بخوام قبلمو با جورابم ست کنم باید با دریل قلمبو سوراخ کنم؟
اصلا نمیخوام خوش تیپ باشم عجبا ;)
پاسخ:
خخخخخخخخخخ

افشیــــــــــن.....ههههه

مگه جورابت سوراخ سوراخه؟
زیبا
پاسخ:
:)
عکسش با حال بود
پاسخ:
:)
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
:(
پاسخ:
:(
دوباره که چرت و پرت میگی دختر
پاسخ:
:(
سلام؛
مایلی برای تبادل لینک ؟
اگه خواستی لینک کن بعد یه ندا بده منم لینک کنم .
مرسیییییییییی
پاسخ:
باش...
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۰ آقای سر به هوا ...
چه خفن :| :دی
آپـــــــــم ، بدو بیا ...
پاسخ:
چشم
وااااااااااااااااااااااااای دوباره از این عکسا
آدم وقتی میاد پیشت یاد بدبختیهش میفته....
یکم انرژی بده به پستات دوست من
پاسخ:
:(
من عاشق دستای خط خطیم
قشنگ میتونه دردایی که توی قلب یه ادمنو نشون بدن
پاسخ:
ولی من دوسشون ندارم....چون پر از دردن و من دردو دوس ندارم
وحشت ناکه
پاسخ:
:(
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۷ مهلا اقاکاظم
اااااااااااه حداقل اون تیغو بکش رودستت خون بپاچه جیگرررررم حال بیاد!!!سه ساعته زل زدم بهش ببینم کی دستشو میبره!!! •_•

۱۲ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۳ نفس سادات ......
دختره:


سلام عشقم کجایی؟


پسره:


سلام نفسم ،

 
خونم ،خستم ،خوابم میاد ،دارم میرم تو اتاق بخوابم ،


تو کجایی عمرم؟


دختره:


تو پارکم پشت سرت ،

دستشو ول کن لامصب ...
پاسخ:
:(
اااااااااا دختر شوخیشم زشته :/
پاسخ:
هعی
عه عه عه اینا چیه میزاری دخترجان؟خخخ
ولی میتونه دردایی که توی قلبتنو تخلیه کنه

یه چی مثه اشک
پاسخ:
......
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۱:۰۵ مصطفی امیدوار
زیبا...
پاسخ:
:)
فیروزه واقعا انقد مشکل داری؟؟؟ای خدااااااااااا...هععععععععی
پاسخ:
:(
اونی که تو دستت تیزه نه
سعی کن مث همون باشی
زخمات که خوب شد  همشونا زخمی کن
با همون تیزی
پاسخ:
هعی....
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۱۹ 🎧hidden love🎶🎵
ارزش نداره
پاسخ:
:(
غلط میکنی خط خطی کنی  
پاسخ:
:(
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۱۶ maede jooooooooooooon
حالتو درک می کنم
پاسخ:
:(
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۱۹ ✿شمیم زندگی✿
:(
پاسخ:
:(
هیییییییییییییییییییییییی
پاسخ:
:(
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۴ پارسا قلندر
دیدن عکست تمام سهم من است
از “تو ”
آن را هم جیره بندی کرده ام
تا مبادا
توقعش زیاد شود!
دل است دیگر . . .
ممکن است فردا خودت را از من بخواهد!

-_-  
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۲ نفس سادات ......
خخخخخخخ جونم اجی شما که نفسی مگه میشه من شما رو دنبال نکنم عزیز
پاسخ:
فدات شم
حرف قشنگی بوووووود
ـهِــــــــعــ ـ ـ ــــی
پاسخ:
هعی....
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۵۹ نفس سادات ......
خدا نکنه اجی
پاسخ:
:)
 فرق بیـטּ בوستت בارم و عاشقت هستم چیست؟
 وقتے گلے را בوست בاریـב آטּ را گلچیـטּ میڪنیـב(مے چینیـב)  
 اما وقتے شما عاشق گلے هستیـב آטּ را هر روز آبیارے مے ڪنیـב
 ڪسے ڪـہ این(متن) را بفهمـב زنـבگے را فهمیـבـہ است
منم عشق این چیزا بودم ولی الان میترسم ازش
پاسخ:
کار هرکس نیست خرمن کوفتن....
گاو نر میخواهد و مرد کهن...
البته من مرد کهنم...گاو نر یکی دیگس
تو هرمورد ک میگی بدشانسی قبول....
یه موردو ب حد خر خوش شانسی
اونم اینه ک من دستم بت نمیرسه
بجووون فیروزه اگ میرسید آپاندیستو سووووراخ میکردم
وخییییییییییی باو ب حال بیا یکم

پاسخ:
هههههه دیوونه....

تو زورت ب من میرسه جوجه؟
بینیتو بگیرم یادت میره از دهن نفس بکشی....کوچولووووووو
هههههه
عالی به فکرشم هر روز 
پاسخ:
هعی
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۳۰ ســــارا تــــک
لینک و دنبالی عزیز
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۳۰ ســــارا تــــک
لینک و دنبالی عزیز
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۹ محمد محمدیان
پاسخ:
:)
چی بگم کاش تیغو بزنم راحت شم این تیغ ....
پاسخ:
:(
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۵ پارسا قلندر
“گـریه” آخـریـن چیزیست کہ بـاقی میمـانـد …

و “بـغـض” یکی مـانـده بہ آخـری …

و “امیـد” پیش از بـغض میتـرکـد .



میای تبادل لینک کنیم ابجی
پاسخ:
آری برادر
این پست بدآموزی داره ها!
مسولیت اونی که افسرده ست و باخوندن این پست شاید شاهرگشو بزنه با خودت!
پاسخ:
باشه...گناه اینم پای من...

سقفش جهنمه دیگه!
اِ من که نظر میذارم برا این هم گذاشتم نمیدونم چرا نیست
پاسخ:
جدی؟
تو هرزنامم هم نبود نیگا کردم...
۰۷ آبان ۹۴ ، ۲۱:۳۰ آقای دارستانی
اینا اورجنال خودت نوشتی
پاسخ:
اوهوم
۲۲ آبان ۹۴ ، ۱۶:۰۵ آقای دارستانی
بزن رگو دیگه معطل چی هستی؟ هااا؟
پاسخ:
کوری چشم کچلا نمیزنم خخخخخخخ
Your posting is abuelstoly on the point!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">