مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۰۹
شهریور ۹۴

سلام..

تو این پست خبری از از فوش و بد و بیراه نیست...

این بار میخوام بگم چرا داغونم...چرا ب این روز افتادم...چرا امیدی ب زندگی ندارم...

هه...

حتی نمیدونم از کجا شروع کنم...از سی و دو شیشه کپسولی ک هر روز

در یکیشونو باز میکنم؟

از چ شروع کنم؟

از مادر و پدرم؟ مادر و پدری ک حتی ی بار از خودشون نپرسیدن تنها دخترشون

چرا باید از 17 سالگی زخم معده داشته باشه؟ چرا باید قرص بخوره...

ارث؟ هه!

هیچ ارثی درکار نیست....

من این بلارو خودم سر خودم آوردم...

من چیزایی میخورم که اگه ب ی پهلوون بدی از پا درش میاره...

چرا؟ دیوونم؟

ن ب خدا دیوونه نیستم...درد تنهایی نکشیدی اگه بهم بگی دیوونه...

جون دادن عزیزتو غرق خون  تو پنج-شش سالگی ندیدی...

هنوز درد بچه ی هفت ساله رو نمیدونی ک وقتی داره جلوی در خونه با دوستاش

بازی میکنه تو یه لحظه خون ب دلش بشینه...میفهمی؟ بچه ی هفت ساله...

نمیتونم بگم...اومدم دلیل بگم ولی هرچیزی رو نمیشه گفت...

من برا دردام مسکن نمیخوام...من محبت میخوام

ی محبت از جنس مادر....از جنس پدر...ی برادر ک بدونه چ میگم...ی خواهر ک بتونم بهش بگم...

نریز لامصب...چرا از چشمم میای پایین؟ بتمرگ سرجات...صورتمو خیس نکن...

همین تو بودی ک نذاشتی حرف بزنم...هر جا خواستم حرف بزنم تو بغض لعنتی بیخ گلومو گرفتی..

گورتو گم کن از زندگی مــــــــــن....

نمیخوام گریه کنم....

ب خدا نمیخوام گریه کنم....

خنــــــــــنده هــــــــــای منــــــــــو بهــــــــــم پــــــــــس بدیــــــــــن...

موافقین ۸ مخالفین ۱ ۹۴/۰۶/۰۹
فیروزه

نظرات  (۴۷)

ای جانم
منم زخم معده دارم 
الان بخاطر درادات من دارم گریه میکنم
پاسخ:
دیوونه گریه نکن...

فقط من باید گریه کنم...بذار جای تو هم من گریه کنم
سلام خوشحال میشم با تبادل لینک و دنبال کردن اگر موافق بودید خبر بدید.
استناد میکنم به روزایی که خانم مجری میگفت: عقب..آفرین..بازم عقب تر
و من میخوردم به دیوار پشت سرم

smile.. tomorrow will be worse : )
پاسخ:
چ جوری بخندم؟....چ جوری؟
نه اجی منم داغونم
پاسخ:
داغون...!
هییییییییییی اجی بمیرم برات 
الهی قربونت برم 
خودتو خالی کن اجی خالی کن.
پاسخ:
خدا نکنه...
حسی که در مورد خودم دارم اینه که انگار تو یدونه حباب نامرئی گیر افتادم
ولی در مورد تو نمیتونم چیزی بگم اینجا کسی از زندگیت خبر نداره پس نمیشه درکت کرد فقط میتونیم همدردی کنیم
پاسخ:
دمت گرم افشین....

خیلی رفیقی.... :)
کوچیکتم
پاسخ:
آقایی
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۳۱ مای رو دخمل تنها
:(
هی روزگار.... واسه چی با خودت اینجوری میکنی...
بهتره شاد باشی بخندی چون نمیدونی تا دو دقیقه ی دیگه چه اتفاقی واست رخ میده...
بهتره هیچ وقت کاش نگی...افسوس گذشته رو نخوری....الان مهمه...آینده مهمه....
اگه این طوری نبود که گذشته اسمش گذشته نبود..
اینا همش یه نصیحت کوچولو از طرف یه دوست 12ساله به یه آجی 17 ساله باشه؟؟؟
پاسخ:
آجی دوازده ساله ی من...عزیز دلم...خنده ای ک اجباری باشه و از ته دل نباشه چ فایده؟
17 ساله دارم همینطوری الکی میخندم...
ی جاهایی دیگه طاقتم تموم میشه
.... صدای خنده خدارو می شنوی؟ به آنچه که تو محال می پنداری می خندد.. ! 
به این جمله ایمان بیار 
کل دنیام نباشن تو خدارو داری.. کسی که لحظه ای از تو غافل نیست
پاسخ:
غافل شده....ب خودش قسم ک ازم غافل شده....
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۲۴ سیبیل مغرور
فیروزهههههه
دیدی قول دادم میام وبت و اومدم
اما چ اومدنی
چقد غمگین....
بگردم برات
نمیدونم چرا خیلی درکت کردم
تو دلم پر غصه شد برات
وب یگی دیگه از بچه هارو هم پیداکردم ک خبر عقدش رو داده بود
چقد امشب شوک شدم
فیروزه عزیزم میخای ی مشاور برو
پاسخ:
سلام عزیز...دلم برات تنگ شده بود...

مشاور؟؟؟
چ کار میخواد بکنه برام؟ میخواد دلداری بده؟ میخواد بگه تحمل کن؟ میخواد بگه زندگی همینه؟ میخوادراه جلو پام بذاره؟؟؟
خسته شدم از حرفاشون...
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۲۹ سیبیل مغرور
وای فیروزه همش دلم پیشته نمیتونم از وبت بیرون برم
تو چ کردی با خودت دختر
اون عزیزی ک ازت فوت شده کیه؟
چیه ک نمیتونی بگی تو پستت
بمن بگو درددل کن
حس میکنم میتونم مرحمت بشم
پاسخ:
فدات شم عزیزدل....

ی چیزایی رو نمیشه گف...ی چیزایی فقط میمونه توی دل آدم و میپوسه همونجا...

نمیشه گفت....ی چیزایی مرورش خیلی درد داره....
درسته دختر هستی و این دردا برا ی دختر زیاده.
ولی خیلیا شرایط بدتری دارن مثل خود من که نه خواهر دارم نه برادری و نه پدر حتی و....خیلی چیزای دیگه ک جای گفتنش نیست میدونم سخته میدونم از زندگی شاکی هستی ولی باز هم خداروشکر چون چیزهایی داری ک خیلیا ندارن
پاسخ:
من ن خواهر دارم ن برادر....پدر و مادرم ک فقط اسمشونو یدک میکشم....درد هرکسی براش درده مث ی کوهه...دردم برام خیلی درده...


البته از حق نگذریم....ی خواهر دارم ک ب دنیا نمیدمش....گیسوی خودم :)
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۴۶ عرفـــــ ـــان
من چون فازم باهات یکیِ ..
پس نمیگم به فکرش نباشو فلانو اینا ...
فقط یه چیزی، الکی حالِ خودتو بدتر نکن !
من همیشه با خودم میگم یا تمومش میکنم یا همینطوری ادامه میدم !
با قرص خوردن هیچی تموم نمیشه ... کلی عوارض داره !
از حالِ الانتم بدتر میشی ...
در ضمن یه نگاهی به آمار بنداز ... درصد خودکشی هایِ موفق با قرص فقط ۲ دهمه درصدِ ... یعنی قرص برابر با فیلم بازی کردن !
حالا شاید من اشتباه کردم و منظورت از قرص قرصایی بود که برایِ ضخم معده میخوری ...
امیدوارم زودتر خوب بشه ظخم معده ات ...
خیلی خوبه که میتونی گریه کنی ؟ چرا ناراحتی از این که اشکت میاد ؟
میدونی با همون اشک چقد خالی میشی ؟
من بعضی وقتا آرزومه که گریه کنم بلکه یکم خالی بشم !
امیدوارم زندگیت یه دفعه کلی عوض بشه و بشه همونطوری که دوست داری ...
یکی واردِ زندگیت بشه که انقدر بهت محبت کنه همه ی خاطراتِ بد رو فراموش کنی ...
پاسخ:
آره قرصای زخم معده منظورم بود...

چ بگم داداش....هیچی ندارم بگم...الان فقط اشکام میاد...

نمیدونم از درد معدمه یا دردی ک تو زندگیم دارم...
فقط میدونم الان فقط دارم اشک میریزم....
اخیییییییییییییییییییییییییییییی ناراحت شدم اجی
پس چرا دیگه به وبم سرنمیزنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
شرمنده گلم حالم یکم خوب نیس...

امشب بیدارم تا صبح...بهت حتما سر میزنم
با اینکه درداتو نکشیدم ولی میفهمم چی میگی

همه ی دوستام وقتی دلشون میگیره میان پیش من
تا یکم دلداریشون بدم, ولی هیچ کس نیس که خودمو دلداری بده

منم بدجور تنهام , فقط شوما دوستای مجازی رو دارم...
با اینکه درداتو نکشیدم ولی میفهمم چی میگی

همه ی دوستام وقتی دلشون میگیره میان پیش من
تا یکم دلداریشون بدم, ولی هیچ کس نیس که خودمو دلداری بده

منم بدجور تنهام , فقط شوما دوستای مجازی رو دارم...
پاسخ:
عزیزم...
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۵ مصطفی امیدوار
من دلداریت نمیتونم بدم ولی سعی میکنم زخم جدیدی به دلت اضافه نکنم ببخشید
پاسخ:
چرا معذرت خواهی میکنی؟

اون موضوع تموم شد و رفت...ما الان دوستیم
:(
پاسخ:
:'(
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۱۵ مهلا اقاکاظم
تو دنیای مجازی همه چی الکیه...خالی بندیه....دلتنگیا..قربون صدقه ها...فداتشما...
من هیچوقت از دنیا خوشم نیومد...چون اینجوری زندگی کردن واس من نیست..
من ازترحم متنفررررررم!به هیچ کسیم ترحم نمیکنم!
گریه کن خالی شی!گریه کن خانومی!
حیف عهد بستم گریه نکنم وگرنه همراهیت میکردم!
اجی هر جای دنیا باشی...حالت بد باشه...واقعا میگم ادرس بده میام پیشت!!
من شاید ادمه خوبی نباشم اما تو رفاقت کم نزاشتم واسه همینه از همه خوردم!
جدی میگم فیروزه....
تو تنها نیستی!!

پاسخ:
فدات
خخخخخخخخ مهلا خدایی راس میگی؟
چند نفر پایه هستن بریم پیش فیروزه؟
الکی نه ها واقعی میگم
پاسخ:
خخخخخ افشین ناقلا...
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۳ سیبیل مغرور
امتحان کردی مشاور رو و نتیجه نداده؟
همین حرف زدن باهاشون آدمو آروم میکنه
همین ک یکی تو غمت سهیمه
فقط ی نصیحت
بخاطر همین قضیه محبت و اینا ک گفتی خیییلی مواظب باش
بخاطرش ب هر مرد و نامردی پا نده
بپا تو دام نیفتی چون الان واقعا یه طعمه ای براشون
حرفام کلیشه ای نیس روش فک کن
دوست چی؟
دوست خوب نداری باش بحرفی؟
ارتباطت با خدا چجوریه؟
نمیدونم از چ راهی میتونم کمکت کنم
پاسخ:
ن عزیز برا محبت جلو هرکسی سر خم نمیکنم...

ی خواهر ماه دارم...گیسو جونم...

چشم ب حرفات گوش میدم
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۳۲ مای رو دخمل تنها
اما خنده ی اجباری چیه ؟؟؟
مگه کسی بدن میل خودش میتونه بخنده؟؟؟
خیلی ناراحت شدم واقعا متاسفم اما آجی اینی که میگه خدا ازت غافل شده خیلی بده واقعا بده چرا خوب این جوری میگی یکم اعتماد بنفس داشته باش قبلا رو ول کن برا آیندت مهم باش واسه آینده ارزش قائل شو نه واسه گذشته ات اگه این طوری باشه گذشته اگه مهم باشه تموم زندگیت خراب میشه از گذشته ات فقط تجربیاتشو نگه دار بقیه اش بنداز دور.....    :(
پاسخ:
:)
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۴ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
نمیدونم چیبگم
اووووووووووووووووف
پاسخ:
....
چ خبرهههه ایجا؟؟
هی یووو با گوشی نمدونم چرا نمیشه کامنت گذاش یهویی حرفا قاطی میشه 
جا داره بهت بگم ک داری خییلی منفی بافی میکنی
درسته مامان بابات اشتباه میکنن اما بهرحال باید قبول کنی ک اوونا خیلی چیرا ب تو دادن
همین رفاه
فیروزه هیچوقت نبودی جای دخترایی همسن خودم خودت ک از گرسنگی انقد بیخوابی کشیدن ک یادشون از تنهایی و خیلی چیزا نیاد نمیدونن نت چ هس اصا همینقدر ارتباطی ک تو تو حداقل فضای مجازی داری با بقیه رو هم نداشتن
مامان بابای تو نخواستن زخم معذه ذاشته باشی اما تو خواستی و اشتباهم کردی
یادته ساعت 4بود ازت میپرسیذم نهار خوردی میگفتی نع؟/؟
برچی اونا تا یه سنی نمیذاشتن تنها بری خونه؟چون میدونستن مامان بزرگت بهتر ازت مراقبت میکنه اما خودت خواستی تنها باشی تو خونه
نمیگم اشتباه کردی یا درست 
نمیدونم
اما تو وقتی نارحتی زوم میکنی رو نقطه های سیاه زندگیت
اینهمه 
ادم مامان باباشون سرکارن صب تاشب تک بچم هستن زندگیشون ک تموم نشده شده؟؟
بیماریم ک همه دارن
هم چین میگی زخم معده انگار چ هسسسس برو عاااامو خدارو شکر کن همین یه ذره مغزتو ازت نگرفته
منم هرروز دکترم ((:
انقد کولی بازی درآورم عایاااااا؟؟؟
وخی دختر وخی گریه نکن عه عه خرس گنده
بابام نمیذاره بیام اونروز دیگ قطعی گف 
ولی قراره از مهر بیای کانون دیگ
بعد هردوهفته همو میبینیم(((:
دیگ منو ک داری چیز دیگه ای هس ک از خدا بخوااای؟؟؟(((:
پاسخ:
فدات آجی....قربونت برم
چی بگم آبجی.چی بگم...
پاسخ:
:(
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۱۶ پارسا قلندر
درود وب شما هم جالب بود 
مخصوصا این پستت 
امیدوارم همیشه موفق باشی 
و حالت رو ب راه بشه ♥
با تبادل لینک هم موافقم 
پاسخ:
ممنون....چشم
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۳۰ maede jooooooooooooon
ایشالاه مشکلت حل بشه عزیزم
پاسخ:
ممنون
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۲۳ سیبیل مغرور
گیسو مث اصفهانیا حرفید
کانون؟
چقد نقطه مشترک
:-)
فیروزه من حالم خیلی بده خیلی
یه احمقی یروز اومد تو زندگیم ک رید بش و رفت 
ی دختر پدرسگ...
من الان مث چی ازش میترسم اسمش ک میاد حالم بد میشه حس میکنم میخاد بیاد زندگیمو نابود کنه
خیلی حالم بده...
خیلی...
پاسخ:
بیخیالش آجی.....

سعی کن بی اعتنا باشی بهش
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۱ سیبیل مغرور

سلامتی


⇜ ســﺎﻗــــے ⇝


⇅ ﺳﻼمتی ﺭﻭﺯﯼ ﮐــﻪ ﺑــﺎﻻ ﻋﮑﺴــﻢ ﺑﻨــﻮﯾﺴـﻦ ⇅


⇜ ﻫـــﻭﺍﻟﺒـــﺎﻗــــے ⇝

۱۰ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۴ سیبیل مغرور

بَـــــــعضے وقتا‌ 


بَـــــعضے آدما 

پشیـــمونــم میکنن 

ازایــــنکه یه زمانے 

در حقِشــون بَدی نکــــردم ⇨

۱۱ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۰ رسول داود مطوری
آبجی خانم، با دردنوشته هم دردها تسکین پیدا نمیکنن !
آبجی خانم، میتونی یه یا علی بگی و حداقل خودت به داد خودت برسی ..
آبجی جان، کسی رو هم نداشته باشی باز خودت رو داری، به خودتمحبت کن ..


اگر عقل امروزم را داشتم کارهای دیروزم را نمی کردم
ولی اگر کارهای دیروزم را نمی کردم عقل و تجربه امروزم را نداشتم !!!
رنجهایم را داخل کیسه ریختم و دم در گذاشتم
اما فرشتگان برایم باز فرستادند
معطر به عطر بهشتی. . .
تا هرگز یادم نرود روزی همین رنجها بود که راه نجات را به من آموخت
همین رنجها بود که راه درست زیستن را به من هدیه داد
رنجهایم را بوسه میزنم 
و در صندوق گنجهایم میگذارم
گذر زمان جواهرشان میکند
از آنچه بر سرتان گذشته نهراسید
حتی فرار نکنید
بلکه دوستش بدارید
همان گذشته بود که امروز شما را ساخته
امروز را دریابید تا فردایی خوش بسازید
پس شاد زندگی کنید. . 

:: پرفسور حسابی

وبگاه : Delnama.com
پاسخ:
ممنون...حتما میام پیشتون
لینکی 
پاسخ:
مرسی
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ

سلام اجی لینک و دنبال میشی . از خدا میخوام مشکلت حل بشه

پاسخ:
مرسی عزیز
سلام
امیدوارم یه روز اونقدرشادباشی که تموم دردات یادت بره
پاسخ:
مرسی
سلام 

باورت میشه فیروزه 


منم امروز انقد گریه کردم 

لامصب منم ارزومه وقتی میخوام  حرف دلم رو  بزنم  اشکم  لعنتیم  شرشر مث ابشار نیاد  پایین 

باعث بشه  نتونم حرفو بزن  مجبور بشم  بخورمش  

همیشه با بغضم  همیشه


یه روزی این  زندگی  تموم  میشه چه با سرطان چه با هر  مرض  دیگه 

چه اروم  بگیری بخوابی دیگه بلند نشی  چه  با تصادف 

ولی اون روز کی میاد هاااااااااااااااااااااااااااااا>؟
پاسخ:
نمیدونم.....!
به  نبود  خدا    

دیگه 

اعتقاد  دارم 

نیستش  که ببینه 

نیست 

به هیچی  دیگه اعتقاد ندارم 


پاسخ:
....
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۲۰ مهلا اقاکاظم
من با افشین بهشتم نمیااااااااااام!!! اصن به من چه فیروزه !خودت میدونیو مشکلت!!مگه از جونم سیر شدم؟؟
والااااااا :)
پاسخ:
برا چ؟
افشین بچه ب این ماهی....

افشین؟ ببین چ ازت تعریف میکنم...پرچمتو بگیر بالا
زخم معده فقط باخوردن بعضی چیزاخوب میشه 
ی ماه اگه هرشب کباب بخوری مثله اینکه خوب میشه 
عمم داره دکترش گفته بود سیر ابیو کباب خوبه  
پاسخ:
خب من چیزایی میخورم ک بدترش کنه.

گفتم تو پست...!
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۰ سارا کاشانی
بعله زندگی سخته :(
پاسخ:
:(
یکم دیگه امید وار باش 
به محبت ها هم میرسی
پاسخ:
امیدوارم
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۰ ܓ✿ بانوی بهار
نمی دونم چی بگم
خیلی متاسف شدم
انشاالله خدا خودش کمکت کنه
پاسخ:
ایشالا....
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۶ ܓ✿ بانوی بهار
گلم هم دنبال هم لینک:):*

سلام فیروزه خانوم،
امیدوارم بهتر باشی.
می دونی، روزهای ما هم سپری می شن و می رن، چه باهاشون دعوا داشته باشی چه دوستشون داشته باشی. انتخاب با خودته. این اندازه سختگیری نکن به خودت! که چی؟ چی رو می خوای نشون بدی؟ به کی می خوای نشون بدی!؟
یادت نره، برای رسیدن به کامیابی هرگز اون رو وابسته به یک شخص یا یک چیز نکن! برای کامیابی تنها نیاز به ''دلیل'' داری. جز این باشه شکست خواهی خورد!

پاسخ:
مرسی امیدجان....

چشم...سعی میکنم :)

هرگاه تمام بلا ها و سختی های بشر را دریک جا جمع کنند و درمیان مردم تقسیم نمایند،بدبخت ترین مردم چون سهم خود را ببیند،از سهم نخستین خویش راضی شده و لب از شکایت می بندند.

 

صدای درونت هست که باید بهت تسکین بده

 

چیزی رو میشنوی که میخوای بشنوی

 

تو خیلی دنیا رو جدی گرفتی

 

اگر بخواهم انسانهای این کره خاکی را به حیوانات تشبیه کنم البته بلانسبت فکر میکنم تعداد بیشمااری جغد بروی کرهی زمین

 خواهیم داشت.چه بسیاریم که فقط بدی ها و زشتی ها را می بینیم و مانند جغد روی خرابه ها و خرابی ها می نشینیم،

آواز های شوم سر می دهیم و از زمین و زمان می نالیم آیا با این رفتار حال و روزمان بهتر خواهد شد؟

بی تردید خیر! چون تا وقتی که قدردان  چیزیکه داریم نباشیم به چیز بهتری دست پیدا نخواهیم کرد؟

غمت نباشه عزیزدلم:)
غصه خوردن حالت رو خوب نمیکنه گلم:)))))
پاسخ:
:(
سلام عزیزم
همه تو زندگیشون غموغصه زیاد دارن ولی فک کردن بهش وگریه گردن چیزیو درست نمیکنه...
دیدی دیوونه ها چجوری میخندن؟ تو این دوره زمونه باید همینجوری بخندی...هیچی نمیفهمی فقط از ته دل میخندی...اینم حالوروز منه...یه دیوونه روانی...هه
ولی ترجیح میدم یه دیوونه باشمو مثه یه دیوونه بخندم تا اینکه یسره فازغم بگیرمو گریه کنم دونفرم ازکنارم رد شن به جاهمدردی انگ افسرده بهم بزنن...
بخند حتی اگه دنیا بهت نمیخنده...
ببخش اکه دیر بهت سرزدم دوسمممم...
lمواظب خودت باش نبینم اشکو تو چشات ابجی...خوش باشی
پاسخ:
فدات هانیه جونم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">