مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۰۸
شهریور ۹۴

گـــــــفت دوســــــت دارم...


نیــــــگاش کــــــردم...دور لبشــــــو پاک کــــــرد!!


خـــــودش فهمیــــــد گــــه اضافـــــی خورده....!


صـــــــرفا جهــــــت اطـــــــلاع :


مـــــن میزونـــــــم نه آویـــــــزون...


+ ساعت 12:27 بامداده...

صدای منو از بستر بیماری میشنوید..

امان از این زخم معده که فکر کنم قرار نیست بذاره ی آب خوش

از گلوی من پایین بره...

از صبح ب خاطر همین سوزش معده هیچی جز صبحونه نخوردم...

الانم ب خاطر گرسنگی شدید سرم درحال انفجاره اما تا میام چیزی بخورم

انگار تمام حجم معدم پره و میلی ندارم...

خدا این بلارو سر دشمنامم نیاره...

دارم میمیرم...شب بسیار بدیه...

همم خوابن...هیچ کسم پیدا نمیشه تو مخاطبینم ک بهش اس بدم

چرا دونفر هستن ک هردوشون همین الان شب بخیر گفتن...

وای دارم میمیرم...

همین الان یهویی...!

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
فیروزه

نظرات  (۳۸)

لاییییییییییییییییییییییییک
پاسخ:
مرررررررررسی

همواره منصفم از عشق دوری نمیکنم ولی با آن مثل یک شیاد رفتارمیکنم

ازآنچه دراختیار دارم لذت میبرم،

حق دارم عشق بورزم به هرنحوه که مایلم،سرشار ازعشقم وعشق را میخواهم آنگونه که آرزودارم،

درهر زمان  وهرمکان وباهرکس که میخواهم

اینست خرسندی ومسرت روانی فکری وعاطفی

زندگی مال منه هرجور میخوام زندگی میکنم ،من آزادم تا عقایدم را در هر کجا باشم بیان کنم

سر گردان آواره،نه دیوانه در به درهر آن چه دلت میخواهد مرابنام

 

عشق به افرادی که لیاقتش را دارند،نه هدر دادن آن برای افراد نمک نشناس



الهی همیشه میزون باشی
پاسخ:
:)
چرا عشق خیلی وقته فیلتره
پاسخ:
هه
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۴۵ ✿شمیم زندگی✿
خوب
پاسخ:
:)
از چه لحاظ میزونی؟
پاسخ:
ههههههه از همه لحاظ
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۹ دخمل شب یلدا♡♡♡
لااااااایک !
پاسخ:
:)
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۳۵ مای رو دخمل تنها
خیلی هم خوب 
لاییییییییک
پاسخ:
:)
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۸ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
خمشون عالین
لایک
پاسخ:
:)
لایییییییییک داری
پاسخ:
:)
لاییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک
واقعا واقعا واقعا واقعا عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود.
پاسخ:
واقعا واقعا واقعا مررررررسی
من لینکت کردم تو هم لینک کن
پاسخ:
ب روی جفت چشمام
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۴۷ عماد بی قرار
LoL
پاسخ:
:)
آرامش واقعی رو برای تو آرزو میکنم دوست عزیزم...
پاسخ:
ممنون
بسی عالیی
پاسخ:
بسی مرسی
عافرین به تو دخمل میزون
پاسخ:
بعله پ چ؟؟؟
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۷ مهلا اقاکاظم
عااااااااااااااااالی بود خانومی!
من میزونم نه اویزون! :/

پاسخ:
:)
بسی عشق فیلتر نی !
شماها فیلترش کردن با این توصیفاتی که ازش دارین !
واقعا که !!:-(
دیسسسسسسسسسسسسسسس لاااااایک !!:-(
پاسخ:
هه....
فیلتره و با هیچ فیلترشکنیم باز نمیشه...
عمرا...
آپم
پاسخ:
رو جفت چشام
لایک
پاسخ:
:)

ﺩﮐﺘﺮ ﮔﻔﺖ ﭼﺮﺍ ﺳﯿﮕﺎﺭ ﻣﯿﮑﺸﯽ؟؟؟ ﺩﺭﺩﻫﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺷﻨﯿﺪ !!!!!!!!!!! ﺑﺎ ﮐﻤﯽ ﺗﺄﻣﻞ ﮔﻔﺖ : . . . . . . . . . ,. . . . . . . ﺗﺮﯾﺎﮎ ﺑﮑﺶ بدبخت .... ﺗﻮﻫﻢ آدمی آخه؟با اینهمه مشکلات!!

پاسخ:
:)
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۵ نـیـلـی خانوم

هه لایک

پاسخ:
هه مرسی
بافیلترشکن هم باز نمیشه
پاسخ:
منم همینو میگم
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۴ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ

عااااالی لایک

پاسخ:
:)
چرا کاملا باز شدنی و البته "رام "شدنی !!:-)
بسی در اشتباه هستید !!
یکم سختی داره ولی می ارزه !!!
پاسخ:
من ک میگم این راه ک میروی ب ترکستان است...

دیگه نرو....

خود دانی!
گو مفت خورد 
پاسخ:
بعله خورد
خوب نوش جانش مزاحمش نشیم
پاسخ:
بعله
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۱ مصطفی امیدوار
اگه تو هم یه پیک میخوردی همینو بهش میگفتی...
پاسخ:
ب کی؟؟؟
ببخشید من الان حالم خیلی بده هیچی نمیفهمم
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۸ آقای سر به هوا ...
گه نه گی :دی
بـــــــــــــــــــــه روزم ! اگر سیگار میکشی این پست رو نخون !
پاسخ:
خوندم و جوابت رو هم دادم دوسم :)
عشق ک فیلتر بوده
پاسخ:
آره بابا...
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۴۹ عرفـــــ ـــان
چه جاهلی :)
پاسخ:
جاهل..!

تا حالا از این زاویه ب خودم نگا نکرده بودم!
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۰۶ عرفـــــ ـــان
منظوره بدی نداشتم ! شوخی بود
ببخشید
پاسخ:
ن بابا فک کردی ناراحت شدم؟؟؟

بیخیال بابا....میدونم خودم

من اصن اهل ناراحت شدن نیسم....دوستان در جریانن :)
سلام علیکم
دعوتید به :
شما هم نویسنده باشید ..
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
فعلا خوب نیستم...

حالم بهتر شد حتما میام
خو چرا بم نگفتییییی؟

پاسخ:
هنو خوب نشدم گیسو....

واقعا حالم بده
امیدوارم که هرچه زودتر خوب بشی
سخت نگیردرست میشه درست نشد تموم میشه
  • یـکــے رَفـــتـــُــ✖
    یــــکــے مـــُــــوندُ✔
    یـــــکـــے از غـــُــصِـہ هاش خــُـوندُ✍
    یـــــکـــــے بـــُـــــردُ ✔
    یـــــــکــــــے بــاخــــتُ ✖
    یـــــــکـــــے بـا قِــسمَــــتِش ســاخـــتُ✔
    یـــــکــــــے بـــَـــخـــشـــــید➣
    یــــکــــے از آرزوش تَــرســـــــید↯↯↯
    یـــکـــے بَـد شُـده✖
    یـــکــــے رَد شُـد✖
    یــــکـــــے پــا بــَـنـــد مَــقصـَــــد شــُـد✔
    یِـــــکـــــــے اِنـــــفِــــــرآدے شُـــــــ‌ده زِنْـــــــــدِگْـــــــــیْـــش✔
    یِــــکْــــــــــےْ بـــآخْـــت دآده پـــآــــےْ ســــآدِگْــــــیْـــــش✔
    یِــــکْـــــــےْ هـَـــــرچــــــــےْ هَــســت بــآدلــــش صــــآدقِـــــــہ✔
    یـــکـــــےْ عــــــآشــــقہْ عِـــــشْــــقــِـشَـــ‌ـم عــــــآشــــــقہ✔

پاسخ:
:)
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۲ ســــارا تــــک

درک میکنم درد معدتو چون خودمم ازش رنج میبرم

به امید سلامتیت

پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">