مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۰۴
شهریور ۹۴

رو قانونــــــــات شاشیــــــــدم


فکـــــــــر نکــــــــن که وا میــــــــــدم...


مــــــــن جایــــــــــی سبـــــــــز شــــــدم


کـــــــه تخــــــــــم شـــــــرو پاشیـــــــــدن...!


موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۴
فیروزه

نظرات  (۴۶)

خخ
پاسخ:
:)
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۹ مهســـــــــــــا ...
لاااااااااایک داری باباااااااااااا...
پاسخ:
:)
عید تو هم مبارک فیروزه جون.
پاسخ:
مرسی :)
خییییییییییییلی قشنگ و کوبنده لاییییک.
پاسخ:
:)
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۰۸ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
لایکککککک
پاسخ:
:)
مرسیییییییییییی بابت چالش
پاسخ:
خواهش میکنم عزیز....وظیفه بود ب حرف دوستم گوش کنم... :)
خخخخخخخخ ای جان
پاسخ:
:)
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۹ مصطفی امیدوار
عالیییییییی
(الکی...)
پاسخ:
نظر شماس
عیدت مبارک
پاسخ:
تو هم عزیزم
لایک
پاسخ:
:)
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۶ محب محب زاده
 سلام شما به انجمن ما دعوتید
http://moheb36.rozblog.com/
سلام
وب زیبایی دارید
اگه باتبادل لینک موافقید با عنوان دهکده انسان های خاص لینکم کنید بعد بگیدمن هم لینکتون کنم
موفق باشید
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاشیدن بر زمینی که خدا ادعا می‌کند ساخته‌ی دست او است!
پاسخ:
....
عافرین
بشاش بشاش
شاش چیز خوبیه


بشاش تخلیه شی
پاسخ:
ههههههه
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۵۷ دخمل شب یلدا♡♡♡
لااااااایک.....
پاسخ:
:)
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۴۵ 🎧hidden love🎶🎵
لایک
پاسخ:
:)
واقعا ؟؟؟؟؟؟؟فامیل کرمونی/خخخخخخخخ من عاشق شهرم هستم
پاسخ:
آره.... :)
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۶ لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
لینک و دنبال شدیn_n
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۱۸ آقای سر به هوا ...
بسیار هم مودب :دی
بــــــــــــــــه روزم ...
پاسخ:
ههههههه پس چ من خیلی با ادبم


چشم الان میام

می دانی آقا..

نیامدن شما از نبودننتان دردناک تر است,نبودن از تقدیر است,اما..

نیامدن از تقصیراست.

تقصیر من,تقصیر ما;تقصیر از مسامانی ماست.

که اصلا شبیه نیست به مسلمانی شما.

هدیه به امام رضا(ع)سلامتی و تعجیل در فرج 5 صلوات باوعجل فرجهم و دعای فرج

والا به خدا
پاسخ:
:)
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۲۶ ↯✖امیـــــNeginـــــــــر حسین‌‌✖↯
ای جوووووووووووونم سوورنا:)))
پاسخ:
:)
خواهش
من خودمم عاشق این اتفاقام
پاسخ:
منم
الان این پستایی که بیشترش بی احترامی و فحش چرا باید لایک داشته باشه ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
ما این تیپ پستارو لایک میکنیم....شما دیس لایک کن :)
این دختر چقد آویزونی داره!!
:)
پاسخ:
دیگه....
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۲۷ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ

سلام لینک و دنبال میشی :)

۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۷ سارا کاشانی
نه بابا 
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۹ مهلا اقاکاظم
....راحت باش فیروزه جون..
فقط دویس متر جلوترwc هست !هرجور خودت دوست داری اون طور بهداشتی تره فقط :/
پاسخ:
ههههه باشه
قالبت قشنگه
پاسخ:
:)
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۹ پدرام یراقچی
اوف چه خطرناک
پاسخ:
:)
خب اخه اجی تا اعتماد متقابل نباشه عشق که عشق نیست فشق هستش.
پاسخ:
آره خب...
...
پاسخ:
....
این فیروزه رو نمیشه جلوشو گرفت
تو وب منم ریده :))
دمت گرم شاد باشی دختر
پاسخ:
خخخخخخخخخ افشین حالا من ی بار اومدم تو وبت ریدما.....همه جا باید بگی؟؟؟؟؟
مرسی پسرم...
عمه فدات.....خخخخخخخ
من میام وب تو باترس ولرز میرم بیرون:/
پاسخ:
هههههههههههههههه
نخند ی قرص ضد ترس واظطراب پیداکن برام:/
پاسخ:
باش....چشم
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۱۱ محمد محمدیان
ااای خدا
 از دست شما ..
پاسخ:
چراااا؟؟؟؟
دختر ب این ماهی
خوب بود لایک
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۰۰ پارسا قلندر

آن ناسازگاری زیستی 

که مَرگ می‌نامند 

کمی پس از عشق 

اتفاق می‌افتد

نمی‌میری، 

امّا 

مُرده‌ای ... 

۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۳ ســــارا تــــک
اگه با تبادل لینک موافقی خبر بده
پاسخ:
چشم
۱۸ مهر ۹۴ ، ۰۰:۴۳ محمدامین فضلی
هه عجب :)
پاسخ:
بعله
People nolralmy pay me for this and you are giving it away!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">