مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۰۳
شهریور ۹۴

 

ﻣــــﻦ ﻫﯿﭽــــﻮقت ﻭﺍﺳــــﻪ ﮐﺴـــﯽ ﺷـــﺎﺥ ﻧﺸـــﺪﻡ


ﻓﻘــــﻂ ﺷـــﺎﺥ ﺩﺭاﻭﺭﺩﻡ ﺍﺯ ﺷـــﺎﺥ ﺷـــﺪﻥ ﺧﯿﻠﯿـــــﺎ !


✘ بعضیـــــــا با "الـــــــتماس" اومـــــــدن…


با "ادعــــــــا" رفتــــــن!!!


هـــــــه…


خنـــــــدم میگیــــــــره!!! ✘✘


✘ آهـــــــای...


تویــــــی که ادعـــــات میشـــــه خیلیـــــا دنبالتـــــن…


اینـــــــو بــــــدون:


جنــــــس ارزون زیــــــاد مشتــــــری داره… ✘


✘ اون کسایـــــی که واســـــه تو ناز میکنــــــن


واســــه پریــــــدن با مـــــا نــــذر و نیـــــــاز میکنــــــن


ممکنـــــــه کوتــــــاه بیـــــــام


ولـــــــی


کووووووو تا بیــــــــام !!!!!


ﺣـــﺎﻝ نمیکنـــــــی ﺑﺎ ﻣـــــــﺎ ﺑﺎﺷـــــﯽ … ؟؟


ﻫـــﻪ ﻫـــﻪ,,,


ﺁﺏ ﻗﻨـــــﺪ ﺑﺨـــــﻮﺭ ﺭﻭ ﺑــﻪ ﺭﺍ ﺷـــــﯽ …


ما باختیــــــم…قبــــــول….!


ولـــی اونا که بــــردن هنـــــوز به باخــــت ما نرسیــــدن…!!


ﺧــﻮﺏ ﮔﻮﺷـــﺎﺗﻮ ﻭﺍ کـــــن ﺑﺒﯿـــــﻦ ﭼﯽ ﻣﯿﮕــــﻢ :


ﻣﯿﮕـــــﻢ ﻭ ﻣﯿﺨﻨــــﺪﻡ ﺍﻣﺎ ﻟــــــﺎﺱ ﻧﻤﯿﺰﻧــــﻢ …!!


ﻣﻮﺩﺑﺎﻧــــﻪ ﻭ ﺑﺎ ﻟﺤـــــﻦ ﺧﻮﺏ ﺟﻮﺍﺑﺘــــﻮ ﻣﯿﺪﻡ ﺍﻣﺎ تیــــک ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻡ …!!


ﮔـــــﺮﻡ ﻭ ﺻﻤﯿﻤــــــﯽ ﻫﺴﺘـــــﻢ ﺍﻣﺎ ﻫـــــــﺮﺯﻩ ﻧﯿﺴﺘــــﻢ…!


ﻫﻤـــــــﻪ ﻣﯿﮕــــﻦ ﺧـــــﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ...


ﻣــــــﻦ ﺍﮔﻪ ﺧــــــﻮﺩﻡ ﺑﺎﺷـــــﻢ ﺟــــــﻮﺍﺏ


ﺳـــﻼمتــــــــم ﻧﻤﯿــــــــﺪﻡ....!




* خیلیـــــــا دارن « عــــــــقـــــــــده » از مــــــــا


* خیلیــــــــام حــــرف « بیخـــــــود » مـیزنـــــن پشت ســـر مـــــا...


ولـــــــی عیبــــــــ نـــــداره...


اینـــــــــا رسمـــــا دایــــــورتن…


درستــــــــــــــه ما خوبـــــــــــ ✘نیستیـــــــــــم✘


ولـــــی مثــــــل بعضیـــــــا


لجــــــن تو جـــــوب نیستیــــــــــم !!!



شنیـــدی میگــن علـــف باس به دھـــن بـــزی شیرین بیــــاد؟


♚واســــه ما شیـــــرین کــــاری نکـــــن عزیــــــزم♚


��گرگـــــــا گیــــــاہ خــــوار نیستــــــن��


تــــــو واق واق میکنـــی...مــــن زوزه میکشــــــم  ⚠


تــــــو گـــــاز مــیــگیــری...مــــن جـــــــر میــــدم  ⚠


آناتومــــــی ســــــگ،


با⚠گـــــــرگ⚠ خیلــــــی فـــــرق داره....




+ خوندی؟ دهنت آسفالت شد؟ حالا گمشو بیرون...

دیگم زر اضافی نزنی که این بار جای دهنت شیکمت جر میخوره...


+ با عرض معذرت بچه ها...مخاطب داشت...اونم از نوع گاوش...

ههههههه


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۳
فیروزه

نظرات  (۴۲)

۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۲۲ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
پرت به پرم بگیره پرپرمیشی


لااااااااااااااااایک
پاسخ:
:)
بهترینی

بهترینی
پاسخ:
:)
 ممکنـــــــه کوتــــــاه بیـــــــام

 

ولـــــــی

 

کووووووو تا بیــــــــام !!!!!


لایییییک

 

پاسخ:
:)
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۹ مهلا اقاکاظم
خخخخخخ!فیروزه اگه من جای مخاطب خاصت بودم خودمو خیس میکردم!!!! :)
قشنگ بود اجی..
پاسخ:
مخاطب خـــــــــــــاص؟؟؟؟

خـــــــــــــــــــــــــــــــــاص؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مخاطب گــــــــــــــــاو بیشتر بهش میخوره...

هه
هر کی شاخ هست فیروزه دهنشو بست
پاسخ:
ههههه

دمت گرم داداش
عالی بود....
لایک
پاسخ:
فدات عزیز
با فیروزه کل نکن پسرم
من یه کله خرم 
مث دردسرم
آره دور برم 
ریخته کلی رفیق
هرکی منو دید
فیوزش پرید
از ترس ترکید
شب کابوس دید
بعدش بخودش رید

پاسخ:
ههههههههههههههههههههه
شما به هر دلیلی از مضمون یک سری وبلاگ ها بدت می آید که طبیعی هم هست: یا با عقایدت نمی خواند، یا بد می نویسند ولی نباید با یک چاقوی مجازی به دنبال نویسنده اش بیافتنی که در واقعیت ندیدش نه میشناسیش وهر روز کاکتوس نفرتت را آبیاری کنی!
بنظرم تو یه تیکه گوهی که از فرط حقارت و عقده بوی تعفنت همه جا رو برداشته!
پاسخ:
دمت گررررررررم
خوب حالشو گرفتی 
پاسخ:
ههههه
وای چقد تو شاخییییی:))
منم یه دوست دارم دقیقا عین خودتع عاشق این پستاست!!!
پاسخ:
د آخه شاخ خودتی....

تو و افشین واقعا ب درد هم میخورین....دو شاخ بزرگ....
منو افشین شاخ نیستیم ک:)):))
پاسخ:
چرا بابا....داییشم از همون بچگی کشفش کرده
عجب متن رمانتیکی دمت گرم 
پاسخ:
خخخخخخخخخ آره
لاییییک.
پاسخ:
:)
ه لایک
پاسخ:
:)
علف باید به دهن بزی شیرین بیاد


من زیاد علف نمیخورم
پاسخ:
هههه
مخاطبش ترکید به معنای واقعی :)))))
خدا رحمتش کنه :D
پاسخ:
ایشالا...
یا ابر فرض
اعصاب نداریا
پاسخ:
:)

نع...ندارم

فصل جدیدی در زندگانیم آغاز خواهد شد...
آیا ؟
بار دیگر صدای شادی و خوشبختی را خواهم شنید...
آیا ؟
دلم بسیار تنگ شده ، این نیز خواهد گذشت ....
آیا ؟
درگیریی های ذهن و فکر و خیال های الکی تمام خواهد شد...
آیا ؟...
اجی توهم اعصابت ضعیفها 
پاسخ:
چ جــــــــــــــــــــــورم
عیدت مبارک
پاسخ:
مرسی.....عید تو هم مبارک
:( 
فیروزه جونم ... ترسیدم!!! 
اونی که فیروزرو اذیت میکنه خر است :/
پاسخ:
خر است گاو است....اصن حیوان است
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۵ ✿شمیم زندگی✿
 وبازهم پستهای ناملایم شمامنودیوانه کرد :)
پاسخ:
چرا؟
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۶ آقای سر به هوا ...
پاسخ:
چشم فردا میام
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۱۹:۱۷ عماد بی قرار
بیچاره مخاطب خاص خخخ
ابراز محبتتون تو حلقم 0.0
پاسخ:
بابا خاص نییییییییییی...

بعدشم کسی نی ک بخوام ابراز محبت کنم بهش...

یکی از فامیلاس...حرف مفت زده پشت سرم الان جوابشو گرفت
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۴۲ سارا کاشانی
خودت باش جواب سلامم نمیخاد ^_^
پاسخ:
واقعا؟

حالاامیر اومده با یه شاخ بزرگ

دندونام مثل گرگ

فقط قهوه ترک

میزنی یه پک

به اون سیگارت

میزنی زنگ به اون دوست بی آرت

 

پس کل نکن پسرم

من یه آدم کله خرم

مثل درد سرم

آره دورو برم

 

ریخته کلی رفیق

پس نزن تو جیغ

چون من دارم تیغ

 

 

 

حالا چرا من، افتادم اینجا

برو بگو برو بچ بیان که من اینجام

 

نمی‌دونم این آخه چه وضعیه

گفته بودن مدیر شدن کار سختیه

 

یکی گفته بود، تکستات لوس شده

پسر برو بی‌خیال، دنیات پوچ شده

 

آره پول شده، آخره آرزو

نوبت توئه، بیا تو باامیر بگو

اگه نمی‌دونی، بزار من بت بگم

می دونم کمه، بزار من بت بگم

رفاقتا این روزا خیلی سخت شده

پاسخ:
لایـــــــــــــــــــــــــک

آره امیر

اومده بایه لشکر جدید

هرکی منو دید

فیوزش پرید

شب کابوس دید

از ترس ترکید

 

اسمم امیره

همون که بیکاره

تا صبح بیداره

عاشق گیتاره

 

آره میدونم

من دیوونم

حالتونو میگیرم

اگه نگیرم

من میمیرم

همه میگن

من شیک ترینم

 

نمیخوای ؟ همینه که هست

هرکی شاخ هست

وهار دهنشو بست

آره منم پست

با همین دست

پاسخ:
:)

زندگی چیه؟

زندگی مثل یه راه بند می مونه

جلوی بینایی تو رو گرفته تا حرکت تو رو آهسته کنه

و هر وقت که فکر کنی از اون گذشتی

بر می گرده و پشتت رو به خاک می مالونه

دوست و رفیق چیه؟

اونا مردمین که فکر می کنی رفقای تو هستن

اما اونا دشمنای تو هستن با هویتهای ناشناخته

و نقابهایی برای پنهان کردن رنگهای واقعیشون

 

پول چیه؟

پول چیزیه که مردم رو مجبور می کنه مثل احمقها عمل کنن

پول ریشه تموم پلیدی هاست

پول باعث میشه که همه اون رفقا دوباره دورت حلقه بزنن

قسم می خورن که همیشه برات می مردن

 

زندگی چیه؟

من از زندگی خسته شدم

از اینکه با لبخندهای دوستانه از پشت به آدمای دغل خنجر بزنم خسته شدم

از ارتکاب این همه گناه خسته شدم

از...خسته شدم

از اینکه بدون میله فولادی با آدمهای رذل رو به رو بشم خسته شدم

از غرق شدن تو غم و غصه هام خسته شدم

از اینکه سوار بی ام و نمی شم خسته شدم

از اینکه نمی تونم یه گردش سیاحتی برم خسته شدم

از چشم غره رفتن خسته شدم

می دونی چی دارم می گم؟

از تموم این مزخرفات خسته شدم

بهم می گن مثبت باش

چه جوری مثبت باشم وقتی که کثافت بودنو مثبت نمی بینم؟

می دونی چی دارم می گم؟

من درباره کثافتای دور و برم(درد دل میکنم).کثافتایی که می بینم

می دونی چی دارم می گم؟همین الآن از همه چیز خسته شدم

پاسخ:
منم خستم...
اجی من تو رو به چالش دعوت میکنم لطفا به تمام سوالاتی که من جواب دادم جواب بده و البته پستش رو مثل من بذار تو وبت همه ببینن بعد میتونی بعد چند وقت اون پست رو برداری.
خخخخخخخخخ
راست بگی همه ی سوالات رو.خخخخخخخخ
پاسخ:
چشم....

اگه فیروزه بهت چیزی میگه باید بگی چشم

رابطه ی بسیار صمیمانه داره با خشم

پاسخ:
دمت گرم امیر

تو خسته ای از بی مهری از دلبستگی یادها از نادانی و دیوانگی ها


از دشمنان خانگی از این همه بیگانگی تنهایی

از خدا خسته ای

پاسخ:
هعی...آره

اگه من مریضم و خسته

اگه تمام درا شده روم بسته

اگه همه میخندن میگن این یارو مسته

خودتو کنار نکش و فرار نکن

بمون و خوب نگام کن

خودتو مظلوم نگیر و بی گناه

نگو این وسط تو بودی بی پناه

فک نکن میتونی بکنیم رو سیاه

پیکو میبینی تو ریختی واسم

سیگارو نیگا تو دادی دستم

غمارو ببین تو کردی دل شکستم

نذاشتی جوونی کنم پرامو بستی

آرزوهامو کشتی امیدمو شکستی

خوشی هامو گرفتی که بگی هستی

آخرش به من میگی چقده پستی؟؟؟

پاسخ:
هه
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۱ رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ

لاااایک

پاسخ:
:)
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۵۹ دخمل شب یلدا♡♡♡
خیلی جالب بود !
پاسخ:
:)

عاااااااااالی بود

پاسخ:
مرسی
The best One 
Likeeeeeeeeeee
پاسخ:
:)
ایسمیییییی
خیلی باحال بود. دم شوما گرم
پاسخ:
:)
خداوکیلی حال کردم🙀
پاسخ:
:)
There are no words to describe how boudicoas this is.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">