مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۰۲
شهریور ۹۴


یـــــه روزی میــــــــشه ↡↡


رفقـــــــام میـــــگن فـــــFIROOZEHــــــری کجـــــــاس؟


پــــــــدرم میـــــــــگه پیِــــــــش خـــــــداس...


هــــــHEHــــه


موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۲
فیروزه

نظرات  (۵۶)

ای بابا:(((((((((((
پاسخ:
:(
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۴۸ سارا کاشانی
:( 

پاسخ:
:(
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۲ 🎧hidden love🎶🎵
نچ نچ نچ خدانکنه
پاسخ:
:(
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۵۲ افزایش بازدید وبلاگ
سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید.

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما

برای ثبت لینک وبلاگ خود کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام
ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور

عسلـَم، به نظر نمیرسد ترس از مرگ احمقانه باشد وقتی با دفن زیبایی موافقی!؟

پاسخ:
اوهوم...

از مرگ نمی‌ترسم اوست که از من می‌ترسد

مردن ترس ندارد چگونه مردن است که به اضطراب دامن می زند… و چقدر این روزها اضطراب دارم!

پاسخ:
آره...دقیقا
ساده بودیم فلانی!
پاک بودیم                             
و به هر لبخندی

آغوشمان را

به باد بخشیدیم

و به هر اشکی

دستمال هایی سپید.

 

بچه بودیم

و هر قصه ای

باور ِ بی بازگشت

هر ترسی

نوید ِ اکتشاف

و لولو

نگهبان ِ همه لذت های دنیا

که باید او را راضی

اورا سیر نگه می داشتیم.

 

ساده بودیم

و هر رفتنی را

اشک پشت پایی ریختیم

هر رفتنی را

قلبی به زیر پا

هر رفتنی را

تیغی به روی دست

هر رفتنی را...

ساده بودیم

ساده بودیم فلانی!
پاسخ:
لایک :)
قابلی نداشت
پاسخ:
:)
وقتی مردم لازم نیس کاری بکنید وقتی درایو اف مو فرمت کنید:)
روز مرگم ، روز بارانهای سخت .روز برف و روز باران ،روز من .
روز مرگم ابرها بر آسمان .تیرگی و تیرگی و تیرگی .
من چو اشکی بر زمین غلتیده ام . دانه ها اندر کنارم خفته اند .
روز مرگم برف ریزد از هوا ،دانه ها یک یک بریزند بر قبا .
چون کفن بر روی من خوابیده اند .چه سپیدی چه سپیدی چه سپید .
روز مرگم ابر ها نالان شوند ، غرشی چون شیر نالان در کنند
سرد چونان چون جهانی بی صدا ، قلب من آری چنین است بی صدا
روز مرگم آبها مهتر شوند ، از هوا و بر زمین جاری شوند .
قطره قطره بر لبانم جان دهند ، غسل تطهیر و نوای جان دهند
آه ... آه ای قطره های پاک و ناب ، ای که چون یاری برایم در نقاب ،
از برای من چرا نالان شدید ؟ .......
من ز خاکم پس مرا با تو چراست ، تو ز آبی و مرا از این که راست
روز دفنم روز سخت و روز غم . دفن کردند و سپردندم به خاک ........
ای خدا ،آید همی صوتی به گوش . من ندارم طاقت این ساز و سوز .
آری آری این صدای قطره است ...، که ... میخورد بر تخته سنگ قبر من
آری ، آری این نوای بودن است .این صدای زندگی برتر است
پاسخ:
عالی
لایک
پاسخ:
:)
به سلامتیش
پاسخ:
ب سلامتی کی؟ چی؟


مرگ؟


اره ب سلامتیش
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۲ عماد بی قرار
به فکر مرگ بودن خوبه ولی نه در این حد :|
پاسخ:
هوووووووووم.....ولی خو من در این حد فکر میکنم :)
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۳ عرفـــــ ـــان
منم دوس دارم همچین روزی زودتر برسه برای خودم !
پاسخ:
هعی....
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۶ عرفـــــ ـــان
حالا مگه میرسه !
ما که حالمون داره از زندگی بهم میخوره صد سال عمر میکنیم !
ولی اونی که تو اوج لذت بردن از زندگیه یه سرطان میگیره یه سال بعدش میمیره !
اینم عدالته دنیاس !
پاسخ:
آره واقعا....

من حاضرم باقی مونده ی عمرمو بدم به اونا...
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۰۸ عرفـــــ ـــان
منم حاضرم ...
ولی کاش به همین راحتی بود !
پاسخ:
کاش...
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۲۸ ✿شمیم زندگی✿
خدانکنه دیوونه این حرفاچیه؟!یکم امیدواروشادوملایم باش.....خداهست غصه چه معنایی میده؟!
پاسخ:
هعی...!
خدا نکنه...
ولی خودم دلم میخواد زودتر تموم شه...
واسه ما زندگی فقط یه کابوسه نصف شبه...
پاسخ:
آخ گفتـــــــــــــــــی...
تو نباشی ما به کی بخندیم؟
پاسخ:
ب ریشت...

وا !!!!

مگه من دلقکم؟

شاخ بزرگ....خخخخ

بترکی افشین


منم با نظر داداش عرفان موافقم .
پاسخ:
اوهوم
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۰۱ مهلا اقاکاظم
اگه خداخواست....خوشبحالت!
اینا که میگن خدانکنه...
اون موقع که روحمون مرد کجا بودین؟؟ •_•
پاسخ:
هعی........
HEH LIKEEE
پاسخ:
:)  .......  :(
اااااااااااااا وووووووووووووووووااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ه ه ه ه ه ه !!!!!!!!!
پاسخ:
:(
خدانکه
پاسخ:
:(
:( 
دورجون :(
فاز خوب داشته باش 
حیف دختر به این ماهی نیست؟ 
پاسخ:
:(

دختر ماه...؟

هعی...
خدا نکنه اجی جونم
پاسخ:
:(
این چیه؟
این چ پستیه>؟
پاسخ:
حرف دل...
خدا نکنه اجی خوشگلم وااااااااای خیلی وحشت ناکه بمیرم الهی
پاسخ:
خدا نکنه عزیز....تو چرا بمیری؟
همچین خریتی اگه بکنی خودم میکشمتا
پاسخ:
:(


اون موقع دیگه چ جوری میخوای منو بکشی؟ من دیگه نیستم.... :(
اجی تو که این کارو نمیکنی نه؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا نکنه که این کارو بکنی.من دق میکنم اجی
پاسخ:
دیگه....

روزگار همیشه ی جور نمیمونه عزیز...

ی روز یکی میاد یکیم میره...
بچه بازی در نیار
فکر کردی خودتا بکشی اون طرف فرشته ها منتظرتن با دسته گل؟
مطمئن باش این خبرا نیس
پاسخ:
میدونم....


ولی جهنم قشنگ تره
واای خدا مرگم بده نگو تو هنوز جوونی عاقبتش یکم فکر کن.
پاسخ:
عاقبتش مرگه...

چیزی نیست....ی خواب آروم زیر خاک...
دیگه حرف از مرگ نزنی هااااااا میام اونجا خودم میکشمت که نخوای خودکشی کنی هاااااا .این حرفا چیه والا.زبونتم گاز  بگیر اجی.خدا نیاره اون روزو
پاسخ:
اینو نگو عزیز....

خدا زودتر بیاره...
وااااااااااای نگو اجی نگو کفر میگی.نگو 100 عمر رکنی
پاسخ:
کفر....؟
چرا...؟
خدا قهرش میاد؟ خدا چرا بعضی وقتا رحمش نمیاد؟ خدا چرا نمیبینه؟ خدا چرا ساکته؟
چرا همش قهرش میاد؟ چرا همه چیز کفره؟ چراااااا؟؟؟؟
خدا اگه خودشم میخواست من بمونم یکم کمک میکرد....اصن کجایی خدا؟



چرا نمیبینمت؟
هیییییییییییی خدا ببین وضع زندگی بنده هاتو این از من این از فیروزه همه حالشون خرابه خدایا خودت یه نگاهی بنداز
پاسخ:
نگا نمیندازه....خودش رفته اون بالا بیخیال همه چ....

خدایا تا حالا..................

پوووووووف...ولش کن بابا
جهنم قشنگه؟
چی از جهنم میدونی که انا میگی؟
برو فکرای چرتا از خودت دور کن
پاسخ:
چرت این زندگیه...چرت این نفس کشیدنای بیهودس...چرت اینه ک عزیز ترین کست جلوت پرپر بزنه...چرت تنها شدنه...چرت..........چرت منم!
هیییییییییییییی اجی بمیرم منم بمرم راحت شم.همه حالشون مثل تو هستاش اما به روی خودشون نمیارن.تو دلت بریز خوب میشه شاید
پاسخ:
تو دلم ریختم شد عقده بیخ گلومو گرفت....

دیگه جا ندارم...
خداااااااااااااااااا خودت کمک کن.همین
پاسخ:
 نمیشنوه.....سرش ب بنده های خوبش گرمه....

یکم ک گناه کنی ازت رو برمیگردونه
فک نکن فقط تو مشکل داری
از ما گفتن
حالا هر جور راحتی
پاسخ:
هعی....

بیخیال داداش....ببخشید یکم دلم پر بود اینجا خالیش کردم...

ببخش ناراحت شدی :(
ن بابا چ ناراحتی
شما آبجی ناراحت نباش ما هم ناراحت نیستیم
پاسخ:
فدات
خدا نکنه
پاسخ:
:)

ماهی داداش...مرسی.
خواهش آبجی جان
پاسخ:
:)
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۰۳ محمدرضا زال آقایی
خدا نکنه دیوونه :((((((((((((((
پاسخ:
برا چ آخه؟
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۵ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
خدانکنه
چرا این حرفو میزنی
پاسخ:
چرا نزنم....؟
عاره اجی مرگ



عشقه به قران عشق
پاسخ:
هعی
خدا نکنه خواهرم
پاسخ:
:(
   ای بابا

خدا نکنه 

چرا با خودت این جوری می کنی؟
پاسخ:
:(
 خواهش می کنم
پاسخ:
:)
خدا نکنه دیوونه
اجی گلم کرگ دست خداست منم خیلی تلاش کردم براش بی فایدس خاطر جمع
پاسخ:
هعــــــــــی...

ســایــــه ی مـــرگ رو ببیـن همــــــین دوروبراس

اما امیر  نمیده به خــــــودش هـــــول وهراس

مدتها میـــــــگذره و تو همـــــین حــــــال وهواس

چون خســـــــــته از دنیــــــا و این جـــور وجفاس

 

همیشــــه بودش واســـــــه ی همه سنگ صبور

ولـــــــــی آخر خـــــــودش هـــــــــم افتاد تو تنور

 

خــــودش مشـــــــــــکل داره از هرکـــــی بیشتر

خیلــــــــــی درد داره بـــــدتر از زخـــــــــم نیشتر

 

یکــــ کـــــم فکـــر کرد و دید که غــــــرق مشکله

تو هـم مثل همه بخند و بگو این حــــرف خوشگله

 

ولـــــــــی بدون که لابــــــلای حرفــهاش پر درده

توی سخـــــــــتی خـــــندیدن فقــــط کــــارمرده

دید واســــــــــــــــه غصه شده اســــــــیر وبرده

با یـــک نگـــــاه دید که همـــــه چــــی دیگه زرده

آره خــــــــــودش دیــــــــد که از زنـــــدگی طرده

امیر خستســـــت و پشـــت به دنیا کرده

 

خیــــــــــلی وقت گذشت و شد تـــــــــــارک دنیا

چون میـــــــگفت دیـــــگه نداره کـــــــاری تو دنیا

پاسخ:
هعی....لایک
واقعا زندگی خسته کنندست ولی چاره ای نیست
ادم مجبوره دیگه باید چیکار کنه
مگه چاره ی دیگه ای هست
عزیزم توهم خودتو ناراحت نکن
خوشحال میشم به وبم سر بزنی
وبم واقعا خوبه
بیا
پاسخ:
ب روی دیده
انشاالله در این کار موفق نباشید:)
شاد باشید;)
پاسخ:
:)
خب...
من چی باید بگم ؟
ماشالا این همه نظر بسه دیگه همه حرفارو زدن
پاسخ:
حرفای من چ پس؟؟؟؟
خفه لطفاااااااا 
:-(اوفففففففف  
پاسخ:
:(
Hey, kilelr job on that one you guys!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">