مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۰۱
شهریور ۹۴


پرچــــــــم شمــــا با " لـــــاس " بالاس....!

ولـــی اونجــــا جای رخت و لباســـــای ماهـــــاس

پس گامــــاس گامــــاس...

واســـه خودیـــــا نمیذاریـــــم کـــــلاس

انگشــــت وسطمــــــونم رو به لاشیـــــا همیشــــه بالاس...

فداییمــــون واســــه هرچـــــی آدم مشتـــــی و با وفـــــاس

خودمــــــون آس....

رفیقامـــــــون خاص....

دیـــــگه نکن هیــــچ وقت خودتـــــو با مــــن و اد لیستم قیـــــاس...





آره مـــــن ســـــگ

ولــــــی میکنـــــم مـــــخ آدمـــــارو هـــــک...

اصـــــن عمویـــــی تو عالـــــی

نگـــــا به ریختت بکــــن شدی عیــــن قوطـــــی خالـــــی...

فک میکنــــی هرکــــی دورته تــــک پــــــره؟؟

ولــــی مث خـــــودت با همـــــه تـــک تـــک میپـــــره...

اینــــارو نگفتم کـــــه خودمـــــو بگیــــــرم

خواستــــــم بهت برینــــــــم...

آررره...



با مـــــن تریپ "سنگیــــن" برندار...

مــــــن خودم winston عقابیم...

اونقــــــــدر سگـــــــم که با خودمـــــم کنــــــار نمیـــــام...

پـــــــرت به پـــــــرم بگیـــــــره پـــــــرپــــــری...

آخه کـــــــی بهت گفته تـــــک پـــــــری؟؟؟

تو لاشـ ـ ـ ـ ـی فقط دم پـــــــری...



+ لینک کسایی ک سر نمیزنن حذف شد...

ب سلامت...!


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
فیروزه

نظرات  (۴۹)

لایـــــــــــــــــــــــــــک
پاسخ:
:)
اجی شما هم لینکی هم دنبال خوشحالم کن با لینک کردنم و با دنبال
پاسخ:
خیلی وقته هم لینکی هم دنبال :)
تو هم خیلی وقته لینک و دنبالی اجی.مرسییییی
پاسخ:
:)
راستش رو بخوای اجی خیلی دوستت دارم خیلی
پاسخ:
منم دوست دارم عزیز دل

قربونت :)
  عصبانیت از کلمات می بارد




همیشه مهربان بمانید
پاسخ:
:(

آخه عصبانیم
لایک
پاسخ:
:)
خخخخخخخخخخ 
پاسخ:
خخخخ........^_^
 جسارتا ببخشید چرا؟
پاسخ:
خواهش میکنم...


دیگه زندگی با هرکسی ی جور تا میکنه با منم اینجوری....
 ببخشید شما نمی تونید زندگی رو عوض کنید ؟

شما برا زندگی تعیین تکلیف کنید 
پاسخ:
متاسفانه نه....

شنیدی میگن خود ریده را تدبیر نیست؟؟؟؟

من خودم ریدم به زندگیم...خودم گه زدم ب شادیام...حالام دیگه نمیتونم کاری کنم...

من زندگیمو با اعتماد ب کسایی ک لیاقت نداشتن، سرگذاشتن رو شونه ی خانواده ای ک فقط اسمشونو ب یدک میکشم وگرنه از غریبه هم غریبه ترن قهوه ای کردم...

چاره ای نیست...باید سوخت و ساخت
مرد بی درد مرد نیست
البته مرد ک نیستی ولی خوشم میاد دردشو همیشه داری
و کماکان هنوزم شاااخ خخخ
فدامدا...
پاسخ:
:)

کاش مرد بودم................هعی....بیخیال!

شاخم خودتی....خخخخ

فدااااااااا
مردا  رو با  نرا   یکی نکن
تو هم مردی فقط سیبیل نداری خخخ
آپم بدو بدو
پاسخ:
خخخخ

باشه
Heh likeeee
پاسخ:
هه....مرسی :)
وقتی نمی‌توانی به رفیقت بگویی:” برو رفیق دارمت” باید سرت را بگذاری زمین و بمیری… دارم سرم را روی زمین می‌گذارم.
پاسخ:
خدا نکنه....
دود سیگارم را هزاران بار به رفیقم ترجیح می دهم ,

کم رنگ است ولی دورنگ 
نیست !!!
پاسخ:
لایک
دوباره شعله آتش ز سینه‌ام برخاست
دوباره آه آه آه، چقدر رویایی!
 
همیشه هر که درآمد به گوش جانم خواند
دروغ‌های مکرر، به شکل لالایی
 
چه کاردستی ِ خوبی، خدا، گرفتی بیست
چقدر آدم سنگی، دل مقوایی
 
بیا... نمایش نو! ابتذال ِ دلقک‌ها
چهاست در پس پرده به جز خودآرایی؟
 
نه دین و مذهب پستی، نه کفر گستاخی
نه میل گوشه‌نشینی، نه شوق شیدایی
 
کجاست محرم رازی که این همه گویم
چه جای دوست در این گیر و دار خودرایی
 
نگو که قسمت ما شد به این همه تکرار
که هست در پی امروز، هه... فردایی
 
 
هنوز هست امیدم به خنجر تو رفیق
پاسخ:
هعی...
درود و صد درود به رفیق دوست داشتنی ام.

پاسخ:
سلام امیرآقای گل گلاب...
مرسی و اومدی با این همه نظر عالی
سلام
نباید به آدما عشق ورزید وبها داد بخدا جنبه اش ندارند برات شاخ میشون واز بالا بهت نگامیکنن
پاسخ:
اره دقیقا
کــاش رفاقـت ما مــثـل رفاقت ســیگـار و ویـسکـی بود، کــه بــدون هــم بــا همــه قــهــرن!
بهترین راه برای در امان ماندن از دلشکستگی ها این است که هیچ چیز از هیچ کس توقع نداشته باشید
دوست اونی نیست که باهاش درکه و فرحزاد بری ، هرهر بخندی
دوست اونی نیست که تا جایی گیر کردی بهش زنگ بزنی و ازش کمک بخوایی
دوست اونی نیست که توی خلوت اوج ارگاسم تجربه کنی
دوست اونی نیست که لاشی بازی دربیاری و فرنداتونو باهم عوض کنی
 
نفهم دوست اونی که چند ساعت که ازش خبر نداشته باشی عصابت کیری بشه و وقتی دیدش بگی تخم سگ کجا بودی؟ نمیتونستی به خبر بدی که کجا گم و گور میشی ؟!
 
پ.ن: اَهــــ ... پاکت سیگارم کجاست؟
پاسخ:
لایک
،مواظب بعضیادوست باش که شاید بدترین دشمنانت باشند!
چه می گویم؟
مواظب همه کس باش،به هیچ کس اعتماد نکن!
پاسخ:
هعی...
وبت عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه
پاسخ:
مررررررررررسی :)
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۳ جیگر مونا (علی)
لایککک 👍 👍 👍 👍 👍 👍
پاسخ:
:)
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۴ سارا کاشانی
لــــــــــــایک
پاسخ:
:)
منم یه دوستی دارم عین چس از خودش تعریف میکنه


این عکس نوشته دومیه عالیه واسش
پاسخ:
ههههههههههههه

میگه:

 اگه قرار بود کسی با گنده گوزی ب جایی برسه...
الان راسو سلطان جنگل بود...


اینو همیشه ب دوستت بگو :)
خخخخخخخ

اجی دمت جیزززززز

از این به بعد همینو بهش میگم
پاسخ:
ههههههه
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۱ دخمل شب یلدا♡♡♡
یا خدا.....ازت میترسم.....!
خخخ....
پاسخ:
نترس بابا....بی آزارم
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۵ عماد بی قرار
همچنان شب اول قبرم آرزوست :)
راستی این متون رو خودتون می نویسید یا کپی ... ؟
پاسخ:
ههههههههه...ای بابا خدا نکنه عماد آقا

مطمئنا کپی...
عکس اولت لایک
پاسخ:
ینی بقیش دیس لایک؟

 خدایا!

غروب این روز را با غروب گناهانمان یکی گردان . . .





فانتزی تموم عمر من
حسی است
بی هیچ اسمی
بی هیچ رد آشنا رو خاکی
و
من سالها عاشق شدم بی تـــــو
یــ حسِ
بی تفسیر وحشتناکـــــ

آره
بی هیچ اسمی میشه عاشق شد
جادوی این دلدادگی کم نیست
با عشق و بی تابی مدارا کن
آدم من
تقصر حوا نیستـــــــــــــــ

حس دل تنگیم رو بشناس
حس عاشقانه ی من
راز این خونه سکوته
حرمت سکوت رو نشکن

آره اینه زمزمه های سکوت تمام عمرم
در
دستای گره خوردمون


پاسخ:
بیگ لایــــــــــــــــــــــک
توهم ک کلن دعوا داری:|خخخ
پاسخ:
خخخخخ
گاهی اوقات لازمه

آدم ها برای یکدیگر نقش سیگار را بازی میکنند.......

همدیگر را میکشند.......

لذت می برند.......

دود می کنند.......

تمام می کنند......

زیر پا له میکنند.....

و بعد از اندک زمانی،سیگاری دیگر را روشن میکنند.



۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۲۰ محمدرضا زال آقایی
هه من کلا فانتزیام جالبه عزیزم ;))
فانتزی نداشته باشیم چی داشته باشیم :((((((((((
پاسخ:
هووووووووووووووووچ
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۳۲ ✿شمیم زندگی✿
اووووووووووف یکم مهربونتروملایم تر:)
پاسخ:
نمتونم ب جان شوما...
اوه اوه فیروزه جونم چرا انقدر عصبی شدم آجی؟ کی ناراحتت کرده بگو چشماشو دربیاریم...
پاسخ:
فدات عزیز....

خودم پدرشو درمیارم....مرسی :)
همون ماجرای تماشاگرنما هستش
پاسخ:
اوهوم
بابا اعصاب کجاس والا بی اعصاب نباش
پاسخ:
ههههههه

ای خدااااااااااااااا....بچه ها من اعصابم درسته چرا ازم میترسین آخه؟
طفلی طرف !
خوش به حالت حداقل می تونی هر چی دلت خواست بارش کنی تا ادم شه !
ما اینجور پستامون تو دلمونه !:-) / :-(
پاسخ:
تو هم بریز بیرون خالی شی
خیلی جمله های سنگینی بود...
جز لایک چیزی ندارم بگم :)
پاسخ:
:)
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۳۵ 🎧hidden love🎶🎵
بابا خشننن لایکک
پاسخ:
خداااااااااااااااااااااااا
حس کل کل نیست به خدا
پاسخ:
به خدا...
سلام لایک عالی بودن
پاسخ:
:)

مرسی
تکست حامله میشی حرف نداشت

پاسخ:
:)
مثه همیشه عالییییییییی......
لایکککککک....
پاسخ:
:)
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۴۵ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
لااااااااایک
پاسخ:
:)
دمت گرم 
ببخش دیر میام  
پاسخ:
اشکالی نداره
Good to see real expertise on display. Your coruiibttnon is most welcome.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">