مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۲۴
مرداد ۹۴


 حاجـــــــــی شــــــما "خوشگــلی" مـــــا "زِشتـــیم" 


قبـــــــــــول...!


شـــــما دور و بـــــرت پــــــــره از "دافـــــــای" خوشگــــــــل


ولـــــــی مـــا دور و برمـــــون چنــــدتا "رِفـــــیق مـــــشتی"


 شــما شبــا با "ماشیـــن و سیستـــم" بـابـاتون برو عشــــق و حــال


ولــــی مـــا شبــــا...


سیستـممــــــون شـــــده یـــه "هندزفـــــری"


و چنــــدتا آهنگ " پاشایـــــــی و تتلـــــــو " 


 شـــما هفته ای یـــه بار "ویسکــــی" و "ودکــــا" و "ابسولـــوت" بـــــزن


ولـــــی مـــا هرشــــب همــــون "عـــــرق کشمــــش" رو میزنیـــــم 


 شــــما پولتـــــو بــــــده "لبــــــاس مــــــارک" بگیــــــر


مــــــا هــــــم پولمونـــــو میدیـــــم واســـــه خرجـــی "خـــــونه"


 شــــما "عشقــــت" دوس دختــــــرتـه...


ولـــــی مـــا عشقمـــــون "مـــــادرمـــــونـــــه" 


 شــــما دغدغتـــون اینـــه کــه با کــــدوم "تیــــپ" بری ســـــرقـــرار


ولـــــی مـــا تو دغدغــــه "زِنـدگـیمــــــون" گــــم شدیــــم


👣 حاجــــــــــی...👑


ولـــــی بــــاز با ایــــن وجـــــود خیـلـــــی از ما عقــــب تـــــری..


درستــــه مـــا "باختیـــــم" ولـــــی تویــــی که بـــــردی


هنـــــوز بـــــه "باخـــــت" مـــا هــــم نرِسیــــــدی ツ

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۴
فیروزه

نظرات  (۷۲)

۲۴ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۱ nafas sadat ......m
لایــــــــــــــــــــــــــــــک
پاسخ:
:)
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۱۹ ✿شمیم زندگی✿
 مـــا عشقمـــــون "مـــــادرمـــــونـــــه"
پاسخ:
:)
 نفهمیدم کدومش خوبه کدومش بد ..
پاسخ:
منم نفهمیدم تو چیو میگی....  :)
لایک
پاسخ:
:)
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۵ مهســـــــــــــا ...
مث همیشه عااااااااااااااااااااااااالییییییییییی : )
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۵ مهســـــــــــــا ...
مث همیشه عااااااااااااااااااااااااالییییییییییی : )
پاسخ:
:)
"لجبازی خدا"
فوق العاده است
فـــــوق الــعـــاده

لایک
پاسخ:
:)
:)
حاجی...؟
پاسخ:
نه اون حاجی ک رفته مکه...ی حاجی دیگه
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۹ جیگر مونا (علی)
لایک 👍 زیبابود
پاسخ:
:)
اوووف لایییییک
پاسخ:
اووووووووف...

:)
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای


درست دیدم؟؟؟؟
تــــــــــتــــــــــلو...
الهی قلبولش بلم من
پاسخ:
:)
like
پاسخ:
:)
عکسش خوب بود :)
پاسخ:
یعنی مطلبش بد بود :)
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۸ عماد بی قرار
یاد این شعر افتادم !
مست بود و مست رفت و مست مرد
حاجی از همسنگرش رو دست خورد
پشت خطی ها همه حاجی  شدند
نام او بر کوچه ی بن بست خورد!
 


پاسخ:
:)
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۲ مهلا اقاکاظم
قشنگ بوووود!مرسی اجی :/
پاسخ:
:)
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۴ سارا کاشانی
لایک ^_^
پاسخ:
:)
فیروزه همه که اینجوری فک نمی کنن !!!!
پاسخ:
ولی من اینجوری فک میکنم
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۷ محمد محمدیان
این سری از حرفهات از قبلی ها کمی بهتر بود
ایشالله روز به روز بهتر بشه
پاسخ:
:)
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۲ مهدی اصغری
لایک داری
پاسخ:
:)
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۵ مهدی اصغری
روزتون پیشاپیش مبارک
پاسخ:
مرسی واقعا :)
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۴ عرفـــــ ـــان
زندگیِ من که پر از لجبازی با خودمِ ! :/
پاسخ:
:)
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۳۶ مهدی اصغری

یا رب ، دعای خسته دلان مستجاب کن ...

پاسخ:
:)
لایک
پاسخ:
:)
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۹ مهدی اصغری

این روزها تلخ می گذرد ، دستم می لرزد از توصیفش !

همین بس که :

نفس کشیدنم در این مرگِ تدریجی، مثل خودکشی است ،با تیغِ کُند.
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۷ مهدی اصغری
امشب غزل دوباره هوای نگار کرد
یادش میان مطلع شعر انفجار کرد

ستی کشید بر سر ابیاتم امشب او
حتی غزل به لطف نگار افتخار کرد

بر مِهر و ماه صورتش افتاده تار مو
یک خنده بر صلابت لیل النهار کرد
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۲ مهدی اصغری
زمانی که سرنوشت
خلاف میل تو رقم خورد
و بدون چون و چرا گفتی:


الهی رضا برضائک و تسلیم لامرک...

بدان بنده ای..


۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۴ مهدی اصغری
خداوند لبخند زد
دختر آفریده شد
لبخند خدا روزت مبارک




پاسخ:
:)
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۴ دخمل شب یلدا♡♡♡
;-)
پاسخ:
:)
خیلی زیبا می نویسید
موفق باشید...
پاسخ:
:)
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۰۹ پدرام یراقچی
با اینکه از تتلو خوشم نمیاد اما مطلبتو دوست داشتم
:)
پاسخ:
:)
آخه مطلبم درمورد تتلو نبود...:))))
emtehan ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،khob bod !
bad nabod !!!:-)
پاسخ:
Good :)
لایک داری اجی...
واقعا عالی بود...
ولی من تورو ببینم فقددددد....
پاسخ:
هههههه نمیبینی دیگه..رفتم ک رفتم...اگر بار گران بودیم و رفتیم اگر نامهربان بودیم و رفتیم....
دیگه فیروزه رررررررفـــــت.....هعی
حالا چ خودمم تحویل میگیرم...خخخخخخ
دلم برات تنگ میشه دوسم
هعععععععععععععییی...
دله منم واست تنگ میشه....
پاسخ:
بگذار تا بگرییم چون ابر در بهاران...






خخخخخخخخ
بابا شاااااااخ خخخ
از نوشته هات خیلی لذت بردم ممنون
لینکوندمت دوس داشتی لینک کن
فهلا تا بعدا

پاسخ:
اااا....شاخ خودتی...
باوشه...لینکی
خوبی خره دانا ایول حال کردم با این پستت درسته عقله درستو حسابی نداری ولی بعضی پستات شانسی قشنگ از کار درمیاد الان لهت کردم غرورتو لگد مال کردم حالت اومد سره جاش حالا بشین حرص بخورموها خودتو بکن تا خنک شی
پاسخ:
کوووووووووفت....درد مرض احمق روانی
میدونی من اصولا طرفدار حقوق حیواناتم...خوب الاغم جز خانواده ی حیواناته دیگه مگه ن؟
پ چیزی بت نمیگم ک شخصیتت نره زیر سوال...
ههههههههههههه
بشین حرص بخور حالا.....ای جااااان چ حالی میده زورت درمیاد....چش تنگ عصبانی!
خخخخخ
حالا حالت چطوره شتر؟
اااا...شترم بهت میاد هااااا...خوبه رتبت از الاغ دانا رسید ب شتر...پیشرفت خوبیه
یووووهوووووو
موهای تو الان خودش ریخته دیگه نیاز ب زحمت تو نی ک بکنیشون
ههههههه...چ طوری عمویی؟
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۶ مهدی اصغری
خدایا نجاتمون بده از این دنیا
پاسخ:
نجات نمیده ک هیچ بدتر زجرمون میده
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۶ مهدی اصغری
ن فیروزه اینجوری نگو
قطعا خدا هوامونا داره
پاسخ:
نمیدونم...کاش همینطوری ک میگی باشه...
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۲ مهدی اصغری
قطعا همینه
خداوند در گمان بندگان است.
یعنی هر جوری که خدا را شناختی و بهش ایمان داری به همون اندازه کمکت میکنه
پاسخ:
هعی خدا....
راست میگن؟؟؟
خو پ دست منم بگیر خدا...مخلصتم... :)
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۰ مهدی اصغری
دو روز زندگی دنیا ارزش غم و غصه نداره.
پاسخ:
همینو بگو...بزن بر طبل بی عاری ک آن هم عالمی دارد
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۶ مهدی اصغری
ن که بی عاری میگم غصه الکی نخور
پاسخ:
ب روی دیده....سعی میکنم
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۳۹ آقای سر به هوا ...
لجبازی با خدا ...
تشبیه جالبی بود !
.
بــــه روزم با داستان های من و مادر :))
پاسخ:
دارم میـــــام :)
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۴۹ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
لااااااااااااااااااااااایکککککککککککککک
پاسخ:
:)
خخخ اره الاغم یه حیوانیه مثه تو منم طرفداره حقوقه حیواناتم برا همین اینقد هواتو دارم دیگه کره الاغه نادان اخه چی بت بگم چش گشاده افغانی اشغال سبزی نکببت هر چی فک میکنم نمیتونم چی بت بگم که لیاقتشو داشته باشی خرمگس اخه لیاقتو بو نکردی شترمرغ کره خر میمونننننننن بزغاله پشه کوره چسنه برقه خرخدا گربه زرده کخ حالا برو بشین فک کن به فشام البته اگه میتونستی فکر کنی این حالو روزت نبود خخخخخخخخخخخخخخخخ اوخی بچم پوسته لباتو نکن حالاعیب نداره خدا اینجوریت کرده دیگه دسته خودت نبوده که خدا هیچ جونوریو بی حکمت نیافریده منکه هنوز هیچ حکمتی از خلقته تو دستگیرم نشده شاید وقتی فسیل شدی ایندگان به حکمت خلقتت پی ببرند انشالاهههههههههه لال از دنیا نریید بگید امیننننننننننن
پاسخ:
امیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــر
دعا کن فقط دستم بهت نرسه وگرنه میدونی چ میشه؟ اول خوب با ماشین از روت رد میشم له شی بعد چن بارم جلو عقب میرم ک خوب با زمین یکی شی بعد با کاردک جمعت میکنم میندازمت تو چرخ گوشت چرخت میکنم بعد بدن بی مصرف چرخ شدتو انقد میزنم ب در و دیوار تا خوب ورز بیای بعدم ب سیخ میکشمت میذارمت رو آتیش صدای جلز و ولزتو گوش میکنم...گوشت کباب شدتم میبرم میذارم جلوی هاپوی محلمون....بین هاپوها دعوا میشه اونام تیکه پارت میکنن اخرشم اضافاتت میفته وسط کوچه ی ماشین میاد از روت رد میشه با چرخاش...
فهمیــــــــــــــــــــدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کره بز ...عوضیییییییییییییییییی



هووووووووووی نکبت.....تا یکشنبه ممکنه نباشم بیام ببینم نیومدی سر بزنی خودم میام اراک این فرایندای بالارو روت انجام میدم ب بچتم میگم بابات زیادی عرعر میکرد فروختیمش....افتاد؟
کصافط
نـــــــــــــــــــــظـــــــــــــــــر!
پاسخ:
....!
۲۷ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۱ مهدی اصغری


نه آن شدم که خواستی!

نه آن شدم که خواستم!

 تکلیف من این وسط چیست

خدایا؟

خدایا اشتباهم این بود ،جای تو ،خودم را

به خودم سپردم!

وای به این اعتماد به نفس


اووووووووه مای گاد.....اینا رو واس کی مینویسی دخی ژووون؟
فک کنم دهنش گا...ده شده بدبخت....
ولیییییی بااااااااریک..عالی بود خواهری ژژژوووونمممم;))))))))))
پاسخ:
:)
اووووووووه مای گاد.....اینا رو واس کی مینویسی دخی ژووون؟
فک کنم دهنش گا...ده شده بدبخت....
ولیییییی بااااااااریک..عالی بود خواهری ژژژوووونمممم;))))))))))
سلام
و عرض ادب و احترام دارم
پاسخ:
علیک سلام
و عرض ادب  و احترام too....!!

دنیای بدون تو هیچه

نگو دنیام غمگینه ؛نگو دلم ازت سیره

ازوقتی رفتی عکساتو بغل می گیره

از بارون یا عکسات؟؟ از کی سراغتو بگیره؟؟؟؟؟

شبا از کنار خونتون رد میشم

شاید سایتو از پشت  پنجره ببینم

ولی نیستی و بغضم می گیره

می بینی چقد دلم بهونتو می گیره؟؟

خیلی زود منو ترک کردی

نباید به این زودی ولم می کردی

خودتو سپردی به خاک برای همیشه

دل بریدی از این دنیای بی ریشه

دنیای من بعد تو غمگین ترم میشه

دنیا بدون تو برام هیچه.........

تو نبودت هرشب اینجا بارون می گیره

میرم زیر بارون و نیستی؛ گریه م می گیره

دلم میخواد یه بار دیگه اون چشماتو ببینه

میاد کنار مزارت؛سنگ قبرتو بغل می گیره

می بینی دلم از دنیا؛از این تقدیر خیلی سیره

عشقم اون زیر نبینم دلت بگیره

تا صبح دلم تورو بغل می گیره

مبادا دلت ازم نبودم بگیره

هرجا باشی نفسم به نفست گیره

دنیا بدون برام هیچه....

چهارم شهریور کتاب سهم من این نبود

منتظر باشید

خخخخخ دستتم برسه کاری از دستت بر نمیادگلابی چن وقت نبودم هار شدی اره باز من اونقد می ارزم که سگا سرم دعوا کنن تو چی که بندازنت گوشه خیابون سگام نگات نمیکنن باید بمونی تا کرم بزنییییییییییی خخخخخ هرهرهرهرهرهرهرکجا میخوای بری خره گیسوام که رفته شمال برا خودش توام میخوای بری پیشه اون
پاسخ:
خفه شو تا خشتکتو نکشیدم سرت......الاغ

ن بابا نت ندارم...الانم با اینترنت ایرانسل اومدم
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۹ یونس اکرمی
حاجی زندگی همینه
همه رو بیخیال بالایی کریمه
کور بشه دوتا چشمی که نبینه


دمت گرم
پاسخ:
دم تو گرم....با نظرت حال کردم

میام پیشت هفته ی دیگه فعلا با اینترنت ایرانسل اومدم سرعت کمه
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۸ مهدی اصغری

دختره از پسره پرسید : ساعت چنده؟
پسره :9 و 12 دقیقه و 35 ثانیه و 7 صدم ثانیه و 21 هزارم ثانیه و 40 ده هزارم ثانیه
سه روزه دارم فکر میکنم چجوری اینقدر دقیق گفته








تازه فهمیدم شماره داده خیر ندیده


پاسخ:
ههههههههه

دم پسره گرم
قهری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
قهر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نهههه.....برا چ؟؟؟؟؟؟
سلام وبلاگ شما عالیییه ومطالبتون هم جالب و اموزنده
از شما خواهش میکنم که به وبلاگ من سربزنید و حتماحتماحتماحتماحتماحتما نظر بدید
پاسخ:
آموزنده؟؟؟؟؟؟؟؟


یا جد سادات.....بچه ها از این وب چیزی یاد نگیرین هااااااااااااااااا....


خخخخخخخخخخخخخ


اومدم...
فک کردم قهری-_________-
پاسخ:
فکر نکن تو اصن
فیییییییییییییییروزه جوووووووووووووووووووووووووونی 60 روزگیه وب(یا ب عبارتی همون دو ماهگیه وبت) مووووووووووووووووووووووووووووووووووووبااااااااااااااااااررررررررررک باشهههههههههههههههههههههههههههههههههههه
پاسخ:
ههههههههههههه مرسی....

دوماه شد؟ قربونش برم بچم دوماهه شده....خخخخخ
سلام
یه مدت نبودم
آپ کردم

پاسخ:
چشم میام...فقط....یکشنبه!
Big like
پاسخ:
thanks
بعضی ها دکتر هستند، بعضی ها مهندس، بعضی ها اصلا لقب ندارند؛ اما احمقانه ترین و عوضی ترین لقبی که وجود دارد حاجی است!

حاجی از دست من شاکیه 

حاجی گیج شده، دنبال بازیه 

حاجی دشمن من دین توست 

با حرفات نکن مردمو سست 

حاجی اسلامو من از تو شناختم 

۳۴ سال تمام با دروغات ساختم 

حاجی نگی عقلمو کامل باختم 

نه خره! تازه تو و دینتو شناختم 

حاجی مردم اعتقاد دارن به خوب و بد 

حاجی تویی که با الله و کتابت میکنی داد و ستد 

حاجی خدای ما مثل الله تو نه پولیه نه زوریه 

حاجی دین یعنی آزادی، نه اسلام تو که موجب نابودیه 

حاجی تو دین ما ناموسو خاکو هموطن 

ولی دین تو انسانیت پشم، تا حسابها پر شه، خارج از وطن 

حاجی اعتقادات ما دفتر و دستک نداره 

فقط عقل توشه، خرافات اصلا جا نداره 

حاجی رفراندوم بزار به امید آری 

میبینی خودتو دینتو میبندن به گاری 

حاجی دین تو، توش خوب خیلی بده 

سید و امام و مشتی لقباییه که با دین تو اومده 

حاجی الله تو خیلی شره 

هرجا که تو با دینت میری، حقیقت باید در ره 

حاجی فقر و فحشارو نگاه کن 

تو رو به الله ت ایرانو رها کن 

حاجی به لطفت شدیم جنگ زده 

از روزی که اومدی، هر کون نشسته ای به ایران چنگ زده 

تو که چشماتو بستی 

تو که شمشیر به قتل من بستی 

اگه شیخ نیستی فکر کن 

روزی صدبار این شعر رو ذکر کن 

دشمن ما خدا نیست 

هیچ قلبی از اعتقاد جدا نیست 

دشمن ما الله و قرآن وشیخه 

زندگی زیباست، خودتو نفروش حیفه 

دنیارو کردن جهنم به امید بهشت 

اگه راسته چرا به آزادی میگن زرشک 

حاجی از اومدنت همه پیشرفت کردیم 

به کرم الله، همه رو بیرحم کردین 

حاجی همه ی پول هامون میره تو شکم غزه و اسد 

حاجی بیخیال، الله تو فقط فقر و نکبتش واسه ی انسانهاست این وسط 

حاجی حوری و بهشت مال تو 

ما ایران بهشتمونه، دست بکش از مال مفت 

حاجی باید بری، اما و اگر نداره 

چون دست خمینی و نسلتون رو شده، دیگه راه نداره 

حاجی به شرفت، من خواننده نیستم 

من ایرانیم، وظیفمه تا جون دارم جلوت وا میستم

خو باشه فک نمیکنم-_____-
آورهههههههههههههه قربونش برو دو ماهه شد نی نی کوشولوت...خخخخخخخخخ

+مرسی بابت توجه فرااااااااااوونت به اسی که بت دادم-_____-

پاسخ:
گوشیمو شارژ نمیکنم عزیزم...ب دلایلی
ببخشید
نو پرابلم عزیزم
پاسخ:
^_^

میرم حالا که دنیاتو ساختی؛ولی پیشت بودم هر بار که باختی

دیگه بعد از تو از این خونه سیرم؛حلالم کن دارم با گریه میرم

دارم میرم بخند واسم؛نمی بینم تورو دیگه

میباره اشکمم نم نم دارم میرم

نو خوشبخت میشی بعد از من؛چیکار با قلب من داری؟

میفتی از سرم کم کم؛دارم میرم

واست هر کار می کردم؛تو دوست نداشتی

میخواستم جون بدم واست؛ نذاشتی

اگر میخواستی میشد جون بگیرم؛حلالم کن دارم با گریه میرم

دارم میرم نگام کن؛آخه این آخرین باره

دلم تنگ میشه میدونم؛دارم میرم

ببخش زوری پیشت موندم؛دیگه خود خواهیه باشم

از اینکه بودی ممنوم؛دارم میرم

تتلو وپاشایی عالیییییی بودددد عاشقتم  
پاسخ:
:)
ن
پاسخ:
اوهوم
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۵ محمدرضا زال آقایی
سلام مغز در رفته جون منم توی هر 3 تا وبلاگم لینکت کردم ;)
پاسخ:
اسمم فیروزس خدایی مغز در رفته جون دیگه صدام نکنین بچه ها...

باش...مرسی :)
ایول بابا😎
پاسخ:
:)
That's a sharp way of thnkniig about it.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">