مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۲۱
مرداد ۹۴

 


" یــــه " دوش آب گرم...


 " یــــه " شیشـــــه ودکـــــــا...


" یــــه " موزیــــــک لـــــــایت...


و در کنـــــارش صــــــدای شدیــــد شــر شــر بــــارون...


" یــــه " نــــخ سیـــــگار...


" یــــه " تنهـــــایی...


" یــــه " موبایـــــل ســــــایلنت...


" یــــه " حـــــس خـــــوب...


" یــــه " حـــــس آرامـــــش...


همـــه ی ایـــن " یــــه " ها واســه مـــن " یــــه " دنیــــا ساختـــن...


دنیــــــایی خالــــــی از خیـــــــانت... 


خالــــــی از دروغ...


و خالــــــی از هـــــــر کثــــــافت کــــــاری دیگــــــه ای...


 پــــــس تا ایــــن دنیــــــارو دارم...


گـــــور بــابــای عشـــــق...


گـــــور بــابــای هــــــواهای دونفـــــــره...!

موافقین ۱۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۱
فیروزه

نظرات  (۵۹)

فونتت رو سفید کن متن و نمیتونم بخونم
پاسخ:
خخخخخخخ خودمم نمیتونستم...هههههه
سفیدش کردم
لاااایک عالی بود به زور هم شد خوندم البته کور شدم خخخخ
پاسخ:
خخخخخخخخخخ فدااااااااااااااا
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۳ سارا کاشانی
:(
پاسخ:
:(...........؟؟؟
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۶ مهدی اصغری
لایک
پاسخ:
:)
خیلی خیلی قشنگ بود
پاسخ:
:) مرسی
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۲ گیسو شریفی
قشنگ بود 
منم اپم 

درس از این سات یک ساعته  تا ساعت 21 بجز ساعت 20 اپم  سر بزن
پاسخ:
چشم
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۳ ✿شمیم زندگی✿
:(
پاسخ:
:(
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۲۵ گیسو شریفی
قربونت مشکلی نیس منم الان باید برم بازار کلی کار دارم 

ولی دارم اپام رو  تنظیم میکن  ساعتی بیان رو وب 

خواهش گلی 
بای
پاسخ:
:)

بای
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۳۴ مهدی اصغری
هوای دو نفره هه
پاسخ:
من هواهای یه نفره رو بیشتر دوس دارم..

هوایی ک انقد غم داری دوس داری فقط خودت باشی و خودت...دستاتو بکنی تو جیبت بری بالای جدول خیابون راه بری...اهنگی ک دوسش داری رو با هندزفری گوش کنی و تو خودت بمیری....!
اوووف
پاسخ:
:)
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۰۱ آقای سر به هوا ...
فیروزه جان همون موقع لینک شدی شما .
لینکدونیه منو نگاه نمیکنی انگار ...
پاسخ:
ههههههههه ن من اصولا آدم بســــــــــــیار تنبلیم....حوصله ندارم دنبال چیزی بگردم...
مرسی داش...
رفتی تو لیست دنبال شده هام :) 
پاسخ:
تو هم :)
قشنگ بود.
پاسخ:
:)
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۱ جیگر مونا (علی)
باشه...
پاسخ:
چ باشه عایا؟
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا !
خب چرا گور بابا عشق ؟؟ :-(
به این خوبی ! البته بزنم به تخته ! :-)
استرسا و خوشحالیاش، همه و همه محشرن !!:-)
پاسخ:
هه...

آره اولاش خوبه...
هیییییییییییییییییییییییی



گور باباش
پاسخ:
تف...تف
لایک
پاسخ:
:)
لاایک
پاسخ:
:)
عاقا من کلا کاری به هوا ندارم،هوام کاری به من نداره:|||
آپت باوحااااااااااااااااااااااااااااال بود جیییییییییگر
لاااااااااااااااااایک
راستی سلام:D
پاسخ:
سلام عزیز...
مرسی :)

وقت رفتنم رسیده گریه نکن

گریه هات بغضمو سنگین تر میکنه

ببخش منو؛احساسم دیگه تورو بارو نداره

کنار تو بودن برای خیلی درد آوره

خودتم میدونی چیکار کردی با دل عاشقم

میخوام برم چون من توو این عشق باختم

هیچوقت به روزی که خیانت کنی فکر نکردم

آره من تورو به اون باختم........

مشکل از من بود که عشقمو خوب نشناختم

۲۲ مرداد ۹۴ ، ۰۶:۳۰ محمد محمدیان
هواهای دونفره خوبه
اما شرط داره که اون نفر دوم چه نوع آدمی برات باشه

البته یه شرط اساس دیگه ای هم داره هاااا
که اول خودت خوب باشی
پاسخ:
نمیدونم شاید...
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۵۷ nafas sadat ......m
لایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک
پاسخ:
:)
اولش نی که !!!!!!!!!!!!!!!!!
یه سال و نیمی هست !!
اتفاقا زمان که می گذره بهترش می کنه !
ینی همو بیشتر می شناسیمو به حقوق هم احترام می ذاریمو و خودخواهیای اوایلشو نداریم !
پاسخ:
نمیدونم...
ب پای هم پیر بشین ایشالا ن ب دست هم...
گورپدرشون:)))
پاسخ:
قربون دهنت
ی ن تا فحشم بدم بهشون؟؟؟؟
پاسخ:
بده بده....

بیا با هم فوش بدیم...

احمقای بیشعور بی شخصیت گاو خر الاغ بی تربیت....

امق ربانی عبضی ( احمق روانی عوضی)
باشه باشه....
فحشای من مثبت 18بودن...سانسورشدن:))))))))))
------- ِ.........ِ......----
پاسخ:
هههههههههههههههههههه

ههههههههه وهیچی:////
کلاس ملاس میری؟
پاسخ:
اوهوم و نوهوم
نوهوم چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
جلل الخالقاااااااااااااااااا
پاسخ:
خخخخخخخخ نمیدونم یهو به دلم افتاد ک بنویسمش
دلت توحلقم:////////
موهووووم...سوهوم:///
پاسخ:
خخخخخخخخخخخ

جدی میگم هر چ ک ب دلت میادو باید بنویسی وگرنه میمونه اون تو عقده میشه :)
باشه ما عقده ای...خخخخخخخخخخ
پاسخ:
ن بابا...منظورم این نبود عزیزم
شوخی کردم...
والا اون چیزایی ک تو دل وذهن ماس رو بنویسی بیشتر چرتوپرتن:////
پاسخ:
اشکال نداره....هرچی هس بنویسشون...ی بار امتحان کن بعد میبینی چ چرت و پرتای قشنگین...

مثلا همین نوهوم....الان این خیلی فلسفی بود؟
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۸ آقای سر به هوا ...
بــــه روزم ! با یه دل نوشته از خودم ...
پاسخ:
به به....بعله چشم
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۴ مهدی اصغری


خُــدآیآ...

یــآدِِتـــــ بآشَََـد مَــرآ بِــدونِِِِِِ خوآستـــِِِِ خــودَمــ بـه ایــن دُُنیـــآ آوردی...

[ پَس مُــواظِِِبََمـــ بآش ]


هععععععی لایکککک
واقعا عالی بود....
پاسخ:
:)
نه نه!
پاسخ:
چ نه نه عایا؟

" یــــه " تنهـــــایی...


 " یــــه " موبایـــــل ســــــایلنت...


" یــــه " حـــــس خـــــوب...


" یــــه " حـــــس آرامـــــش...



(( این قسمتش خوب))
این قسمتش دوست
پاسخ:
:)
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۰۳ مهســـــــــــــا ...
خیییییییییییییییییییلی قشنگ بود....

گور بابای همشون...
پاسخ:
:)

آری...صحیح است
فیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییررررررررررررررررررررروززززززززززززززززززززززه !
نیستی ها !!!
پاسخ:
کجا نیستم عایا؟
لاییییک
پاسخ:
:)
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۰۸ مهلا اقاکاظم
پنجشنبه ها به به یادت میشینم لبه پنجره...
گلاسمو سر میکشمو سیگارمو دود میکنم..
اینا کارای پسرونه نیس که چپ چپ نگام میکنی..
این کار رو میکنم تا به خودم بفهمونم هم جنس باز نیستم..
من مردم واونی که از زندگیم رف یه دختر...!! (M)    •_•     
پاسخ:
من.........نفهمیدم چی شد....

یا من خیلی خنگم یا این ی نکته ی ظریف توش هس..
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۴۰ مهدی اصغری

قصه عشقت را به بیگانگان نگو

چرا که این کلاغهای غریب بر کلاه حصیری مترسک نیز آشیانه می سازند . . .



پاسخ:
:)

" یــــه " نــــخ سیـــــگار...


" یــــه " تنهـــــایی...


 " یــــه " موبایـــــل ســــــایلنت...


" یــــه " حـــــس خـــــوب...


" یــــه " حـــــس آرامـــــش...
عالیه
پاسخ:
:)
خیلی زیباست
پاسخ:
:)
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۵ محمدرضا زال آقایی
سلام آبجی خیلی وبت جالبه
راستی من سه تا وبلاگ دارم که یکیش خیلی بازدیدش خوبه اگه مایلی هر سه تا وبمو لینک کن منم توی هر سه تا وبم لینکت کنم؟ نظرت چیه؟
تبادل لینک مهمترین چیزیه که توی نتایج گوگل مهممه و آمار وب رو بالا میبره

خبرشو بده داداشی
وب هامم اینان
http://m4810.blog.ir
http://alone-download.blog.ir
http://alone-download.rozblog.com
پاسخ:
همه ی وبات لینک شد :)
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۵ محسن جامعی
سلام لایکی لایک یادت نره آپم
پاسخ:
چشم
۲۹ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۵۶ محسن جامعی
سلام لایکی لایک یادت نره آپم
باید با عشقت بعد از سکس سیگار کشیده باشی
باید در آغوشت بچه شده باشد و شیطونی کرده باشد
باید در آغوشت چند قطره اشک ریخته باشد
باید سرت را روی سینه اش گذاشته باشی
و عمیق به خواب رفته باشی
باید قبل از سکس تمام حرف هایش را دقیق گوش کرده باشی
تمام غر زدن هایش را به جان خریده باشی
باید در آغوشت آرامش کرده باشی
آنگاه وقتی رفت
حال این روز های مرا میفهمی

عشقهای پولکی 
سکس های زورکی 
سیگارهای چُسکی 
انتظاراتمان را از هم کم کنیم 
این است دنیای مــــــــــا

    واسوخت غریبی تو کلماتت هست 
  یه حس مبهم
  یه حس غریب

یه حس تنهههههههههههههههههایی
پاسخ:
خوب فهمیدی....
همینه...!
حسه خوب یعنی تو یعنی من یعنی بفهمی ادما کلا اینن 
عاشقتم تتلوووووو
پاسخ:
:)
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۴ عماد بی قرار
بروزم با شلغم شوربای عمادی :)
پاسخ:
چشم
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۳ مرضیه دانایی
ینی عاشقتم عاااااالیه مطلبات :))))
پاسخ:
مچکرم
متن خیلی عالیی بود .
لایییییییییییییییییییییییک
پاسخ:
:)
Furrealz? That's malsvlouery good to know.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">