مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۹
مرداد ۹۴


♠ ✓ غـــــــرور ✓ مـــــــن کاســــــه ی آش نــــنت نیســـــت….


که بزنــــــی بشکووونــــــی بگـــــم دفـــــــع بـــــلا بـــــود…♠


♛ ببیــــــن منـــــــوووو…


♡ لنگـــــــه ی منــــــو ♡ تو دنیـــــــــا که «هیــــــــــــچ»…!!!


تـــــو رویاتـــــم نمیتونـــــی پیــــــــدا کنــــــی…♛


♣Ⅱ مـــــــــــــــــن؟*؟*؟ Ⅱ♣


⇐اگه دشـــمن نداشتــــم بایـــد به قـــدرت خــــودم شــــک میـــکردم…⇒


↩ کــــــوووچـــــووولـــــووو….پـــــشت ســــــرم داستــــان نســـــاز…‼


↩ قاطــــــی کنــــــم کتـــــــاب قصـــــت میکنــــــم…‼


♥نصـــــــف آفریقـــــا رو مــــــن سیـــــــاه کــــــردم…!!!!


پـــــــس ذغالتــــــــو بنـــــــداز اونــــــــور بچـــــــه ★٭★٭!!!


موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۹
فیروزه

نظرات  (۴۹)

   لایییییک
پاسخ:
:)
 سلام دوست عزیز 
ممنون که نظرم رو اجرا کردی 
قربانت

پاسخ:
فداااااااا
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۲۸ همراه رایانه

همراه رایانه

سوالات رایانه ای ,اینترنتی,تبلت و موبایل را از ما بپرسید.

لطفا لینک سایت شرکت را با نام همراه رایانه در وبلاگ خود قرار دهید تا تمام کاربرها از این خدمات بهرمند شوند.

متشکرم همراه رایانه (پاسخگوی شبانه روزی)

تلفن تماس :  9099070345

http://www.poshtyban.ir
غـــــــرور ✓ مـــــــن کاســــــه ی آش نــــنت نیســـــت…. خیلی قشنگ بود لایک
پاسخ:
:)
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۴۴ ✿شمیم زندگی✿
لایک
پاسخ:
:)
اااات
پاسخ:
:)))))))
سلام

زندگی مثه کامنت گذاشتن واسه یه پست توی یه

وبلاگ میمونه،هر کسی حرف خودشو میزنه،

بدون اینکه واسش مهم باشه بقیه دارن چی میگن


ممنونم
گرچه خیلا شعور و درک کافی رو ندارن!
و همون طور که گفتی وچه زیبا گفتی" زندگی مال منه..."
بقول معروف؛نگران نباشید دیگران درمورد شما چه فکر میکنند ،احتمالا آنها اصلا در مورد شما فکرنمی کنند
پاسخ:
دقیقا...
هروقت کسی تونست زندگی یکی دیگه رو زندگی کنه...زمین بخوره و دوباره از نو شروع کنه...روزاشو بگذرونه...کفشای اونو پاش کنه و راهشو قدم بزنه و ....
اون موقع شاید بتونه حق دخالت داشته باشه
اگر سگی یک بار دستت را لیس بزند تا ابد دوستت خواهد ماند. در دوستی با انسان ها شک می کنم ولی هرگز دستم را از جلوی دهان یک سگ که برای فضولی پیش آمده است عقب نمی کشم!
پاسخ:
عالی بود...
وفای سگ از خیلی آدما بیشتره...
سلامتی سگ :)
عجب!!
پاسخ:
:)
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۰ مهســـــــــــــا ...
خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی لایک داریییییییییی...
پاسخ:
:)
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۰۳ دخمل شب یلدا♡♡♡
یا وحشی بافقی......خخخ.....شوما چقد خطرناکی.....
پاسخ:
ای بابا...
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۱ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
افرین خیلی خوب بود
لایک
پاسخ:
:)
افریقا رو تو سیاه کردی؟؟؟؟؟؟؟
چرا سیاه کردی؟؟؟؟
کرم داری مگه؟؟
پاسخ:
خخخخخخخخخ
اره کرم دارم.... :)
اگه کرم نداشتم همچین پستایی نمیذاشتم...
هههههه
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۴۸ کوچول چت دات کام
سلام عزیزم،ببخشید دیر نظرت رو دیدم
شما هم لینک شدی
پاسخ:
 ن عزیزم اشکالی نداره...
مرسی
اوهههههههههههههههههه مای گاد...
فییییییییروزههههههه خعععععلی آپت باحالهههههههههههههه...خیلیییییییییییییی....محشرررررر بووووووووووود دخمل جووووووون
پاسخ:
مررررررررررسیییییییییییییییییییییی
چرااااااااااااااااا همیییییییییییییییشههههههههه داااااااااااااااااد میزنییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الان تو کامروایی سحر خیز جووووووووووووووونم؟
پاسخ:
نهههههههههههههه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
وبلاگت خیلی خوشگله
پاسخ:
:)
باو بشین درستو بخون کنکور کم نیاری :|
اینا چیه.
پاسخ:
بابا دارم میخونم برا کنکور...ولی خو شیمی رو....
ای خدااااااااااا

کنکور خر است
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۰ nafas sadat ......m
لایک. اجی اگه ئدوست داشتی بگو تا دنبالت کنم.
پاسخ:
دنبالت کردم دنبالم کن :)
برنامه ریزی لازم هستند.
تمام کنکوری ها !
پاسخ:
بله برنامه ریزی....
مشکل اینجاس من آدم پیش بینی نشده ایم...خودمم نمیتونم خودمو پیش بینی کنم....تا حالا صدبار برنامه ریزی کردم ولی در یک حرکت بسیار خریت گونه ریدم ب هیکل برنامم...
ولی موفق میشم میدونم...چون با هدف دارم پیش میرم...
ارزوی موفقیت :)
پاسخ:
همچنین دوســــــــم :)
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۰ نارین ♡ گلی
لایییک
پاسخ:
:)
خیلی پستای جالبی می ذاری ولی کو اون خواننده ای که عمل کنه بهشون :-(
هر چقدم می خوای بی تفاوت باشی بهش ، اصلن نمی شه اصلللللللن اصلللللن !:-(
راستی دیروز کلاس نیومدی ، خوفی  دوستم؟؟!!!!
پاسخ:
آره....شایدم دیگه اصلا نیام...نمیدونم
لایککک
پاسخ:
:)
ای کرمو


تو فقط کرم بریز
پاسخ:
دارم میریزم الان... خخخخخخخخخ
زیبا بود
لایک
پاسخ:
:)
خخخخخخخخخخخخ تو که درست نشدی هنو بچه هنوز با خودت درگیری خخخ گفتم دیگه درست شدی ولی نه تو ادم بشو نیستی خوبی خره چه خبر با مرام نمیگی یه بارانیم هست یه سری بش بزنیم بی معرفت
پاسخ:
خفـــــــــــــــــــــه شو...
امیر من ک ب گیسو گفتم با اسم خودت نظر بذار چرا باز با این اسم گذاشتی؟
حالا بیخیال خوبی امیرعلی اقا؟ چی بود لقبت؟....آهان....الاغ دانا...
خره دیشب خوابتو دیدم...تو الکسا داشتیم باهم چت میکردیم...یادته؟ دوسال پیشو...
هعـــــــــــــــی چ زود گذشت....هر روز از ساعت دو میومدم چت روم تا ساعتای پنج شش...
شنبه ها یادته؟ صبح ساعت نه میرفتم مدرسه تا اون موقع باهات چت میکردم...همیشه شنبه ها دیرم میشد...یادته با چ عجله ای لباسای مدرسه و کیفمو حاضر میکردم؟ خخخخخخخ ی بار یادم اومد اصلا اتوشونم نکردم مثل خر فقط میدویدم...
هعــــــــــــــــــــــــــی...تو هم ک رفتی حاجی حاجی مکه...اصلا نمیگی اینور اصلا ی فیروزه ای هس ک دوسال پیش هرروز باهاش چت میکردم...کلی از درداش بهت گفته بود...کلی باهم خندیده بودین...کلی برا هم آهنگ خونده بودین...کلی دعوا کرده بودین...خداحافظیای کشکی رو یادته؟
امرو میگفتم خدافظ برای همیشه فرداش میومدم میگفتم عادت کردم نمیتونم برم...
یادته؟ انقدر سرگرم چت کردن باهات میشدم ک اصلا یادم میرفت نهار نخوردم...ساعتو ک نگاه میکردم میدیدم ساعت شش بعداز ظهره و من شکمم خالی خالیه....اصلا تقصیر توئه ک من زخم معده گرفتم بعــــــــــــــــــــله...
راستی امیـــــــــــــــــــر....تبریک تبریک...شنیدم داری بابا میشی...ناز پریتون تا چن ماه دیگه به دنیا میاد...دارم عمه میشم...وااااااااااااااااای الهی عمه فداش بشه...خدا کنه ب تو نره امیر وگرنه باید واسه بچتم دنبال پیوند مغز باشیم....خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخ خیلی دلم تنگ شده برای فوش دادنت ولی خو حالا چون خیییییییییییییییییییلی وقت بود باهات حرف نزده بودم زیاد بدوبیراه نمیگم بهت...فقط این ک بدون هنوز همون الاغ دانای فیروزه ای...هنو داداشی خودمی...
هنوزم اگه برگردم باهات چت میکنم...هنوزم اگه برگردم.........
بیخیال....نری دیگه بیخیال من شی هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا...
مصطفی ک اصلا انگار ن انگار انسانی هم ب اسم فیروزه هس....
هعـــــــــی...
دیوونه خیلی دوست دارم...میدونم تو دوسم نداری ولی خو من بیشـــــــــــــــــــــــتر از قبل دوست دارم...
توروخدا بیا پیشم امیر....جدی میگم.
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۳۹ محمد محمدیان
وااای , چه ترسناکی !!!
ازت میترسم

پاسخ:
:)
خوااااااااااااااهش عشقققققققققققققققققققم

خو میگم شااااااااااید تاثییییییییرش بیشتر باشهههههههههه خو:)))
پاسخ:
قربونت برم عزیز
پستای شاخ چونه میزاری خخخ
پاسخ:
آره خخخخخخخخخخخ
خو همه شاخ ها شکننده ان حتی شاخ گاو وحشی خخخ.
مواظب باش نشکنی دخترم خخخ
پاسخ:
ههههههههه جواب دندون شکن میدی؟
آرههههه؟؟؟؟
.
.
.
.
خو راحت باش جوابی ندارم دربرابرت خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۷ مهدی اصغری
لایک
پاسخ:
:)
شعر کنار پست هات قشنگ بود
پاسخ:
:)

شعر وصیت ناممه...مال فروغه
ممنون


بازم بهم سر بزن
پاسخ:
به روی چشـــــــــــــم
۱۹ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۴ محمد محمدیان
بریز بریز خالی شی
تخلیه کن خودتو
پاسخ:
دارم تخلیه میکنم
لاااااااایک
:)
خوشحالم که وبم برات باز شد آجی بووووووووووس :)
پاسخ:
منم خعـــــــــــلی خوجــــــــــــالم :))))))
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۴ nafas sadat ......m
مرسی که اولین کامنت رو گذاشتی اجی.
پاسخ:
خواهش عزیز
خیلی پستت باحال بود مخصوصا خط اولش
پاسخ:
:)
لینک و دنبال شدی هااااااااا

پاسخ:
از قبل شده بودی
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۵ محسن جامعی

سلام

اگه مایل به تبادل لینک هستید

منو با اسم

شاعر و ترانه سرا محسن جامعی

لینک کنید و بگید با چه اسمی لینکتون کنم

www.taranesora2k11.blog.ir

سلام خره نادان خوبی بابا منکه همیشه میومدم پیشت شما یه مدت عاشق شده بودین ما به چشتون نمیومدیم اصلا  فقط اونو میدیدین تو خواب تو بیداری همش اسمه اونو صدا میزدی بعدش شما هفته ای یه وب عوض میکنی میری گمو گور میشی تا چن وقت نمیشه پیدات کرد اصلا خو درسته که نمیبینمت ولی همش به یادت هستم خره نادان جویایه احوالتون هستیم از این ورو اون ور
پاسخ:
امیــــــــــــــــــــــــــــــــر...
اون وبمم تو بلاگفا خراب شد...همون روزم ک ب گیسو آدرس اینجارو دادم گفتم به توم بده...
خر...
الاغ...
دیوونه...
احمق...
الاغ دانا...

باریکلاااااااااااااااا
پاسخ:
:)
روحم شاد و یادم گرامى 

ازکجاشروع کنم؟
ازعشقم؟ از رفیقم ؟نه
ازبابام؟اینم نه...
آهااول ازمامانم...
مامانی؟یادته ازدستم عصبانی میشدی میگفتی ایشالاجوون مرگ شی بچه ؟
دیدی توجوونی رفتم؟
یادته میگفتی خیرنبینی؟دیدی اززندگیم خیرندیدم؟
دیدی دعات گرفت؟؟؟
پ حالاواسه چی گریه میکنی داد میزنی میگی توروخداپاشو...
صداتومیشنوم مامان ولی نمیتونم جوابتوبدم...
بابا،؟ بابای همیشه عصبانیم!؟
توروخداتودیگه بخاطرمن گریه نکن...
بخاطرمنی ک ارزشی واست نداشتم...
صدام نزنین ک بیدارشم...بخدانمیتونم...واس همیشه خوابیدم...
یه چی بگم؟
ب این زودی خاکم نکنید...دوباره غسلم بدیدآخه من دلم هنوزخونه...

رفیق بیشترین حرفوباتودارم...ولی حرفای دلم روهیچ وقت کسی نفهمید...فقط ی روزمورچه هامیفهمند...روزی ک زیرخاک گلوموبه تاراج میبرن...
رفیق گریه نکن نبینم اشکاتو
من خیلی دوست داشتم ولی باورم نکردی
فقط ی خواهش دارم ازت...
ب مرده شوربگوناخوناشوکوتاه کنه...
بدنم زخمیه...
توکه بهم رحم نکردی...
نااقل اون مداراکنه.........
ب قول خودت رفتنی بایدرفت...
منم رفتم
    
حرف آخرم...
غریبه...
تویی ک بعده من جامو میگیری 
مراقب عشقم باش
تنهاش نزا
پاسخ:
د اشکمو دراوردی....

پووووووووووووووووووووف...
As Charlie Sheen says, this article is "WNGNIIN!"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">