مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۰۸
مرداد ۹۴


مــــــــــن مخــــــــی ندارم که کســــــی بزنـــــــه!


حوصــــــله هم نــــــــدارم که مــــــخ کســــــی رو بزنـــــــم!


فــــــــاز مــــــــن رد داده...


با فــــــــاز  شــــــما خیلی فــــــرق داره...


اینجــــــــــا تک پــــــــری یعنی پــــــــر پـــــــری...


ولـــــــــی...


مـــــــــن حاضرم پـــــــر پـــــــر تک پــــــری باشــــــــم


تا دم پـــــــر هــــــــر خـــــــری...!


:)

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۸
فیروزه

نظرات  (۵۵)

عالی
پاسخ:
مرسی :)
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۷ پدرام یراقچی
دقیقا
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۶ پدرام یراقچی
آفرین
این قسمت اخرش دسنگین بودلامصب:/وای کمرم....
پاسخ:
َ:)
سلام
بازم عالی
پاسخ:
مرسی :)
اره خو!!! :-)
پاسخ:
بعله
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۱۵ محمد محمدیان
خنده ام گرفت

پاسخ:
وا برای چ؟
عالیه
پاسخ:
:)
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۲ مهدی اصغری
لایک
پاسخ:
:)
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۴۲ مهدی اصغری
سلامتی مداد پاک کن

که به خاطر اشتباه دیگران

خودشو کوچیک میکنه




۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۴ مهســـــــــــــا ...
وری وری گووووووووود....




آپمممم بدو بیا....
جوکر ولی جای همشون کار میکنه...........
))::
پاسخ:
:(
بازم مثه همیشه عالی بود...ایول...
تیکه اخرش خیلی خوب بود...
پاسخ:
مرسی :)
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۱۷ آقای سر به هوا ...
سلام
پست آخرتو خوندم ! سبک نوشتنت رو دوست دارم
اگر با تبادل لینک موافقی منو با عنوان " روزنوشت های آقای سر به هوا " لینک کن و بعد خبرم کن تا منم لینکت کنم
راستی ! یادت نره عنوان لینک + آدرس وبت رو برام بفرستی
منتظرتم
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۱ مهلا اقاکاظم
عالی بود خانومی :)
پاسخ:
:)
شدیدا با نوشته ی عکس موافقممممممممممممممممممم دوس ژووووووووونم..مااااااااااااچ
پاسخ:
:)
سلام عزیز وبت قشنگه به منم سر بزن
پاسخ:
من هرچقدر سعی کردم بیام وبت باز نشد...بازم تلاش میکنم
نزن این حرفا رو 4تا عکس که حرص و ناراحتی نداره چیزی ک زیاده عکس
پاسخ:
:) .... :( .......!!!!
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۴۲ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
وقــتـــــــی یــــہ כوست مجــــازے بهــت ارامـــــش میـכه

بــــــــــدوטּ واقـــعـــــــــی شــــــכه
خو پستت ک لایک  داره جیگر
چرا شمارتو عوض کردی؟

پاسخ:
ب دلیل اینکه ایرانسل شارژ مکالمه رایگان میده...
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
شوخی کردم...ایرانسل کلا بهتره
و البته ب دلیل ازدیاد مزاحم و اینکه فک کنم کل شهر شمارمو داشتن
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۴۳ سیبیل مغرور
لااایک فیروزه جونم
پاسخ:
سلااااااااااااااااااام سیبیییییییییییییل دلم برات تنگ شده بود
کو کامنت من؟؟؟؟؟؟ها؟؟؟
میسی از نظر خوشجلت عقشولیییییییییییییییییییی:**********
پاسخ:
میگم ک صفحه ی نظراتو ریخته بود بهم...
تاییدش نکردم :(
ببجخید
خواهج عخشولم...ببخشید که من کشیده بودم حرفا رو..ساری بیبی
پاسخ:
نوپرابلم هانی
قبونت بششششششششششششششششششم من:*
پاسخ:
خدااااااااااا نکنه
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۷ ماسال نیوز
موفق باشید
پاسخ:
مرسی
تصویر نوشته زیباییست
پاسخ:
:)
میشم میشم:)))))))))
زبون درازززززززززززززززززی
پاسخ:
اوا!
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۷ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
همیشه باس آس باشی

لایک
پاسخ:
:)
دیگه ما اینیم..اوا موا نداره...بعلههههههه:)
پاسخ:
بعـــــــــــله
اوهوووووووووووووم..همشون خوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووفن;))))حله جیجرخانوم^__*
پاسخ:
:)
من نشد اون موقع کامنتاتو بتاییدم-___-تقصیر نت شودااااااااا:(
پاسخ:
اکشال نداره
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۴۳ nafas sadat ......m
لاییییییییییییک خیلی قشنگ بود.اجی این وب جدیدم هستش.خوش حال میشم لینکم کنی.
پاسخ:
ب روی دیده
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۶ nafas sadat ......m
فداااااااااااااااات
پاسخ:
خودا نکنه :)
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۰۱ nafas sadat ......m
خخخخخخخخخ
پاسخ:
بیسیم خرابه :)
چ قد قبلن وبم بازدیدکننده داشت..الان فقط تو میای:(مرسی که میاییییییییی:*************
پاسخ:
خو یکم برو نظر بذار لایک کن دعوت کن بیان وبت...
لینک کن بگو لینکت کنن...
تا بازدیدت بیشتر بشه....
بعدشم بلاگفا خیلی چرته...بیا بیان...اینجا دو سوت بازدیدکننده هات زیاد میشن...
بلاگفا بعد از اون گندی ک زد دیگه زیاد طرفدار نداره...وب منو ک حذف کرد کصافط...ی سال زحمتام دود شد...الان بیشتریا تو بیانن..
توم بیا
لینکت کردم :)
sلام
شرمنده که بدجور سرم شلوغه درگیر کارای معافیت سربازیم هستم 
پاسخ:
اوووووووو پس معافی...
تبریک تبریک
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۰۵ ماسال نیوز
موفق باشید
پاسخ:
:)
لایییییییییییییک عجقولم


توام دنبال شدی
پاسخ:
میــــــــــــــــــــــسی
خو من همه ی این کارا رو کردم،بغیر این که بلینکم...من این آدرسو دوس دارم به دلایلی..و فک کنم همینجوری بمونه بهتره،مرسی از دعوتت دوس ژوووووووووووونم
راستی انقد دیر اومدم ج بدم چون نت نداشتم،ساری بیبی...
تاریک وبت هم موبارکه;)))باحال تر شده
الان میرم می لینکمت دوس جونننننننننننن خودممممممممممممممم:***
پاسخ:
مرسی :)
لاییییییییییییییک
پاسخ:
:)
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۲۸ نارین ♡ گلی
لایک داشت 
عالیییی بود :)
پاسخ:
:)
عالی
لایک
من شمارالینک کردم اگه دوست دارین شماهم منو لینک کنید
ممنون
پاسخ:
چشم
۱۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۰ مهدی اصغری
کسی که تو رو میزاره زیر پاشو میره دو قدم اون ورتر زیر پای یکی دیگه له میشه


عجبا خب باش چرا داد میزنی؟؟
پاسخ:
داد خوبه
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۴۰ عماد بی قرار
سلام لینک شدین
وبتون رو هم دنبال کردم
موفق. باشید


پاسخ:
سلام همچنین
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۵ عرفـــــ ـــان
ولی تکا کم شدن !
دنبال شدی ...
لینکو دنبالِ من یکیه :)
پاسخ:
تو هم لینک و دنبال شدی :)
 رد دادن هم شد فاز آخه فیروزه؟؟؟
پاسخ:
ن رد دادن فاز نشد....

میگه  فاز من رد داده.... یعنی.....اه نمیدونم....قاطی کردم... :)
 رد دادن هم شد فاز آخه فیروزه؟؟؟
توفقط پانزده تا پست,داری چطور اینقد,طرفدار داری؟رمز موفقیتت چیست 
پاسخ:
رمز؟؟؟

رمزی نیست....دوستان لطف دارن

تـــک پـَـر نـمــانــدی !
خـیالــی نــیسـت،
امـا
دیــگرى پـربـرت میـکنـد ...!

It's a plruease to find someone who can identify the issues so clearly

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">