مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۰۱
مرداد ۹۴

تصمیـــــم گرفتم عـــــــوض بشـــــم


عــــــوضی تـــــر از اون عــــــوضیایی که عــــــوضم کردن


بــه هر کــــــسی خــــوبی نیــــــومده


.° هــــر چـــی سگـــــ تـــر °.


√مــورد عــلاقــه تــر√



« نیــــــم مــــــــنم »


نیستــــــی…


بــــرو برا مگســـــا توالتتــــــــون


« مــــــنم مــــــنم »


کـــــــــن


شایــــد گذاشتن شریک گوه خوریشون شی..!



ببیـــــــن دختــــــرجــــــون...


ﻣﻬــــــﻢ ترین ﺟﻬﯿـــــﺰیه یـــــه دختــــــر


ﺑــــــدن دستـــــــ نخوردشــــــه...




بی معـــــــرفتم؟


نـــــــــه...


ولی دیـــــــگه تا وقتـــــــی کســــــی سراغمـــــو نگیــــــره...


سراغشـــــو نمیگیـــــرم

حالا اسمشـــــو هـــــرچی میخـــــوای بــــــذار...

مـــــــن میگـــــم "شعــــــور"


تـــــــو بگـــــو "غــــــرور"...




اخلاقـــــم گنـــــده…


لبـــــام نمیخنــــده…


یــــه آدم تخســـــم…


رک بگــــم ﻣـــــﻦ یه آدم ﺳگــــــ ﺍﺧـــﻼﻕ ﻭﺣﺸــــــﯽ ﺍم


کـه دل از زندگـــــی کنـــــده…


خــدااااا !!!!!


دنیــــــات واســـــه آدمـــــات!!!


بــگــو جهنمــــت چنـــــده ؟





مـن تـو ورقــــای زندگیـــــم "آس" نیستـــــم...

"جــــوکـــــرم"

حـــال نمیکنــــم بـا بقیــــه ورقـــــا بـــــر بـخـــــورم...!


+بالاخره کــــــم و زیـــــاد ما اینیـــــــم...

شـــــما همینــــــم نیستـــــــی...!


موافقین ۵ مخالفین ۲ ۹۴/۰۵/۰۱
فیروزه

نظرات  (۴۸)

۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۱:۳۱ کسب درآمد از اینترنت 100% قانونی و تضمینی
با سلام...
شما هم می توانید کسب درآمد عالی داشته باشید
دوستان عزیز خواندن این مطلب فقط 10دقیقه زمان خواهد برد اما این 10 دقیقه سرنوشت شما را تغییر خواهد داد
این روش ها آن قدر ساده هستند که آرزو می کنید ای کاش زودتر آنها را کشف می کردید تا خیلی زودتر درآمد پیدا کنید
کسب درآمد از اینترنت 100% قانونی و تضمینی
دیگر نیازی به کار در بیرون از منزل نیست و فقط با صرف 2 تا 4 ساعت در روز درآمدی باورنکردنی خواهید داشت.
نویسنده این مطلب به شما تضمین خواهد داد که بعد از گذشت دو هفته به درآمدی بالای 400 هزار تومان در روز خواهید رسید
اطلاعات بیشتردر سایت زیر
http://poroje20.blog.ir/
http://www.musicgelyan.com/
اگر اهل کسب و کار اینترنتی هستید فرصت را از دست ندهید
تفاوت روش هایی که شما در این سایت با آن آشنا می شوید با سایر سایت ها این است که همه ی این نکات
 طبق تجربه ی واقعی در بیش از 5 سال به دست آمده و بر خلاف سایت ها ی دیگر تئوری نیست. 
پس با کمک آنها شما می توانید خیلی سریع تر و مطمئن تر در کسب و کار اینترنتی خود موفق شوید و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جویی کنید.

درضمن تبادل لینک نیز با تمامی وبلاک ها داریم

به به...آپ جدید...عکسای خوشممممممممل موشششششمل..متنای دهن بند کن:D"دهن بند کن"خخخخ واژه رو حال کن^_^
عععععععععععاااااااااااااااای فیروزه که حرفای دل منم میزنی تو این پستات;)))باریک باااااااااااااریک فراووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون.
خیسته هم نباشید عزیزم:*
این دفه دارم با تبلت کامنت میذارم:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))نمدونم چرا به مشکل برنمیخورم و یهو نمیپره همه چی^_________________^انشاعععع اللح که همیشه همینطوری باشه و حضوری فععععععععال داشته باوشم:))))
من که بسی خوجااااااااالم^_________________^
مااااااچ موووووووووووووچ:***
پاسخ:
^ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ^
خوندی ج دادی یه تکی چیزی بزن بفهمم منم
پاسخ:
بعله خوندم و اس هم بهت دادم...
گیسو من و تو زندگیامون اتفاقاتی ک واسمون میفته هر چ ک بگیمون رو خدا ی جور نوشته...
برات تو اس گفتم پریشب چ شد
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۷ محمد محمدیان
 وااااااای چرا اینجوری هستی ؟؟؟
چرااا اینطوری میحرفی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میترسم .

کمی با آرامش حرف بزن
کمی مهربونتر و خوب حرف بزن


پاسخ:
نمتونم خب -_-
^-^ ایول آپ جدید عکسا و متنا رو عشق است بسی فیض بردیم ^-^
پاسخ:
:)
خواهش :)
sلام
خیلی پست خوبی بود 
خوشم اومد 
ایول
پاسخ:
مرسی ^_^
پست خوبی بود.....ولی یکم آرومتر ترسیدم...خخخ
پاسخ:
:)
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۶ ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
زیر باران رفتم
دلم از پاکی باران لرزید 
و نگاهم را شست 
و صدایم را برد
و چه زیباست هم آغوش شدن با اشکی
که ز چشمان جهان می ریزد
کاش باران بودم
که دلی می شستم .
۰۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۹ مهدی اصغری
لایک
پاسخ:
:)
خیلی خوب بود مرسی
پاسخ:
:)
اپم بیا...
پاسخ:
چشم
لایک خوب بود
روعکسا کار کردیا ;-)
عکسات بهتر شدن
پاسخ:
:)
سلام پست جدید آپ کردم منتظر نظرتم
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۵ مهدی اصغری

تف به این زندگی
تف به نامردی
تف به دلتنگی
تف به جدایی
...


پاسخ:
تف..تف
۰۳ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۵ مهلا اقاکاظم
عالی بود! من از دخترای ضعیف خوشم نمیاد .اگه شخصیت واقعیت هم این طور باشه من عاشقتم!گروهمو راه بندازم تو رو هم میارم.like.    :)
پاسخ:
:)
خییییییییییییییییییییییلی عالی بوت
مثه همیـــــــــــــــــــــــــــــشه.....
پاسخ:
مث خـــــــــــــــــــــودم :)
لایییییییییییییک.
پاسخ:
:)
۰۴ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۱۶ مهدی اصغری
بهترین لحظه ها وقتی است ک بهترین ها بیادت باشند.

هرگز بهترین نبوده و نیستم اما بیادتمممم...!




پاسخ:
:)
سلام وبت عالیه اگ اهل 


*********تبادل لینک ******
 هستی بیا تو وبلاگم بگو

تا 

همو لینک کنیمhttp://jockerooz.blog.ir/
سلام
لینک شدی
پاسخ:
مرسی تو هم لینک شدی
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۸ مهدی اصغری

از کسی پرسیدند...

کدامین خصلت از خدای خود را دوست داری؟

گفت:

همین بس که میدانم، او میتواند

مچم را بگیرد

ولی دستم را میگیرد...




فیروزه ، توی این دنیا هرچی بدتر باشی ، بدترت می کنن ! چون همیشه هستن ادمایی که بدتریننو فقط به پست ما، شاید بخورنو مارو هم ببرن همونجا ! 
ولی خوب بودن هر چن سخته ، حتی اون زمانی که از عزیزترینت که به خاطرش با همه چی و همه کس می جنگی ، توقع بدی نداری ولی اونم بهت بدی می کنه ، خوب باش تا تو بهترین کرکتر داستان باشی و در نهایت ازت یاد بگیره !
یاد نگرفت ، اینقد جریمه بهش بگو تا یاد بگیره  یا اینکه در نهایت اینقد خوبیتو تکرار کن تا خجالت بکشه !! :-)
جواب می ده تضمینی !:-)
پاسخ:
خوب بودم ولی...
خوبی ب کسی نیومده...با هرکس باید مث خودش رفتار کرد...
من فقط میخوام خوش باشم برا خودم پ نباید هرچیزی رو بشنوم و جوابشو با خوبی بدم...
اون طرف اگه میخواد رفتار درست رو یاد بگیره مطمئنا من نمیتونم معلمش باشم..
سلام اجی لایکککککککککککککککککک..
خیلی زحمت کشیدی..
پاسخ:
مرسی
سلام عزیز وبت خیلی خوبه اگ اهل تبادل لینک هستی بیا تو وبلاگم بگو تا همو لینک کنیم

ممنون  


دوستدار شما hama

http://jockerooz.blog.ir/
سلام
دارم درستش میکنم
ممنون که سر میزنی
پاسخ:
:)
ن برا منم نمیاد))):
فک کردم فقط برا منه
پاسخ:
عکسا خراب شده...
برشون میدارم...گیسو بش بگو اون ش دیشبی رو براش بفرس تا حالیت کنه...
بگو ب شدت عصبانیم ازش...دیوونم کرده
قبلش ی تک بزن بهش خاموش نباشه...
ببخشید توروخدا
۰۷ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۲۵ مهدی اصغری
لایک
سلام
چرااین پستت عسک نداره؟
پاسخ:
  چون آدرس عکسای وبم عوض شدن و باز نمیشدن...
مجبور شدم برشون دارم :(
فیروز ه اگه همه بخوان مثه تو فک کنن ، می دونی " چی " می شه ؟؟؟؟
هر طور راحتی امیدوارم یه روزی بدیا به خودت برنگرده دوست عزیز !:-)
پاسخ:
برگشت هم اشکالی نداره...
بازم جواب بدی رو میشه با بدی داد...!
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۲۸ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
اگه نیش نخوردی بدون ارزششو نداشتی زهرمو برات حروم کنم
لایک
پاسخ:
عاااااااااالی
...
پاسخ:
...؟
کاش می شد تصویر نوشته های کمتری توی یک پست میذاشتی که بتونیم بهتر نظر بدیم
پاسخ:
آخه من یکم دیر ب دیر آپ میکنم...
پس مجبورم همون وقتی ک آپ میکنمم کم کاریامو جبران کنم...
آخه این طور نمیشه نظر داد
پاسخ:
چشم سعی میکنم تعدادشونو کمتر کنم
  سلام جان دل یه بار اومدی وبم نظرت رو درباره یه مورچه پرسیده بودم قرار شد سی نفر که شدیم نتیجه رو اعلام کنم الان نتایج مشخص شده دعوتی...

پست ویژه برای 29 نفر


:)
عالین  لایک
پاسخ:
مرسی :)
سلام عزیزم

آره ترسناک
مثلا عکس های این پستت
پاسخ:
ن باو
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۱۸ عماد بی قرار
چه وب هیجان انگیزی 
این عکسا آدم یاد شب اول قبر میندازه ! 

پاسخ:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
شب اول قبر؟
وای خدا....واقعا؟
بابا,کارت درسته  
پاسخ:
اختیار داری
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۲ محمدرضا زال آقایی
من نیز مچکرم خواهر :)))))))))))))))))
Good points all around. Truly apadceipter.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">