مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۲۱
تیر ۹۴

مشتـــــی زنـدگیـــــــم رو دیــــدی چرخیـــده به کامــــم

سرنوشــــت بـد نوشـــــت ولـــی هنــوز رو جـــفت پـاهـامم


هــــــــــــ๏̯͡๏ـــــــــــه




به سلامتــــــــــــی...

اون و یـــــــــــارش

من و یـــــــــــادش

اون و فابـــــــــــش

من و فــــــــــــازش

هــــــــه...تـــــــف به اون ذاتــــــش






اگـــه بعد از مرگـــــم دنبــــــال دلیــــل مردنــــم بودن

بهشــــون بگید ایـــن دلیــــل زندگیـــــشم معلـــوم نبود

چه برســـــــــه به مرگـــــــــش...




ادعــــــــــــــای رفاقــــــــت رو

انقــــــــــدر کـــــــــردن بعضـــــــــــیا

کـــــــــه حامـــــــــــله شده...!!!




باشه ما ناشـــــــی!!!!


ولی شما تازه اولاشــــــــی...


هوووی… لاشــــــــی


خــــــــوش باشـــــــــی!



پـــنج نـــخ پشــــت هــم سیگـــار میکشــم


بــه یـــاد پنـــج عـــزیزِ از دســت رفتــــه


قلبــــــــم...


روحـــــــم...


احســــاسـم...


بــــــــاورم...


اعتمـــــادم...


 تـو مـرامـمـون خیــــانـت نیــــست


رِفــیقامـون خــــیـلـی فروخـتـنــــــمون


ولـــی بـــــــــازم


تودوستیـــــمون سیـــــــاست نیـــــست!


بهتـــــــر از مـا هـم خیـــــلی هـسـت میدونـــــم..


ولـــــی بــــــازم


تو ذاتــــــمـون حـســــــادت نـیــــست....!


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۱
فیروزه

نظرات  (۴۰)

لایک
ن گغتی حاجی کیه
ن گفتی مشتی کیه :-(
پاسخ:
هعی...
وایسا این پست هنو کامل نی
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۵ علی شبگرد
لایک غمگین :(
پاسخ:
اوخی
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۰ ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
لینکیدمت عزیزم
پاسخ:
مرسی
لینکی
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۸ منی که دیگه خودمو نمیشناسم یه عاشق تنها
چه سخته ک هر شب مرگو از خدا التماس کنی ولی ببینی ک خد باز بهت اجازه زندگی داده
اونم چ زندگی...توف تو روش...هه
لاااااااااایک داری آجی
پاسخ:
لایک به حرفت
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۲ امیر ضیاء
سلام
تو لیست وب هایی که دنبالم میکنم گذاشتمت
عالی بود مث همه پست هات
پاسخ:
مرســــــــــــــی
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۴ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
چرا هرکدوم از متنارو یه پست نمیکنی اینجور بازدیدتم بیشتر میشه
پاسخ:
بیخیــــــــــــال
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۰ امیر ضیاء
ممنونم
شومام با موفقیت لینک شدی(:
پاسخ:
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــرس
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۰ مهدی اصغری
لایک
پاسخ:
متچکر
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۱ امیر ضیاء
فدات
پاسخ:
خودا نکنه
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۹ مهدی اصغری

دوست دارم های الکی

 

حالمو بهم میزنه!

 

یعنی اگه یکی صادقانه بهم بگه

 

ازت متنفرم

 

بیشتر روم تاثیر میذاره!

 

حتی ممکن عاشقش    بشم...




پاسخ:
آخ گفتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
لایکککککککککککک...
مخصوصا:
اگه بعداز مرگم دنبال دلیل مردنم بودن
بهشون بگید این دلیل زندگیشم معلوم نبود
چه برسه به مرگش...

حرفه دله منه...
پاسخ:
حرف دل خیلیاس
کجا بفرستم؟؟!!
باید آپ کنم
ایمیل نداری؟؟؟
پاسخ:
چرا دارم...گذاشتم برات تو وبت
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۲ علی شبگرد
JUMP?
yes...
پاسخ:
OK
SO LETS GO
سلام لینکی
پاسخ:
تو هم
قشنگ بودن


لااااااااااااییییییییککککک
پاسخ:
مرسی
نه عزیز
اشتباهی با این ادرس کامنت دادم
این وب قراره حذف شه
پاسخ:
باوشه
:|||||||
پاسخ:
:/
لایکککککککککک اجی..
خیلی خوجل بوددددددددددددد.
پاسخ:
مرسی
ایک بعضیاشون خیلی باحال بودن :))
پاسخ:
مرسی
لینکی
پاسخ:
مرسی
مدلشه نمیشه قالب من سبک مینیماله :)
پاسخ:
اوکی
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۳:۲۵ سیبیل مغرور
باشه دوستم
پاسخ:
مرسی سیبیل
عزیزم بنظرم پستاتو کوتاه تر کنی بهتره چون صفحت خیلی کش اومده
پاسخ:
اشکال نداره آجی...
وقتی پست میذارم باید هرچی تو دلمه و میخونمو بنویسم وگرنه سنگینی میکنه رو مغز در رفتم!!!
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۴ میســــــــ مهســـا
خیییییییییییییییلی این آپ ها تو دوس دارم.

آپیدی بازم بخبر آجی جون.
پاسخ:
به روی دیده
ولی خب آپات خیلی قشنگن
پاسخ:
مرسی
خواهــــــــش
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۷:۴۹ mahjobeh modanloo
سلام به این وبم بسر
پاسخ:
باش
۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۱:۲۹ امیرمسعود ضیاء

بسلامتی بچه های قدیم که با ذغال واسه ی خودشون سبیل می ذاشتن تا شبیه باباهاشون بشن، نه بچه های الان که ابروهاشون رو بر می دارن تا شبیه مادراشون بشن….

به سلامتی آسمون که با اون همه ستاره اش یه ذره ادعا نداره ولی یه سرهنگ با سه تا ستاره اش عالم و آدمو سرویس کرده….

به سلامتی اونایی که می دونی هیچ وقت نمی تونی بهشون زنگ بزنی ولی بازم دلت نمی یاد شمارشونو از فون‌بوکت پاک کنی…..

۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۱:۲۹ امیرمسعود ضیاء
به سلامتی تــــــــــــــــــو
به سلامتی اونایی که بانفس کشیدنشون نفس می کشی ولی میدونی که فقط باید بایادشون زندگی کنی وهیچ وقت نمیتونه کنارت باشه فقط میتونی براش آرزوی خوشی کنی و
…..
۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۱:۳۰ امیرمسعود ضیاء

بسلامتی کسی که اونقدر یادشیم که اگه یاد خدا بودیم نصف بهشت مال ما بود...

سلامتی دلم!
که برای کسی دلتنگ شده که روحشم از این دلتنگیم خبرنداره!

۲۳ تیر ۹۴ ، ۰۲:۵۵ مهلا اقاکاظم
بهترین بودم!...قبل از اون حرف..ناز بودم...دلبر بودم ...خانوم بودم...ولی بعد جداکردن خودم از قانون هستی شدم تنها.....میدونی چرا؟! چون ...چون هم جنسام پیرو قاون طبیعتن! هرکاری میکنن به چشم بیان..بزار بیان..خودم خواستم! این عشق به تنهایی درمن شعله ور تر میشه وقتی جنس مخالفمو بارفیق فابم میبینم...ایول خودم..ایول تنهاییم...ایول زندگی بی نیازم....ایول فمینیسم بودنم!! (مهلا) :|
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۸ بز بز قندی
آجی عــــــــــــــــــــــــــــالی بودا عاااااااااااااااالی....
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۹ بز بز قندی
آجی عــــــــــــــــــــــــــــالی بودا عاااااااااااااااالی....

ممنون

موفق باشین

پاسخ:
خواهش
همچنین
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۵:۰۹ mahjobeh modanloo
لایککککککک
 واقعا اعتماد همه ی زندگیه !
همینی که از دستش می دی با بهترین حرفا و کارا بر نمی گرده !
اولین اشتباه ادما ، باید اخرین اعتماد ماهایی که دل و زندگیمونو سپردیم بهشون !
پاسخ:
اوهوم
مطالب سیگاری زیاد میذاری نکنه؟؟؟؟؟
پاسخ:
ن....

اگه قشنگ باشه و خوشم بیاد میذارم
I told my kids we'd play after I found what I nedede. Damnit.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">