مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۱۶
تیر ۹۴

حســـــــــــابی منو دور بـــــــــــزن...


خـــــــــوب که ســـــرت گیـــــــــــج خــــــــــورد


میــــــــــــــفتی جلوی پـــــــــــای خـــــــــودم...!


آسمـــــــــــون آبیــــــــــه...


جای اون خالیـــــــــــه...


که باشــــــــــــــه و ببیـــــــــــــنه...


چقــــــــــــــــد حالمون عالیـــــــــــــــه...!



بهــــــــــــش گفتــــــــــــم عوض شـــــــــو...


نشـــــــــــد...!


منــــــــــــم عوضــــــــــش کردم...


کار بدی کردم؟؟؟


یـــــــک کلام ختــــــــــم کلام


من متنــــــــــــــفرم از رفیــــــق لاشـــــــــی


پــــــــس همــون بهتـر که دشمنـــــــم باشــــــــی...



تو دنیـــــــــــایی که تــــــــو توش خاصـــــــــی،


مــــــــــن با خامــــــــــوش کردم مـــــــودم میرینـــــم بهــــــش...


شعـــــــــــور اگه خریـــــــــدنی بود


من از جیــــــــــب خودم برای بعضیــــــا مایه میذاشتـــــــــم



فـــــــــــاز گرفتــــــی خفـــــــــــن...


حواست باشـــــــــــه


فیـــــــوزت دســــــت مــــــــاس...



ببیـــــــــن...


بذار تــــــــو حال خـــــــودم باشم...


به گــــــــــات میدم اگـــــه از جـــــام پاشم...



+ آهان من بچــــــــــم؟؟؟

لاسیدن و لاشی بودن یعنی بزرگی؟

باشه حاجی اصلا ما جنیـــــــــــن...پس راهمون از هم سواس!

من میرم آبمیومو بخورم توهم برو گوهتو بخور :)


+ آجی گیسو قهر کردی با ما؟

شب بخیرت کو پــــــــس؟

بابا من که قضیه رو برات گفتم آجـــــــــــی...

دیده چــــــــولا قهــــــل موتــــــــونی؟؟؟


موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۶
فیروزه

نظرات  (۴۱)

لاااایک


عکسا عااالی بود
پاسخ:
^_^
۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۱:۲۴ امیرمسعود ضیاء
روز مرگم ، روز بارانهای سخت .روز برف و روز باران ،روز من .
روز مرگم ابرها بر آسمان .تیرگی و تیرگی و تیرگی .
من چو اشکی بر زمین غلتیده ام . دانه ها اندر کنارم خفته اند .
روز مرگم برف ریزد از هوا ،دانه ها یک یک بریزند بر قبا .
چون کفن بر روی من خوابیده اند .چه سپیدی چه سپیدی چه سپید .
روز مرگم ابر ها نالان شوند ، غرشی چون شیر نالان در کنند 
سرد چونان چون جهانی بی صدا ، قلب من آری چنین است بی صدا 
روز مرگم آبها مهتر شوند ، از هوا و بر زمین جاری شوند .
قطره قطره بر لبانم جان دهند ، غسل تطهیر و نوای جان دهند
آه ... آه ای قطره های پاک و ناب ، ای که چون یاری برایم در نقاب ،
از برای من چرا نالان شدید ؟ .......
من ز خاکم پس مرا با تو چراست ، تو ز آبی و مرا از این که راست 
روز دفنم روز سخت و روز غم . دفن کردند و سپردندم به خاک ........
ای خدا ،آید همی صوتی به گوش . من ندارم طاقت این ساز و سوز .
آری آری این صدای قطره است ...، که ... میخورد بر تخته سنگ قبر من 
آری ، آری این نوای بودن است .این صدای زندگی برتر است .............
۱۶ تیر ۹۴ ، ۲۲:۴۳ سیبیل مغرور
اینهههههه عالییییییی بوووووووود عزیییییییییزم من عاشق اینا هستمممم
پاسخ:
^_^
کتاب جانمازخونی منتشر شده ممنون میشم برای دانلود تشریف بیارید و  دانلود کنید
لایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک.
پاسخ:
^_^
حاجی دراینجا ریفر میکنه ب کی؟؟؟؟
شعور اگه خریدنی بود....
وجدانا من از جیب خودم مایه کیذاشتماینو جدنی میگم
پاسخ:
دیــــــــــــــــــــــگه
راسی آجی دیشب قرص خوردم ساعتای هشت خوابیدم قرار بود بیدار شم نمیدونم چرا ی کله خوابیدم تا الان...
الانم حتی ش تک ندارم...
ببخشید واسه شب بخیر
۱۷ تیر ۹۴ ، ۱۸:۴۷ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
خدایی لایک داره مطالبت
پاسخ:
مـــــــــــــــــــــــرسی
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۰:۵۰ امیرمسعود ضیاء
سلام 

موافقی بهم لینک هم در آیم
پاسخ:
راستش من نمیفهمم چ نوشتی...
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۳ بز بز قندی
خعععععععععععععععععععععلی عــــــــــــــــــــــــالی...
به خودم کشیدی...همه پستات قشنگن^_^
پاسخ:
ای بابا دختر تو میای از من تعریف کنی یا خودت؟
*_^
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۱۸ امیرمسعود ضیاء
ببخشید اشتباه تایپی شد
منظورم تبادل  لینک بود
پاسخ:
لینک شدی ^_^
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۳۳ بز بز قندی
هر جفتمون....
آخه هردوتامون تعریف داریم.
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۰ امیرمسعود ضیاء
مرسی
شما هم با افتخار بنام مغز در رفته لینک شدین
مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـهمـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه
پاسخ:
مرس مرس
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۵ مهدی اصغری
خیلی بی تربیتی بودا
پاسخ:
شــــــــــــوما ببخش ^_^
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۲ مهدی اصغری

خدایا

من فقط یک مَسکِن مِهــر سراغ دارم...

آن هم خانه ی توست..





لایکککککککککککککککک!!!
ایول خسته نباشی عالی بود...!!!!!
پاسخ:
هندم درست
مرسی
پاسخ:
خواهش میشود
۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۵ علی شبگرد
قشنگ بود :)
پاسخ:
مرس مرس
لااااااااااااااایککک عاااالی بودن
آپم خوشحال میشم سر بزنی عسیسم:)
پاسخ:
بعـــــــــــــــــــــــــــــــــله
میگم چیزه... باید یه چن جلسه ازاین کلاسای ادبیاتت برام بذاریا...!
(هندم درست)اولین درس بود
یه چن ازاون اصطلاحات درست درمونت بهم یاد بده من دهن بعضیارو جمع کنم...!!!
پاسخ:
خخخخخخخخ
بیا زیر پرچم خودم دوتایی باهم میترکونیم.
"

تو دنیـــــــــــایی که تــــــــو توش خاصـــــــــی،


مــــــــــن با خامــــــــــوش کردم مـــــــودم میرینـــــم بهــــــش..."

بیگ لایک:|

پاسخ:
*_^
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۱:۰۶ محمد محمدیان
ناااااااااااااااایک ( یعنی زیاد در کل از این جملات خوشم ننننننننننمیاااد // ( لبخند )
ولی خوب بود



پاسخ:
اکشـــــــــــــــــــــــــال نداره...^_^
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۹ سیبیل مغرور
یه وقتایی،
یه حرفایی،
چنان آتیشت میزنه
که دوست داری فریاد بزنی،
ولی نمیتونی!
دوست داری اشک بریزی،
ولی نمیتونی!
حتی دیگه نفس کشیدنم برات سخت میشه!
تمام وجودت میشه بغضی که نمیترکه،
به این میگن
“درد بی درمون”
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۰ سیبیل مغرور
خــــ*ـــود کُـــــ*ــــــشی در هر کس منحصر به خودشه...!
یکی دیگه شیک نمیپوشه...
یکی دیگه آرزویی نمیکنه...
یکی دیگه به تحصیل ادامه نمیده...
یکی دیگه به خودش نمیرسه...
یکی مدام ترانه های غمگین گوش میده...
یکی دیگه از خودش عکس یادگاری نمیگیره...
یکی محبت نمیکنه...
یکی دیگه محبت نمیپذیره...
و....
اینگونه است که اکثر آدم ها در جوانی میمیرند
و در 80 سالگی دفن میشوند....! 
۱۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۷ مهدی اصغری
خواهش میشه
ما چکاره ایم که ببخشیم
پاسخ:
اختیار دارین
۱۹ تیر ۹۴ ، ۲۳:۰۸ امیرمسعود ضیاء
جمعه های همیشه تخمی برام
پاسخ:
آخ گفتـــــــــــــــــــــــی
۱۹ تیر ۹۴ ، ۲۳:۰۹ امیرمسعود ضیاء
حواسم نبود فک کردم خصوصی بدم بدست شما میرسه آخه اعداد برام نشون نمیده
پاسخ:
ن من خودم اعدادو برداشتم
سلام مطالبت خوب بودن و لی با عکسات زیاد همخوانی نداشت در کل لایک داری خانمی

پاسخ:
مرسی...بله خبر دارم از همخونی نداشتنشون ولی فعلا مجبورم :(
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۰:۴۸ مهدی اصغری
ممنون و متشکر
پاسخ:
خواهش میشود
خسته نبااااشیناااااا

ینی واقعنا
...

شب بخیرولولو برده دیگه....

ددختربد :-(
پاسخ:
خفـــــــــــــــــــــــــــه شو خواهری..
ی شب شب بخیر نگفتم...
دیشب ک تک زدم بهت
Like
پاسخ:
^_^
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۵ امیرمسعود ضیاء
بـــﮧ مــــَرز بــے تــَفـــاوُتـــے هــــا رســیــــده ام
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۷ امیرمسعود ضیاء

متــــــنفرم از روزهـــایی که

خـــودم هم نمیـــدانم دردمــــــ چیســـت

پاسخ:
افتضاحن
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۴:۴۳ میســــــــ مهســـا
وری وری پرفکت.
پاسخ:
thanks
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۶:۰۳ مهلا اقاکاظم
سلام..وبت رو دوس داشتم! خوشحال میشم به وب منم بیای..مثل ماله تونیس :) فک میکنم سنت از من بیشتره ..فک نمیکنم مطمئنم..همین مرسی:)
پاسخ:
چشم حتما
۲۰ تیر ۹۴ ، ۲۲:۰۴ مهلا اقاکاظم
سیلوم! مرسی اومدی... 15 ساله امه بچه 2000 ام!! :) عزیز لینک شدی..منم لینک کن!خخخ وای جونم دراومد  تا اسم وبتو درارم ولی نشد بیخیالش  شدم وفقط کشیده نوشتمش..خوبه؟ مرسی بازم بیا خوشحال میشم ...فعلا :)
پاسخ:
باشه...
خو چرا کپی پیست نکردی؟؟؟؟
نخیرم دیشبم ن تک زدی ن اس دادی
پاسخ:
ب خدا باور کن ساعتای هشت یا نه و خورده ای بود تک زدم...
خواهش میکنم مگه من گفتم خریدی؟
به هر حال درستش نیست
من واس چندتا از مطالب بالات یه سری عکس دارم
دوست داشتی بگو تا واست بفرستم اگه خوشت اومد آپ کن
پاسخ:
لطف داری..
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۹ ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
عکسااااااااااااااا عالی بودن آجی :|
پاسخ:
مرسی
Like

عالین
پاسخ:
مرسی
عکسات عالیه
پاسخ:
مرسی(:
We've arvried at the end of the line and I have what I need!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">