مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مـ ـ ـغـ ـ ـز در رفـ ـ ـتـ ـ ـه

وقتی معلم انشا گفت علم بهتره یا ثروت؟ بگو هیچکدوم...فقط نباشه منــــت!

مرگ من روزی فرا خواهد رسید

در بهــاری روشن از امــواج نـــور

در زمستــــان غبــــار آلــود و دور

یـا خـزانی خـالی از فریــاد و شور

مرگ من روزی فـــرا خواهد رسید

روزی از این تلـــخ و شیرین روزهـا

روز پـــوچی همچو روزان دگــــــــر

ســـایه ای ز امروزهـــا ، دیروزهــا

دیدگـانم همچو دالان هـــای تـــــار

گــونه هایم همچو مرمر هـای سرد

ناگهـــان خـــوابی مرا خـــواهد ربود

من تهی خواهم شد از فریــــاد درد

خـاک می خواند مرا هر دم به خویش

می رسند از ره کـــه در خــــاکم نهند

آه شـــــاید عــــاشقــــانم نیمه شب

گــــل به روی گـــــور غمنــــاکم نهند

بعد من ، نـــــاگه به یک سو می روند

پـــرده هــــای تیره ی دنیــــــــای من

چشمهـــــای ناشنـــــاسی می خزند

روی کــــــاغذ هـــا و دفترهـــــای من

در اتــــــاق کــــــــوچکم پــــا می نهد

بعد من ، بــــا یـــــاد من بیگــــــانه ای

در بـــر آئینه می مـــــاند به جــــــــای

تـــــار موئی ، نقش دستی ، شانه ای

می رهم از خویش و می مانم ز خویش

هر چه بر جا مـــــــانده ویران می شود

روح من چــــون بــادبــان قـــــــــــایـقی

در افقهـــــا دور و پنهــــــــــان می شود

می شتـــــابد از پـی هم بی شکـــیب

روزهــــا و هفته هـــــــا و ماه هـــــــا

چشم تــــو در انتظــــــــار نــــــامه ای

خیره می مــــاند بــــه چشم راه هــــــا

لیک دیگــــر پیکـــــر سرد مــــــــــرا

می فشـــــارد خاک دامنگیر خــــاک !

بی تو ، دور از ضربه هـــــای قلب تو

قلب من می پوسد آنجــــــا زیر خــاک

بعد هـــــا نــــــام مرا بــــــاران و بــاد

نــــــرم می شویند از رخســــار سنگ

گور من گمنــــــام می مــــــاند به راه

فارغ از افســـــانه هـــای نــــام و ننگ

آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۲۴
    MAN
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه
۰۶
تیر ۹۴


مـــــــــــن


نه با تـــــوام نه با اونـــــام..


میــــــدونی چــــــــرا؟


چون فــــــرق داره با کل دنیـــــا قانونــــــام...!

 

یه دوش آب گــــــــرم ...


یه پیک مشروبــــــــ ...


یه موزیک لایتـــــــ ...


یه نخ سیگـــــــار ...


به درک که خیلی از مشکلات زندگی حل نمیشه ...!

 

به بعضیـــــــا باید گفت...


عزیزم شما گوهـ نخـــــور!


نیازی نیست غصه ی مــــــارو بخوری ..!!

 

 

نمیـــــخوام بعـــــد از مرگــــــم


به احترامـــــم یه دقیـــــقه سکـــــوت کنــــی !


الان کـــه زبـــــونت نیـــــش داره ؛


دهنتــــــو ببنــــــد ...

 

ﻋﺰﯾـــــــﺰﻡ


ﺍﺯ ﺩﺳـــــﺘﺖ ﻫﺮ ﮐــــﺎﺭﯼ ﺑﺮﻣﯿــــــﻮﻣﺪ ﺍﻧــــﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﯼ

ﺣﺎﻻ ﻧﻮﺑــــﺖ ﭘﺎﻫﺎﺗـــــﻪ

ﮔﻮﺭﺗـــــــــــﻮ ﮔــــــــــﻢ ﮐـــــــــــﻦ!

 

تو بگوطــــــلاس


وقتـــی از چشــــم افتاد قاطی آشـــــغالاس



 بو جونی خووووودم دو ساعته دارم میبینم وب کلی بازدید کننده

داشته ولی هیـــــــــچ شیرپاک خورده ای جز بامعرفتاش

نظر ندادن...

و خداوند نمی آمرزد آنان را ک به راحتی از نظر دادن

شانه خالی میکنند...

منم نمیبخشم...اون دنیا یقتونو میگیرم

بی تربیتا...

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۶
فیروزه

نظرات  (۳۷)

سلام متنات نسبت به عکسات خیلی عالی بودن لایک
ولی سعی کن عکسات مربوط با عکست باشن
پاسخ:
ای بار مجبور شدم ایطوری بذارم چون تمام عکسای مربوط به ایجور متنام پاک شدن
مرسی اومدی و نظرتو گفتی
سلام
یکم یواشتر با خاک یکسان کردی:))))))))
پاسخ:
ههههههههه عجب هرکسی ک یکسان شد..
حقش بود
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۲ بز بز قندی
اوفففففف
آجی از کجا میاری اینهمه چیز میز خوشملو...
خخخخ وبلاگت بد جور به من رفته ها...خیلی خوشمله..
پاسخ:
پیشیا نخورنت خوشمله... *_^
مرسی اومدی
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۱:۵۶ بز بز قندی
خواهش آجی

۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۰۴ بز بز قندی
قربون آجی گلم برم منننننننننن...
پاسخ:
خودا نکنه
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۰ بز بز قندی
مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی نفسم
خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــخـــــــــــــــــــــــــــخـــــــــــــــــــــــــــخ
پاسخ:
ههههههههههههه
تو وبت گفتم....خخخخخخخخخخ
من عممو دوچ دالم گفته باشم
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۵ بز بز قندی
نه بابا ...
عمه ات تو لوزوالمعدم...
پاسخ:
ااااااااااااااااااااااااا.....عممو دوس دارم میگم...
رو تخم چشام جا داره
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۱۷ بز بز قندی
آجی من عاشق این دختره شدم که داله سیگار میکشه..
خخخ دوس دارم بزرگ شدم سیگاری شم...
خععععععععععععععععلی کــــــــــــــــلاس داله...
پاسخ:
خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاک بر سرت...
سیگار حرمت داره نه کلاس
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۰ بز بز قندی
اااااااااااااااا مگ میکشی عشقم...
اگه میکشی یه نخم بده من...
پاسخ:
شماره ی مامانتو بده من ی عرض خصوصی باهاش دارم
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۱ بز بز قندی
در ضمن آجی حالا چولا میزنی...
نزن خو دردم میاد نزن...
بهت میگم نزن...
نــــــــــــــــــــــزن...
پاسخ:
میــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزنم
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۴ سیبیل مغرور
خخخخ پستات محشر بوووود خصوصا اون عکس اول و عکسی ک موهای سفید داره
یروز حتما موهامو این رنگی میکنم:-)
پاسخ:
برو بابا مامانبزرگ منم موهاش اون رنگی نی...
نکنی هاااااا....مزخرفه
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۴ بز بز قندی
اوا ننم واس چی؟؟
.
.
.
آجی تو درباره من چی فک کردی؟
نوچ من غمهامو میریزم توی خودم...
دیگه به حدی رسیده که هیچ کس نمیتونه درکم کنه...
حتی سیگار
پاسخ:
هه...
ب تو نخندیدم ها...از حرفات یاد ی چ افتادم پوزخند زدم یوهو
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۲۵ سیبیل مغرور
پستات مخاطب خاصی داره؟
پاسخ:
ووووووولــــــــــــــــا....جونم برات بگه خواهر جان ک.....
مخاطب ما پسر نی...
ولی مخاطب داره عاره...هم جنس خودومون
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۰ بز بز قندی
پوزخندتو بخوره آجی ایشالله...
پاسخ:
نخور بابا دهنیه...
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۲ سیبیل مغرور
لایک داری
مخاطب اصن پسر باشه باس طرفو کششششت:-)
منم مخاطبم دختره:’-(
پاسخ:
بکوب لایــــــــــــــــــــکو
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۲ سیبیل مغرور
من چیزای خاص رو دوست دارم چیزایی ک مال همه نی و همه دوسش ندارن بخاطر همین عاشق این رنگم
پاسخ:
چ بگم ووووووووولــــــــــــــــــــا...
موهای من ک نیس *_^
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۵ سیبیل مغرور
چن سالته دخمل
پاسخ:
17
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۹ سیبیل مغرور
منم۱۷
میری چهارم دیگه؟!
رشته ت؟

پاسخ:
تجربی
نع میرم سوم
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۴ سیبیل مغرور
اها پس یا من بزرگترم یا تو کوچیک تر:-)
بابای
پاسخ:
هردوش ی معنی رو میده هاااااااا *_^
سلام
Good
۰۶ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۵ مهدی اصغری

به سلامتی پدری که "نمی توانم" را در چشمانش زیاد دیدیم

 ولی

 از زبانش هرگز نشنیدیم ..........






لایک.
۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۵:۱۳ مسابقه بزرگ خوانندگی و تبادل لینک رایگان

سلام

شما می توانید با ما تبادل لینک کنید و لینک  وب خودتونو به راحتی تو سایت ما قرار بدین

البته قبلش باید سایت:

) Ontlent مسابقه بزرگ خوانندگی(

ontalent.mihanblog.comبه آدرس: 

لینک کنید

این شکلی مطمئنا بازدید وبت بالا میره

راستی خود تو هم میتونی جز شرکت کنندگان مسابقه بزرگ خوانندگی باشی پس اگه استعداد دای این شانس بزرگ رو از دست نده و بیا...

منتظرتیم...

توجه*: شرکت در مسابقه کاملا رایگان است ولی جایزه دارد.

*امیدوارم واسه دادن جواب سلامم که شده به سایت ما بیای* 

 

پاسخ:
بیخیــــــــــــــــــــــــال
تشکر خواهری
پاسخ:
خواهــــــــــــــش میشود

به بعضیـــــــا باید گفت...


عزیزم شما گوهـ نخـــــور!


نیازی نیست غصه ی مــــــارو بخوری ..!!



این باحاال بود

پاسخ:
*_^
۰۸ تیر ۹۴ ، ۱۴:۲۵ میســــــــ مهســـا
لاااایک.
پاسخ:
*_^
۰۹ تیر ۹۴ ، ۱۵:۵۱ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
 سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید
به منم سر بزنید
منم جزء وبلاگ هایی که دنبال میکنید قرار بدید
اگه خواستید هم لینک کنید و خبر بدید تا لینکتون کنم
پاسخ:
چشم
۱۱ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۶ محمد محمدیان
خب خرفهات بی خیال بودن رو نشون میده
طوری بر خورد میکنی که شادی
راحتی
خوشی

اما به نظرم آرامش کافی در وجودتون با این حرفهاتون نیست /
شاید بگید به تو توچه !!

ولی وقتی پست میزارید باید شاهد هر نظری باشید دیگه

بهر حال
امیدوارم به جای آرامش دروغین آرامش واقعی نصیبتون بشه
پاسخ:
ن اتفاقا خوشحال شدم نظرتون رو خوندم...
ب هرحال زندگی منم این شکلیه دیگه...چ کار کنم؟
خدا خودش کمکم کنه
فرمول عالی بود لاااایک
آدمارو 3دسته کن خودیا نخودیا بیخودیا
پاسخ:
متاسفانه همه میخوان خودشونو تو دسته ی خودیا جا بدن...
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۴:۳۱ ʍęĥŕăđ🎤 ĥįđðęŋ🎧
تو هم لینک شدی
پاسخ:
مرسی
یا ابرفضل سرویسم کردی@_@
بیا نذر دادم تو هم بیاااااا :)
پاسخ:
خواهش میکنم خواهش میکنم...
قابل نداشت خخخخخ
لینک شدی آجی
منم بلینک:)
پاسخ:
مرسی لینک شدی
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۱ ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
عالی عالی باقالی باقالی!
:|
 عکسا و متنا  عالیه
پاسخ:
:)
متن روی عکس خیلی خوب بود.....
بسیار جالب...
پاسخ:
:)

ممنون متنای روی عکسات و متنات با حال بود

پاسخ:
:)
That adsdreses several of my concerns actually.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">